Mijn vriendin heeft een iPod nano 2nd gen. 2gb. Deze synchroniseren we altijd met mijn MacBook Pro. Dit doen we altijd handmatig, dus door nummers heen en weer te slepen.
De iPod heeft een Windows indeling.
Nu willen we graag deze iPod ook syncen met een Windows computer.
Muziek afkomstig van mijn Mac kan niet overgezet worden op haar Windows PC
En muziek van haar Windows PC kan niet overgezet worden naar mijn Mac.
Wat ik hiermee bedoel, en wat dus ook mijn probleem is, is dat ik de muziek wat ik met mijn Mac op de ipod gezet heb, niet van de iPod weer op de PC kan zetten. En muziek wat ik met de PC op de iPod zet, kan ik vervolgens niet van de iPod weer op mijn Mac zetten.
Nu is mijn vraag, wat doen we verkeerd, of zien we boven het hoofd?
Ik heb verschillende FAQ's doorgenomen op GoT en docs.info.apple.com, maar ik kan het niet vinden.
Ik heb 'Manually manage music' en 'Enable disk space' aan staan, en 'Sync only checked songs' uit staan.
Software versie 1.1.3
Format: Windows
De iPod heeft een Windows indeling.
Nu willen we graag deze iPod ook syncen met een Windows computer.
Muziek afkomstig van mijn Mac kan niet overgezet worden op haar Windows PC
En muziek van haar Windows PC kan niet overgezet worden naar mijn Mac.
Wat ik hiermee bedoel, en wat dus ook mijn probleem is, is dat ik de muziek wat ik met mijn Mac op de ipod gezet heb, niet van de iPod weer op de PC kan zetten. En muziek wat ik met de PC op de iPod zet, kan ik vervolgens niet van de iPod weer op mijn Mac zetten.
Nu is mijn vraag, wat doen we verkeerd, of zien we boven het hoofd?
Ik heb verschillende FAQ's doorgenomen op GoT en docs.info.apple.com, maar ik kan het niet vinden.
Ik heb 'Manually manage music' en 'Enable disk space' aan staan, en 'Sync only checked songs' uit staan.
Software versie 1.1.3
Format: Windows
[ Voor 15% gewijzigd door iMars op 22-09-2007 20:04 ]