Wma naar mp3

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-02 14:30
Na vele uren googlen en zoeken op got ben ik nog altijd niet tot het antwoord gekomen dat ik zocht.
Ik zoek naar een Converter die Wma naar mp3 ik heb er al verschijdene geprobeerd maar ze voldoen niet aan mijn voorwaarden.
Al mijn muziek is gesorteerd per genre dan per artist dan per album.
Dus ik zoek een programma dat ik gewoon de ganze hdd kan selecteren en alles een nachtje of langer kan laten converteren.
Er staat 340Gb muziek op mp3 en wma door elkaar soms wel is nog andere formaten tussen

Dus mijn vraag is weet er iemand welk programma aan mijn eisen voldoet?
liefst freeware ik zou er wel iets voor willen betalen maar dat moet dan weer in overleg met mijn
ouders en tegen dat ik het programma zou hebben zijn wel alweer 2 jaar verder.

edit: srry voor de gebrekkige info ik heb al verschijdene progs geprobeerd maar dan al trg weggesmeten maar ik heb geloof ik audiocity, beethink, free mp3 to wav en iets van Lame Mp3 geprobeerd op de andere kan ik niet zo snel komen maar ik zal is kijken in geschiedenis zal deze morgen normaal gezien posten
alvast bedankt

Nock372

[ Voor 15% gewijzigd door Nock372 op 22-09-2007 22:13 ]

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

dBpowerAMP Music Converter

Als je alle WMA's (mbv windows zoekopdracht) tegelijk selecteerd en dan in het rechtermuisknop-snelmenu op converteren klikt dan wordt als het goed is alles geconverteerd. Wel even "same folder as original" selecteren, dan zou het moeten lukken ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 22-09-2007 22:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je dan eens aangeeft welke programma's je geprobeerd hebt, en waarom ze niet voldoen? En waar je allemaal op gezocht heeft? Dat scheelt een hoop, want anders gaan mensen allemaal programma's posten die je al geprobeerd hebt.

Oftewel: wat meer informatie zou helpen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:33

GreyGhost

Het is een spook

Je zult altijd kwaliteits verlies hebben bij conversie van WMA naar mp3 omdat je dan in totaal 2 "lossy" encodeer stappen hebt. Is er een specifieke reden waarom je liever mp3 hebt?

For I am grey, between the darkness and the light