i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Misschien vind je ze hier wel:
www.asustreiber.de
of de Asus support site met wat geluk onder de A6U (Support -> Notebooks -> A6000 -> A6U) ipv F3U.
www.asustreiber.de
of de Asus support site met wat geluk onder de A6U (Support -> Notebooks -> A6000 -> A6U) ipv F3U.
[ Voor 14% gewijzigd door GENETX op 23-09-2007 11:32 ]
Dankje wel ik heb ene laptop gevonden op de asus website asus.nl en dat was een laptop die wel driver ondersteuning had voor windows xp. De mijne word alleen ondersteund door drivers voor windows vista 32bit, beetje naai actie van asus/microsoft maar tja wat doe je eraan.
Gelukkig heb ik alles op windows xp aan het werk gekregen voor me laptop.
Drivers voor batterij control en automatisch downclocking en normal clock speed instellingen kunnen daarin versteld worden.
Draadloosnetwerk+lan werken beide kaarten en drivers goed.
Videodrivers werken goed.
webcam drivers werken goed, terwijl dit ondersteund hoort te worden in xp -.-
sneltoesten en extra functies op keyboard/touchpad werken naar behoren zoals het ook in vista was.
de laptop die start ongv 15 seconde sneller op en werkt veel prettig met windows xp , vloeiender sneller reagerend en de laptop is ook stiller geworden, weet niet hoe dat komt maar prima toch.
Drivers voor batterij control en automatisch downclocking en normal clock speed instellingen kunnen daarin versteld worden.
sneltoesten en extra functies op keyboard/touchpad werken naar behoren zoals het ook in vista was.
de laptop die start ongv 15 seconde sneller op en werkt veel prettig met windows xp , vloeiender sneller reagerend en de laptop is ook stiller geworden, weet niet hoe dat komt maar prima toch.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
Kun je mij vertellen welke laptop je hebt gebruikt om de drivers voor te gebruiken voor de f3u. Ik wil zelf namelijk ook dolgraag terug naar XP.Oggy schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:55:
Dankje wel ik heb ene laptop gevonden op de asus website asus.nl en dat was een laptop die wel driver ondersteuning had voor windows xp. De mijne word alleen ondersteund door drivers voor windows vista 32bit, beetje naai actie van asus/microsoft maar tja wat doe je eraan.
Alvast dank
Verwijderd
hallo,
ik heb ook een F3U
maar dan wel een AP013C.
ik heb ook de alles drivers buiten die van de netwerk devices
nl. de draadloze netwerk adapter
en de Lan adapter.
ik heb er gevonden maar dan zegt XP "kan apparaat niet starten"
weet iemand raad?
Matthias,
ik heb ook een F3U
maar dan wel een AP013C.
en de Lan adapter.
weet iemand raad?
Matthias,
Verwijderd
Je moet de Atheros AR5006AG Driver downloaden voor de Wlan card
De LAN is de Realtek RTL8168/8111 PCI-E Gigabit
Erg handig tooltje hiervoor is: UnknownDevices (tik maar in op google) -> zo kun je erg makkelijk de chipset/fabrikant achterhalen!
De LAN is de Realtek RTL8168/8111 PCI-E Gigabit
Erg handig tooltje hiervoor is: UnknownDevices (tik maar in op google) -> zo kun je erg makkelijk de chipset/fabrikant achterhalen!
Verwijderd
Hey allemaal, ik heb bijna alle drivers werkende onder Windows XP, alleen de SM-Buscontroller nog niet. En ik weet niet welke chip dit is, het lijkt op een ATI Chipset, de SB600, maar hierover kan ik niets op de site van ATI/AMD vinden of verder op google, help!Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:11:
hallo,
ik heb ook een F3U
maar dan wel een AP013C.
en de Lan adapter.
weet iemand raad?
Matthias,
Pagina: 1