Toon posts:

Primafoon, prijs van abonnement blijkt toch anders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had bij primafoon het volgende abonnement afgesloten. Ik zou het eerste jaar 15 euro per maand betalen voor alleen internet zonder telefoon. Daarna zou ik 25 euro per maand betalen. Een korting van 120 euro. Ook hoefde ik geen aansluitkosten te betalen en zou een gratis modem krijgen.

Nu moet ik ineens wel 25 euro per maand betalen. Hebben andere mensen daar ook last van?

Ik voel me opgelicht :(

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ga terug naar de winkel en vraag om opheldering?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 19:59

Pogostokje

* twiet *

Precies, kijk in het contract wat je getekend hebt en ga naar de winkel als er iets niet klopt.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
We mogen aannemen dat je ook op papier hebt gekregen wat je hebt besteld. Je hebt immers ergens je handtekening onder gezet waar een verwijzing staat naar het product en de bijbehorende voorwaarden.

Anders gewoon terug naar de winkel, die hebben je een product verkocht. Je laten doorverwijzen naar een helpdesk zou niet nodig moeten zijn.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 15:49
Kortingen op abo-tarieven worden nooit via de rekening verwerkt, maar deze krijg je apart teruggestort op je bankrekening binnen een aantal weken.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Verwijderd

Topicstarter
Het contract is het probleem. Ik heb daar geen kopie van. De verkoper zei dat alles verkeerd in de computer stond. Op het orderformulier staat een bedrag van 30,95 per maand. Ik kreeg een folder mee waarop de korting vermeld staat met de prijs, de korting en de periode van de korting. De eerste maanden heb ik ook inderdaad 15 euro betaald. Maar nu ineens gaat men ( na een maand of 3 ) 25 euro in rekening brengen. Ik heb kpn gemaild en gemaild en nog eens gemaild en zou nog gebelt worden door kpn maar dat doet men niet.

Ik heb het wel op het contract laten schrijven dat ik die prijs zou betalen. Maar daar heb ik geen kopie van. Mischien kan ik dat alsnog eisen?
Maandag ga ik naar primafoon. Ik zal mijn ervaring hier dan achterlaten.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18
Pak dit anders aan. Neem niet zelf contact op met KPN, maar maak er het probleem van de Primafoon van waar je de boel gekocht hebt. Leg hen het probleem op en draag ze op de boel op te lossen (immers je hebt via hen een product gekocht en niet zelf rechtstreeks bij de KPN). Ja, zelfs als Primafoon gewoon een onderdeel is van KPN heb je als consument ten alle tijden alleen te maken met de winkel waar je een product gekocht hebt.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren ben ik naar primafoon geweest. Tenslotte heb ik het abbo daar afgesloten. De baliemedewerkster wilde me gelijk doorverwijzen naar de klantenservice. Ik zei dat ik hier het abonnement gekocht had en dus niets met een klantenservice te maken had. De vrouw bleef volhouden dat ik kpn moest bellen. Ik kon de telefoon (gratis) in de winkel gebruiken.
Ik heb dat maar gedaan. Ik kreeg een vrouw aan de lijn. Die wist te melden dat ik een planet abonnement had en dat ik dus de planet klantenservice moest hebben. Echter ik bleef volhouden dat ik een kpn adsl direct abonnement had. TOch moest ik planet bellen.

Ik pakte de horn op en dacht eigenlijk, waar ben ik mee bezig= ze zijn duidelijk me van het kastje naar de muur aan het sturen. Met als doel de klant moedeloos te maken zodat hij het op geeft. Ik ben daarom terug gegaan naar de balie. Die weigerde weer medewerking. Ik heb ooit op trosradar gelezen dat je vooral flink hard en duidelijk moet praten zodat iedereen kan meegenieten.
Dan krijg je wel medewerking. En dat klopte. Direct werd ik in het gelijk gesteld, en men belde zelf even met kpn. Als snel wist men te melden dat ik wel een kpn abbo had. Ik zal binnen 3 dagen terug gebeld worden. Maar vertrouwen heb ik er niet in.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Als je van het kastje naar de muur wordt gestuurd probeer ik altijd datzelfde kastje en diezelfde muur bij elkaar te brengen. Dat werkt altijd een stuk beter, dan mogen ze het zelf met elkaar uitvechten.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
@ Murcielago
dit kastje en muurtje willen niet bij elkaar komen.

Maar inmiddels heb ik het gehele kortingsbedrag op mijn rekening ontvangen.
Klagen helpt dus. Er zijn mensen die het er bij laten zitten.

Nog bedankt voor alle goede tips

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 13:35 ]

Pagina: 1