@King Nothing
Ik speel FM ook altijd in zijn engels maar elk jaar weer speel ik eerst een paar dagen in het nederlands maar dat is gewoon vanwege de frustraties niet te doen.
Mijn probleem ermee is dat als ze er al een nederlandse vertaling bij doen mag je toch op zijn minst verwachten dat deze fatsoenlijk is of niet soms? Want komop je betaald er toch voor en hun doen deze vertaling erbij om het spel voor een zo breed mogelijk publiek speelbaar te maken maar elk jaar weer is die vertaling om te lachen. Dus als hun er geen moeite voor willen doen kunnen ze het net zo goed weg laten.
Weet trouwens iemand of de nederlandse vertaling de enige is die om te lachen is of zijn de anderen ook zo slecht?
En over die sponsor bedragen.
Elk jaar weer kloppen ze niet en elk jaar weer word dit aangedragen bij de nederlandse researcher en elk jaar weer word het niet gecorrigeert.
En het feit dat je als nederlandse club telkens weer zulke belachelijk lage sponsor contracten krijgt (maakt niks uit hoe goed je het doet) schijnt met een of andere waardering van de nederlandse competitie te maken te hebben. Dus iets waar de nederlandse researcher niks aan kan veranderen lijkt me. Hoe deze waardering verandert kan worden weet ik niet maar ik denk wel dat deze niets te maken heeft met de waardering voor de competitie of het nationale team.
En dat een spel jatten fout is daar geef ik je gelijk.
Dat sommige mensen geen problemen hebben met de bugs en fouten in FM is ok maar het spel word door meer mensen gekocht dan deze en als je voor een spel betaald mag je toch wel verwachten dat die domme herhalings fouten die er elk jaar inzitten eruit gehaald worden en dat er een fatsoenlijke vertaling inzit.
Nu over mijn game

Heb al meerdere malen met het idee gespeeld een nieuwe game te starten maar blijf steeds toch maar weer door gaan.
Ik begon bij Ajax en heb Ajax elk jaar wat ik er zat minimaal tot de laatste 16 van de champions League gebracht en heb deze zelfs 3x gewonnen. Het leukste was nog dat mijn team grotendeels uit eigen jeugd bestond jammer genoeg geen enkele Ajax regen maar allemaal regens die ik op jonge leeftijd bij andere clubs weg haalde dank mijn 3 super scouts.
Jammer genoeg gaan veel van die spelers na een paar goede jaren in het 1e abnormaal hoge lonen eisen bij contract besprekingen van 100.000p/w en meer.
Zulke salarisen kan met de inkomsten van Ajax niet betalen tenminste niet bij teveel spelers. Doordat de sponsor inkomsten en stadium inkomsten van een club van mijn formaat te laag waren was ik elk jaar gedwongen de kosten te dekken door 1 of 2 goede spelers te verkopen iets wat soms niet altijd goed op te vangen was of niet goed viel bij het publiek.
beetje bij beetje begon ik ook geld bij elkaar te sparen door soms voor aardig wat centjes lastige spelers te verkopen. Ik deed dit in de hoop dat het Ajax bestuur ermee een nieuw groter stadium zou laten bouwen waardoor ik meer inkomen zou krijgen iets wat niet onlogisch was omdat de Arena vrijwel elke wedstrijd vol zit.
De optie om een nieuwe stadium zit er niet in alleen die voor uitbreiding. Dus elk jaar vroeg ik om uitbreiding en elke keer kreeg ik het verhaal dat het stadium niet van Ajax was etc.
In januarie 2014 vroeg ik weer om uitbreiding en mede door de onbeschofte reactie van het bestuur was ik het zo zat dat ik de Ultimatum knop clickte, die optie had bij mij nog nooit gewerkt maja wie niet waagt wie niet wint dacht ik en ik kreeg te horen dat tegen het einde van de dag mijn buro leeg moest zijn en dat ik moest oprotten.
Wat wel nog lache was dat na mijn onstlag de helft van mijn technische staf hun ontslag in dienden vanwege de vijandige omgeving en dat 2 van mijn ster spelers weg wilden bij Ajax
Waar ik dan wel weer gek van werd was dat 2 maanden na mijn ontslag het bestuur de bouw van een nieuw stadium aankondigden waar 66500 mensen in gaan passen.
Kon gelukkig vlak na mijn onstlag bij Roda beginnen en doordat de plaatsen 3 t/m 10 dicht bij elkaar zitten kon ik nog de play-offs halen en kreeg uiteindelijk voorronde Champions League.
Roda had een erg sterk team maar de beste spelers zijn al erg oud en het team laat het vaak in de laatste 20min afweten.
Op mijn shortlist staat niets wat voor Roda haalbaar is.
Ik heb direct bij aankomst bij Roda een scout gehaald die Judging PA 20 heeft maar die gast vind alleen maar prut spelers

maja die eisen van het bestuur zijn dat ik me voor europees voetbal moet kwalificeren. Het team is oud maar moet haalbaar zijn. Het doel voor mezelf is dat ik Ajax wil afmaken.