Ik vindt zilver ook zwaar KWEL. Maar ik denk dat ik liever me kassie zelf overspuit dan dat ik z'on gaar design kassie koop. Ik hou mer van oldskool vierkante kasten zoals de addtronics 7896 en de Aopen HX08(de door iedereen geroemde HQ08 vindt ik dus echt bagger, ziet er niet uit). Een toetsenbord hoef je niet over te spuiten hoewel je kan natuurlijk ff demonteren en dan die rand spuiten ziet er flex uit en wat kost z'on ramplankje nou (20 piek die van mij red.)
Als je een zilveren muis wil ben je bij M$ aan het goed adres die nieue optical is beter, lichter en meer ergo verantwoord dan zn voorganger en ook nog goedkoper. Monitor spuiten is wel cool idee maar wel wat duur want je bent garantie kwijt.op floppy toetsen bord en case maakt dat niet uit is toch goedkoop maar een DVD speler en een monitor zijn toch wat fragieler en zeker duurder dus daar FOk je niet mee. Alleen overspuiten als je je het kan veroorloven of als ie wat ouder wordt(of als je een extra cover hebt). Nog een leuk voordeel van zelf doen is dat je weer iets hebt om over op te scheppen(gotta love the braggin rights)maar narwal een leuk alternatief voor de kleurbewuste niet tweaker.
ThaVinnY