Zaterdagavond kreeg ik af te rekenen met een befaamd blauw scherm iedere keer als ik WIndows XP wou starten - vanwege een 'unmounted boot volume'. Dit was het gevolg van het verkeerd afsluiten van Windows d.m.v. de aan-/uit knop (door mijn 15-jarige neef die bij ons inwoont). Ik heb dit euvel laten herstellen bij mijn lokale pc-boer en sindsdien weigert mijn pc het spel 'Lord of the Rings: Battle For Middle Earth II' op te starten. Het beeld wordt dan even zwart en vervolgens kom ik weer terecht in Windows. De volgende tekst verschijnt dan telkens op mijn scherm:
Direct3D error (D3DERR_DRIVERINTERNALERROR)
3 adressen:
(Unknown)(0):game.data Debug::PostStaticInit
(unknown)(0): game.dataCoord3D::add
(unknown)(0): game data Coord3D::Sub
Because of the severity of this error the game will now exit
Heeft er iemand enig idee hoe ik dit spel weer kan spelen op mijn pc?
Dank bij voorbaat!
P.S.1: toen er op de aan-/uit knop werd gedrukt was dit spel zich aan het afsluiten. Heeft dit misschien onherstelbare schade aangericht?
P.S.2: ik heb van dit ogenblik gebruik gemaakt om een nieuw latje RAM-geheugen bij te laten steken (512 MB). Ik denk niet dat dit enig effect zou kunnen hebben op dit probleem, maar ik wou dit volledigheidshalve toch even vermelden.
P.S.3: ik heb dit spel al twee keer proberen te herinstalleren, maar ook dit verhielp het probleem niet.
Direct3D error (D3DERR_DRIVERINTERNALERROR)
3 adressen:
(Unknown)(0):game.data Debug::PostStaticInit
(unknown)(0): game.dataCoord3D::add
(unknown)(0): game data Coord3D::Sub
Because of the severity of this error the game will now exit
Heeft er iemand enig idee hoe ik dit spel weer kan spelen op mijn pc?
Dank bij voorbaat!
P.S.1: toen er op de aan-/uit knop werd gedrukt was dit spel zich aan het afsluiten. Heeft dit misschien onherstelbare schade aangericht?
P.S.2: ik heb van dit ogenblik gebruik gemaakt om een nieuw latje RAM-geheugen bij te laten steken (512 MB). Ik denk niet dat dit enig effect zou kunnen hebben op dit probleem, maar ik wou dit volledigheidshalve toch even vermelden.
P.S.3: ik heb dit spel al twee keer proberen te herinstalleren, maar ook dit verhielp het probleem niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 20:06 ]