In navolging van deze post heb ik enthousiast mn voorzet ringen maar weer eens opgeschroefd en uit de losse hand deze foto's genomen:

Graag commentaar!
edit: typo

Graag commentaar!
edit: typo
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 01:33 ]
Ik zal er morgen nog 1 bij postenVerwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 01:30:
Als ik mij niet vergis dient een case uit minimaal 3 foto's te bestaan, ondanks dat je er mini voor hebt zet
Nummer 2 is in potentie best leuk maar dan had je een kleiner diafragma moeten nemen waardoor de 'krans' rondom scherp was geweest maar ja.....dan had je ook weer een langere sluiter gehad en dit effect weer niet gekregen.....
even ervan uitgaande dat je geschoten hebt met available light
[ Voor 5% gewijzigd door Bastiaan op 23-09-2007 11:22 ]
Ga ik zeker doenMvdKelen schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:07:
aardige poging. foto 2 komt in de buurt.
Maar geen van de foto's heeft eigenlijk de goede focus.
Showcase zou ik het dan ook zeker niet noemen. Je hebt nog veel te verbeteren.
Dit is ook niet iets wat je op een kwartiertje doet.
Ik heb destijds 3 uur lang zitten spelen om een aantal foto's te krijgen waar ik tevreden over was, en om het juiste scherpstelpunt te vinden.
Ik zie dat je de foto's uit de hand genomen hebt, Dit is eigenlijk bijna onmogelijk omdat je je scherpstelpunt niet kunt vasthouden. Met zo'n voorzetlens is je DOF zo klein dat de minste beweging van jezelf ook je focusgebied volledig verlegd.
ik zou zeggen probeer het nog eens met een statiefje.
[ Voor 3% gewijzigd door happyguppy op 23-09-2007 13:11 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq