[Word 2007] Niet opgeslagen document terughalen

Pagina: 1
Acties:
  • 5.000 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 142652

Topicstarter
Ik werd net gebeld door een familielid (ik heb zelf dus niet achter haar PC gezeten om het uit te zoeken) die tijdens het typen perongeluk een toetsencombinatie ingedrukt heeft en daardoor het bekende sluit venster kreeg. Hierin stond de melding of ze het document wou opslaan of niet...

Waarschijnlijk heb ze dit dus niet gelezen en heeft zonder na te denken op Nee gedrukt... je raad het dus al, document weg :(

Nu is ze hier de hele ochtend mee aan de slag geweest dus het zou zonde zijn om dit niet terug te halen als dit wel kan :)

Mijn vraag dus, is het mogelijk om het document nog ergens te vinden (bijvoorbeeld de autobackup bestanden ergens als deze niet verwijderd zijn wat mij logisch lijkt aangezien ze het document niet wou opslaan...)

Nogmaals ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik geen zin heb om langs te gaan terwijl dit toch geen zin heeft... wil aan jullie vragen of het wel mogelijk is :)

Anoniem: 50873

denk niet hij kiest bewust niet opslaan en dan gooit word alles weg
als hij niet auto backup heeft aan staan is het kwestie van uit huilen en op nieuw beginnen
heel mischien kan je nog ergens een .tmp bestand terug vinden maar ik geef je heel weinig hoop

ze moeten maar op cursus word want het kan heel simpel door tijdens het tikken
ctrl+s te drukken dat is 2 handelingen je hoeft geen muis te gebruiken.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56
Om je laatste vraag te beantwoorden: idd, geen zin om langs te gaan. Het was gewoon een domme actie.

No production networks were harmed during this posting

Anoniem: 18437

voor zover ik weet heeft office 2007 een autosave functie standaard aanstaan naar een bepaalde folder om de 10 minuten mocht een file crashen. Je zou het hier kunnen proberen:

C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Word\

Als je daar niets vind, kan je natuurlijk ook GetdataBack installeren. Suc6

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 18437 op 22-09-2007 18:46 ]

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56
Dat getdataback heeft alleen zin als er een eerdere versie was opgeslagen. Een nieuw dokument dat nog niet eerder was opgeslagen is echt kwijt.

No production networks were harmed during this posting