[PC XP] Herstart na aanklikken site

Pagina: 1
Acties:

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Hoi mensen,

Ik heb een probleempje, dwz iets erg kleins, maar heel irritant. Ik zet het maar hier neer, omdat ik niet precies weet welk forum ik het moet zetten.
Ik kwam net een site tegen op internet, gewoon gegoogled iets van achtste resultaat, waarbij zodra ik er op klikte, mn pc herstartte ! Zonder dat ik zelfs maar op de site ben geweest, gewoon zo vanuit google...
Dit heb ik nog nooit gehad!

Ligt dit aan mijn pc? Of is dit een of ander k*tgeintje? Heeft iemand anders er ook last van? Nu is het niet erg, en vraag je je af :dan ga je toch niet naar die site? Maar na drie keer is het een principekwestie geworden ;)
Ik wil weten wat er aan de hand is, en hoop zeker niet dat dit iets nieuws is dat een 'trend' gaat worden.

Kan iemand wel op de site, en zien of er iets in de broncode staat ofzo? Volgens mij gebeurt er verder niets hoor, want er zijn geen virussen of spyware of wat dan ook geiistalleerd...

http://duncanlong.com/sci...-short-stories/wager.html

of gewoon

duncanlong.com/science-fiction-fantasy-short-stories/wager.html

(Ik weet niet of het zo werkt via de link. Probeer anders in Google- Short stories death, in te typen en dan op de eertse pagina (bij mij dan) ergens van onder, boven een site van roald Dahl fans. Iets met Wager en Death)

Enige opheldering zou fijn zijn!

Thnx

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hier op Vista + Firefox geen problemen.

Welke browser gebruik je?

Ik kan ook geen gekke dingen zien in de broncode...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Bij mij valt hij niet uit? Wat zijn je Specs, Temps?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Zet bij Deze Computer -> Eigenschappen -> Geavanceerd -> Opstart- en herstelinstellingen het vinkje voor "De computer automatisch opnieuw opstarten" eens uit. Krijg je nu een blauw scherm bij het aanklikken van de site, schrijf dan de exacte foutcode (+eventuele bron) op.

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-05 15:54

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Kan hem ook gewoon openen, doe wat de persoon boven mij zegt ;)

Overigens hoort dit in Windows Clients, dan weet je dat voor de volgende keer ;)

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Thnx voor de snelle reply!
Hmm raar. Heb IE6 op PIII 1Ghz. (alleen voor internet en dat soort onzin, werken doe ik op mn workstation en die komt niet op internet)
Volledig up to date, temps laag (normaal).
Hebben jullie geprobeerd om het via Google te doen en niet via de link?
Zou het kunnen liggen aan IE6? Vraag t me af. Ik werk al jaren met deze pc, en dit heb ik nog nooit met welke site dan ook gehad...

EDIT, o dr zijn nog meer antwoorden! ik zal es checken

EDIT 2
Ik heb gedaan wat je zegt. Auto-herstart uitgezet. Maar dat helpt niets! Hij herstart gewoon!
Kan iemand het eens via Google proberen (short stories death), de juste site vinden en dan "In cache" drukken?
Was vergeten te melden dat ik dat eerder ook deed (want als ik gewoon op de link klik doet ie het gewoon) Blijft raar!
Kreeg daarna ook meteen een dll-verandering door van mn firewall:
html.iec die naar www.google-analytics wil gaan. Wat is dit nu weer?

[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 22-09-2007 20:22 ]

Pagina: 1