Ik heb een tijdje terug deze laptop in de aldi aangeschaft. Na de brochure te hebben bekeken zag ik dat hier (helaas) windows vista op geïnstalleerd was. Mijn eerst ding wat ik ging doen was windows xp installeren. Natuurlijk had ik niet gekeken of er überhaupt wel drivers waren voor xp en deze waren dus niet te vinden op de website van medion. Na nu een tijdje vista terug te hebben gedraaid wilde ik toch terug naar xp en heb dit dan ook zo snel mogelijk geïnstalleerd aangezien ik zag dat er drivers beschikbaar waren voor xp. Echter vind ik nergens de batterijbesparingstool terug op de site. Hiermee dacht ik dat de laptop ook op een iets lagere kloksnelheid ging draaien en ging het beeldscherm wat donkerder staan. Dat laatste kan handmatig via de Fn toets. Iemand een idee waar ik dit programma kan terug vinden???
Geen idee, zo te zien is er voor Vista ook geen driver voor. Is het niet en standaard optie van Vista zelf?
[ Voor 196% gewijzigd door Savantas op 23-09-2007 20:23 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dat denk ik niet, maar ik zal nog wat verder zoeken naar een driver.
Verwijderd
Bij mij is alles goed gelukt, pc draait helemaal goed, op één probleem na : wifi valt om de zoveel tijd uit en direct terug aan ...
Verwijderd
Hmzz dat is gewoon een tool die meestal pre-installed is
Is er geen algemene software om je laptop terug te clokken?
Is er geen algemene software om je laptop terug te clokken?
Ik heb voor mijn Dell D600 voor Vista niets te hoeven installeren.
Ik kies er gewoon voor om een gebalanceerde energiebesparing.
Als hij dan niets doet, klokt hij terug naar 700Mhz, ben ik druk schiet hij terug naar 1700Mhz
Ik kies er gewoon voor om een gebalanceerde energiebesparing.
Als hij dan niets doet, klokt hij terug naar 700Mhz, ben ik druk schiet hij terug naar 1700Mhz
Pack gewoon RMClock. Welke processor zit er in die laptop? (heb geen zin om specs te zoeken, die had je er beter gelijk bij kunnen geven
)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Pagina: 1