[laptop] Slechte kwaliteit beeld HP NX7400

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 19:35

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Heb van iemand 2ehands een HP NX7400 gekocht, die er XP opnieuw heeft opgezet vanaf origineel aangemaakte recover-cd.

Ik had hiervoor een Acertje, die ik kwijt wilde voor een wat krachtiger laptop.

Maar ik ben echt slecht te spreken over de fletse beeldkwaliteit, die in het niet valt bij de Acer die ik had. Ik heb al opnieuw de drivers van de site geinstalleerd en met de settings (kleur/contast etc) zitten pielen, maar ik krijg gewoon niet de fraaie ervaring als met de Acer of de Toshiba Satellite die ik daarvoor had (gestolen).

Mij viel op dat er geen monitor drivers geinstalleerd stonden en dat de instellingen bij 1280 bij 800 / 32bits maar tot 60hz gaan. De Intel GMA drivers zijn geinstalleerd en duidelijk overal in het configuratiescherm aanwezig, maar hij geeft als ik hem naar hardware laat zoeken drie 'plug en play monitoren' die neem ik aan respectievelijk voor het embedded tft-scherm, scherm via vga-poort en een tv-scherm zijn. Bij alle zegt ie dus 'plug and play' monitor en laten zoeken naar nieuwe stuurprogramma's levert op dat er geen betere drivers te vinden zijn dan de huidige.

Ik kom op de HP site echt niets tegen dat verwijst naar schermdrivers.

Help!

Verwijderd

heb je ook slecht beeld met een extern beeldscherm?

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 19:35

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:10:
heb je ook slecht beeld met een extern beeldscherm?
Probleem is al lang opgelost, ik was gewoon een thru-brite ofzo scherm gewend en het leek of de kwaliteit van de NX74000 skecht was. Was gewoon kwestie met beetje rommelen met de kleuren en herderheid :)

Topic van 2 jaar terug :?

Verwijderd

lol, sorry ik kijk eigenlijk nooit naar de datum. blij dat het (inmiddels) is opgelost.