Toon posts:

design computerkast

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
een tijdje terug heb ik in een topic met deze titel laten weten dat wij zilverkleurige kasten gingen voeren. Welnu de eerste afbeeldingen staan nu op www.narwal.nl

ik had beloofd dit effe te melden..

Verwijderd

wat is hier speciaal aan dan? dit is toch gewoon een zilverkleurige kast met een Sony HMD-A200 en een intellimouse explorer en een normaal (zover ik kan zien) gebroken toetsenbord

Verwijderd

Ik geloof dat het bijzondere hem vooral in de kleur zit. Het plaatje is een beetje klein maar het lijken me mooie kastjes.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, het gaat puur om de kleur. Wij hebben een kast laten maken die o.a. bij de Sony HDM-A200 past, gewoon voor de computergebruiken die uitgekeken is op "gebroken wit"...

Verwijderd

Weer es wat anders dan saai wit/grijs :)

Bij Informatique is het sinds een tijdje mogelijk om je compu over te spuiten, ook je monitor/muis/toetsenbord/cdrom-frontje.
Je kan natuurlijk ook naar een paint-studio rennen met je compu onder de arm, kun je gelijk een mooi logo ofzo erop laten spuiten :)

Verwijderd

Ik haat die design kasten, allemaal van die uitstekende stukken. (Compaq, HP)

Mening: Ik vind het niet mooi.

Geef mij maar een robuuste, strakke kast.

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 08:03

BertV

Handgemaakt

Hallo Narwal 2,

Kunnen jullie geen kasten speciaal voor tweakers bouwen?

Een soort verchromed skelet(frame) waarin je je kaarten kan steken.

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Verwijderd

Topicstarter
In principe kunnen we alles laten bouwen, maar het moet wel om forse aantallen gaan per serie. Voor deze serie hebben we ook veel interesse uit de zakelijke markt. Daarom hebben we deze kunnen ontwikkelen.

steffab: ons design is toch best strak? ;)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:14

Wimo.

Shake and Bake!

Computer-land heeft ook van die design kasten .. Hier in eindhoven hebben ze zilveren zijkappen en de voorkant ziet er erg 'spacy' uit :)

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Doe mij toch echt maar een witte kast, de meeste cd-rom spelers, fikkers, brackets, hd-coolers zijn nog wit.

Je kent het wel; zo`n lelijke gekleurde philips fikker, in een witte bak :r

Verwijderd

Ik vindt zilver ook zwaar KWEL. Maar ik denk dat ik liever me kassie zelf overspuit dan dat ik z'on gaar design kassie koop. Ik hou mer van oldskool vierkante kasten zoals de addtronics 7896 en de Aopen HX08(de door iedereen geroemde HQ08 vindt ik dus echt bagger, ziet er niet uit). Een toetsenbord hoef je niet over te spuiten hoewel je kan natuurlijk ff demonteren en dan die rand spuiten ziet er flex uit en wat kost z'on ramplankje nou (20 piek die van mij red.)
Als je een zilveren muis wil ben je bij M$ aan het goed adres die nieue optical is beter, lichter en meer ergo verantwoord dan zn voorganger en ook nog goedkoper. Monitor spuiten is wel cool idee maar wel wat duur want je bent garantie kwijt.op floppy toetsen bord en case maakt dat niet uit is toch goedkoop maar een DVD speler en een monitor zijn toch wat fragieler en zeker duurder dus daar FOk je niet mee. Alleen overspuiten als je je het kan veroorloven of als ie wat ouder wordt(of als je een extra cover hebt). Nog een leuk voordeel van zelf doen is dat je weer iets hebt om over op te scheppen(gotta love the braggin rights)maar narwal een leuk alternatief voor de kleurbewuste niet tweaker. :)

ThaVinnY

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Bij funprice hebben ze toch ook zo'n ding ?
ff zoeken ...
gevonden: http://www.funprice.nl/art_details.html?artid=1179

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Aaargh!:
Dat ding van Fun is helemaal van aluminium en met een hand vol fans erin en kost bij hun f 1049,- :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Maar die is wel vet mooi en echt koel (letterlijk :) )

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Op de site www.highgreen.nl hebben ze ook net ff andere kasten.

Verwijderd

ik zou nog wel eens een kast willen met een raampje
Pagina: 1