[Multi] Football Manager 2008

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.022 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:37:
[...]

Tuurlijk Go Ahead is VEEL beter dan Rennes, wat stelt de Franse competitie nou voor :P
Franse competitie is natuurlijk helemaal niks, uiteindelijk wel met 7-3 verloren, ik kwam trouwens wel na 3 minuten op voorsprong >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:56:
[...]

Franse competitie is natuurlijk helemaal niks, uiteindelijk wel met 7-3 verloren, ik kwam trouwens wel na 3 minuten op voorsprong >:)
Toen had je de pot dicht moeten gooien met z'n allen voor het doel })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Hebben jullie nog goede trainers die makkelijk over te halen zijn om te komen?
Speel nu met ajax, maar bijna elke goede trainer weigert te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Köpke als keepertrainer aangetrokken. Met zijn ervaring bij der manschaft kan hij stekelenburg vast nog wel wat leren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij Go Ahead ook maar de personele bezetting wat gewijzigd. Ik had twee keeperstrainers, eentje had als waarde 17, waar ik wel content mee ben, de andere 7, deze was dan weer beter geschikt voor conditietraining, deze heb ik dus daar maar op gezet. Verder ben ik nog op zoek naar wat verdedigende krachten, Parnela kan verkocht worden voor 80.000, ik weet nog niet of ik het doe, zou ik voor dat geld een talentje in de defensie kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3dingen:

!: Ik heb JVC eruit gegooid als sattelietclubje bij psv. Maar nu is die optie helemaal verdwenen links dus kan nu ook geen nieuwe aanvragen. Weet iemand waar ik t nu nog kan vinden? Ook vroeg ik me af of ze bij psv ooit eens met een fatsoenlijke club kwamen? Had een paar keer er een aangevraagd maar krijg alleen maar belgische 6de klassertjes en dat soort kansloos gedoe. Ik wil gewoon een eerste divisie club of een engelse 1/2 league club oid.

2: Heeft iemand wel eens een ECHT goede speler gekregen uit de eigen u19? Dus een speler die na 1 jaar wordt toegevoegd en ook echt een groot talent/ster bleek te zijn? Meestal is 't maar middelmaat wat ik ontvang en kan ik ze na 2/3 jaar weer 'weggooien',

3: Als spelers die bij je begonnen op 16/17-jarige leeftijd na 2-3 jaar volgens de assistenten: '"Je kan 'm beter snel zien te slijten/ je moet deze speler verkopen e.d." niet goed genoeg is voor jou club. Wachten jullie dan echt tot ie out of contract is of geven jullie ze een free transfer (kost toch maar 25.000).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:34:
3dingen:

!: Ik heb JVC eruit gegooid als sattelietclubje bij psv. Maar nu is die optie helemaal verdwenen links dus kan nu ook geen nieuwe aanvragen. Weet iemand waar ik t nu nog kan vinden? Ook vroeg ik me af of ze bij psv ooit eens met een fatsoenlijke club kwamen? Had een paar keer er een aangevraagd maar krijg alleen maar belgische 6de klassertjes en dat soort kansloos gedoe. Ik wil gewoon een eerste divisie club of een engelse 1/2 league club oid.

2: Heeft iemand wel eens een ECHT goede speler gekregen uit de eigen u19? Dus een speler die na 1 jaar wordt toegevoegd en ook echt een groot talent/ster bleek te zijn? Meestal is 't maar middelmaat wat ik ontvang en kan ik ze na 2/3 jaar weer 'weggooien',

3: Als spelers die bij je begonnen op 16/17-jarige leeftijd na 2-3 jaar volgens de assistenten: '"Je kan 'm beter snel zien te slijten/ je moet deze speler verkopen e.d." niet goed genoeg is voor jou club. Wachten jullie dan echt tot ie out of contract is of geven jullie ze een free transfer (kost toch maar 25.000).
1. In de board room kan je een aanvraag doen voor een nieuwe satelietclub.
2. Ja, toevallig meteen in het eerste jaar met Weston-super-Mare een topkeeper (voor het niveau dan :P )
3. Ik probeer ze altijd voor noppes te verkopen, dan kost het je geen release fee, ga ze niet zomaar 25k geven, dan voetballen ze maar tot het einde van het seizoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

1) Je kan niet altijd aanvragen indienen. Als je een nieuwe game start kan je een aanvraag doen. Hierna duurt het weer enkele maanden(?) voordat je weer een aanvraag kan doen.
2) 1x gehad bij Sporting. Veel te weinig imo. Ook al ben je een topclub met de best mogelijk jeugdopleiding, dan nog komt er nooit wat leuks door.
3) Contract ontbinden is volgens mij gewoon zijn nog lopende contract ineens afbetalen. Ik doe dat niet. Laat ze dan maar wegrotten ;)...nee ik probeer ze voor 0 te verkopen of soms te verhuren voor 100% salaris vergoeding.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 08-11-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:46

PauseBreak

derp!

1) Is al beantwoord, als aanvulling: In FM07 lag die termijn op ongeveer 6 maanden. Of dat nu ook zo is weet ik niet.
2) Hoe beter je trainingsfaciliteiten en je staff, hoe meer talenten je zult hebben die kunnen doorstromen. Bij PSV kun je sowieso Marcellis doorschuiven en nog wel wat andere spelers uit je U19.
3) Die verkoop ik (als het écht niet anders kan voor € 0,-, maar vaak is er wel een of ander 3e rangs clubje geïnteresseerd) of ik laat ze het contract uitdienen en daarna ontbind ik het contract zodat het niks kost.

Even een update over het Real Murcia verhaal:
Het eerste seizoen was de verwachting dat we 19e zouden worden en direct zouden degraderen. Door een aantal talenten te huren (o.a. Justin Hoyte) en een aantal andere aankopen zijn we als 8e geëindigd en gaan we Europa in!
Dit seizoen heb ik Barbosa, Flamini (transfervrij!) en een aantal Argentijnse U20 internationals gekocht. Tot nu toe gaat het erg lekker en sta ik 4e op 3 punten van de nr1 (Real Madrid).
Ook in Europa gaat het best lekker. Inmiddels heb ik al de UEFA Cup groepsfase bereikt waar ik in een lastige poule zit. De eerste wedstrijd tegen Bastia SC is 3-3 geworden (waarbij ik 2-0 voorstond, toen een rode kaart kreeg (2x geel) en ineens 2-3 achterstond, gelukkig in de laatste minuut nog 3-3 weten te maken).
Wel heb ik nog steeds last van de scheidsrechters die echt belachelijk veel kaarten trekken en een middel ertegen heb zo niet. Easy tackling helpt ook niet, dan lopen ze dwars door de verdediging heen.
Gemiddeld heb ik de afgelopen 4 (!) wedstrijden 3x 1 gele kaart en 4x 2x geel = rood gekregen. (Overigens wel iedere dezelfde spelers die 2x geel krijgen). Bug of heb ik mijn tactiek gewoon niet goed staan?

[ Voor 10% gewijzigd door PauseBreak op 08-11-2007 11:24 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
PauseBreak schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:21:

Gemiddeld heb ik de afgelopen 4 (!) wedstrijden 3x 1 gele kaart en 4x 2x geel = rood gekregen. (Overigens wel iedere dezelfde spelers die 2x geel krijgen). Bug of heb ik mijn tactiek gewoon niet goed staan?
Misschien dat die spelers een hoge stat voor agression hebben icm met hard tackling? Dat is nogal een leuke combi :) .
Als een speler die combi heeft en dan een niet erg hoge stat voor tackling, dan wordt het denk ik helemaal feest. Want dan moet ie en hard tackling doen terwijl ie niet goed kan tackelen en dat doet ie met veel agressie >:)

Weet niet of mijn theorie 100% klopt, maar het klinkt logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:54:
1) Je kan niet altijd aanvragen indienen. Als je een nieuwe game start kan je een aanvraag doen. Hierna duurt het weer enkele maanden(?) voordat je weer een aanvraag kan doen.
2) 1x gehad bij Sporting. Veel te weinig imo. Ook al ben je een topclub met de best mogelijk jeugdopleiding, dan nog komt er nooit wat leuks door.
3) Contract ontbinden is volgens mij gewoon zijn nog lopende contract ineens afbetalen. Ik doe dat niet. Laat ze dan maar wegrotten ;)...nee ik probeer ze voor 0 te verkopen of soms te verhuren voor 100% salaris vergoeding.
1) ja dat 't niet altijd kan wist ik wel. Maar omdat jvc wegviel was die optie opeens weg in t menu. Maar zal t nu via de board room doen :)

2) ja dat vind ik dus ook. Speel ook het spel al sinds de eerste editie en ik ben echt een 'koper'. Haal altijd talenten weg en wat er bij mij binnenkomt laat ik wel paar jaar spelen in u19 maar echt nooit komt er iets fatsoenlijks uit. het hoeft geen nieuwe van nistelrooij oid te zijn maar een nieuwe aissati oid zou toch wel een keer leuk zijn. Iig 1/2 talenten die iig een fatsoenlijke kans hebben om in t eerste van psv te spelen. De meeste nu zijn niet eens goed genoeg voor eindhoven :')

Heb de trainingsfac. laten uitbreiden bij psv dus heb nu de hoogste graad dus daar ligt 't niet aan.

3) hmm ok. Ik gooi ze er altijd uit omdat de asisstenten ze soms laten spelen terwijl ik dan liever heb dat een jochie van 16 maar de kans krijgt ipv een 20-jarige zonder toekomst. Misschien moet ik contractverlengingen door asisstent maar eens uitzetten want 90% van u19 krijgt door hem een contractverlenging en dan zit ik weer met zo'n kansloze sjakie.

Ik probeer ze vanzelfsprekend eerst te verkopen (meestal voor 0euro & 50% next transfer fee) maar ik speel waarsch met te weinig leagues (alleen NL 1+jupiler + engeland tot coca-cola) want heel vaak heeft niemand interesse.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Contractverlengingen door asisstent doe ik ook uit ja, die flapdrol (toch 20 voor PA) geeft alleen maar verlengingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

m4yall schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:39:
[...]

Misschien dat die spelers een hoge stat voor agression hebben icm met hard tackling? Dat is nogal een leuke combi :) .
Als een speler die combi heeft en dan een niet erg hoge stat voor tackling, dan wordt het denk ik helemaal feest. Want dan moet ie en hard tackling doen terwijl ie niet goed kan tackelen en dat doet ie met veel agressie >:)

Zou kunnen alleen gebruik ik nooit hard tackling, dan is het helemaal prijs ;(
Ik zal eens kijken hoe het daarmee staat en een paar games die spelers op easy tackling zetten. Het klinkt logisch maar voor de DC's denk ik dat het eerder óf een bug is óf gewoon de 'nieuwe' striktheid van de refs, zij hebben namelijk echt wel goede stats op tackling etc.
Nu ja, ik zal het proberen en het hier posten :p

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:34:
3dingen:

Even op die tweede vraag; een volmondig ja. Was een regen bij Ajax, die ik verhuurde aan Villareal. Toen ik later een bericht kreeg dat elke topclub achter deze speler aan zat, heb ik hem snel terug gehaald en zag ik dat hij een wonderkid was :P. Nu speelt hij nog steeds bij me en nog steeds wil iedere topclub in Europa hem graag van me kopen. 8)

Moet er wel bijzeggen dat dit in 2007 was, maar het is dus wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja in FM07 maar na hoeveel jaar kreeg je hem? na 10 jaar? Dat had ik vroeger idd ook wel eens. Maar ik bedoel echt in de eerste 4-5 jaar als alle spelers nog echt spelers van nu zijn en er nog weinig jonkies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

In mijn 3e seizoen heb ik nu met Ajax een spits die best leuke cijfers heeft en redelijk veel scoort, maar de scouts zien er niks in. Zal dus wel een CA van 80 en PA van 130 hebben ofzo. In 07 hadden Ajax jeugdspelers vaak en PA van 130 a 140. Dat is op hun top middenmoot eredivisie?

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 08-11-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:42

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:37:
[...]

Even op die tweede vraag; een volmondig ja. Was een regen bij Ajax, die ik verhuurde aan Villareal. Toen ik later een bericht kreeg dat elke topclub achter deze speler aan zat, heb ik hem snel terug gehaald en zag ik dat hij een wonderkid was :P. Nu speelt hij nog steeds bij me en nog steeds wil iedere topclub in Europa hem graag van me kopen. 8)

Moet er wel bijzeggen dat dit in 2007 was, maar het is dus wel mogelijk.
Ook ooit gehad bij Ajax, een spits, ene Tim Janssen, regen in 2010 toendertijd, scoorde als 17jarige in 1 seizoen 56 goals in iets van 30 duels :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoogie2004 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:58:
[...]

Ook ooit gehad bij Ajax, een spits, ene Tim Janssen, regen in 2010 toendertijd, scoorde als 17jarige in 1 seizoen 56 goals in iets van 30 duels :+
Feyenoord - De Guzman, Wijnaldum, Biseswar. 3 potentiele wonder kindjes. En Hanne Hagray en Leroy Fer hebben potentie
PSV - Zeefuik&affelay en natuurlijk wonderkid Aisatti
Ajax- Nou oke die hebben er veel verkocht maar Poepon heeft potentie.

Das even uit mijn hoofd zo ;-).
Maar het scheelt als je ook een goede trainer aanstelt als hoofdcoach voor je jeugd. Ik stel ook altijd schema's in voor mijn jeugd en heb ik de indruk dat dat veel scheelt.\

Tja en vooral bij lagere leagues komen er vaak wel is bruikbare spelers uit. Maar het is altijd lastig te zien en een gok. Want ik heb ook een speler gehad die bijna geen enkele stat boven de 10 had toen ie 16 was en op zijn 22ste was het mijn top spits. Het kan raar lopen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 08-11-2007 15:04 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Hoogie2004 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:58:
[...]

Lang niet slecht! Ik heb in FM07 en FM08 nog geen spits kunnen vinden die een seizoen 1 op 1 of meer dan 1op 1 loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
m4yall schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:03:
[...]

Lang niet slecht! Ik heb in FM07 en FM08 nog geen spits kunnen vinden die een seizoen 1 op 1 of meer dan 1op 1 loopt.
Ik had een spits 23 wedstrijden 33 goals en 12 assist _/-\o_ . HIj was ook 1,98m. 98kg. 18 voor kracht. 18 voor springen en koppen. En dat in de laagste league van engeland toendertijd(hij is ondertussen tribune klant, maar hij leert truukjes aan mijn jongere spelers nu :-) ).

Tip voor mensen die in de Blue Square South/North of Premier spelen.
Spits Spoilertje
spoiler:
Onandi Lowe heet die knakker en hij speelt bij het jamaaicaanse elftal. HIj wilde zelfs naar mijn club komen toen ik nog in de square south zat, en hij scoorde er dus op los niet normaal _/-\o_ . HIj heeft ook voor verschrikkelijke goede stats in verhouding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Postius schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:10:
[...]

Ik had een spits 23 wedstrijden 33 goals en 12 assist _/-\o_ . HIj was ook 1,98m. 98kg. 18 voor kracht. 18 voor springen en koppen. En dat in de laagste league van engeland toendertijd(hij is ondertussen tribune klant, maar hij leert truukjes aan mijn jongere spelers nu :-) ).

Tip voor mensen die in de Blue Square South/North of Premier spelen.
Spits Spoilertje
spoiler:
Onandi Lowe heet die knakker en hij speelt bij het jamaaicaanse elftal. HIj wilde zelfs naar mijn club komen toen ik nog in de square south zat, en hij scoorde er dus op los niet normaal _/-\o_ . HIj heeft ook voor verschrikkelijke goede stats in verhouding
Ik zal vanavond eens kijken. Ik heb nu een spits genaamd Appleton, 20jr, doet het redelijk, maar scoort niet heel erg veel. Maar op zich ook niet raar als je met een team speelt dat 20ste moet worden.

Op zich gaat het erg goed met Weston-super-Mare! Sta maarliefst 13de! De 4-5-1 taktiek slaat aan!! Heb zowaar 3 wedstrijden op rij gewonnen. De fans beginnen steeds enthousiaster te worden! Hopelijk lukt het om rond de 14de plaats te eindigen. Dat is onderaan middenmoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Postius schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:02:
[...]

Feyenoord - De Guzman, Wijnaldum, Biseswar. 3 potentiele wonder kindjes. En Hanne Hagray en Leroy Fer hebben potentie

[knip]
jmac doelde meer op regens volgens mij, maar klopt verder wel aardig ja ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 08-11-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. Poepon werd bij mij trouwens 2de beste topscorer van Europa (bij willem2)... Andere landen tellen alleen anders mee dus gouden schoen winnen is schier onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

m4yall schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:39:
[...]

Even om hier op terug te komen:
Ik heb niks veranderd aan de tactiek, alleen de nieuwe beta patch eroverheen geragd en nu krijg ik sporadisch een gele kaart. Denk dat het dus toch aan de match engine lag.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Met FM 2007 nog had ik een mooie spits uit Brazillie (2e nationaliteit Spaans en 3e Italiaans ???) weggeplukt voor 11 miljoen, speelt anderhalf jaar bij me, heel erg goed, staat wonderkind bij...
Klein probleempke, niet goed opgelet bij het aanbieden van een verlengd contract, die flip wou een minimum release fee van 25 miljoen. Nog een jaartje en hij zou 40 ofzo hebben opgeleverd. Ach ja, nu ploeterd hij rond bij Zaragoza (P12 in Februari waar ze vorige jaren drie keer de Spaanse league wonnen.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Wat ik heel raar vind.. Volendam staat 18e, ik (PSV) sta eerste.. iedere wedstrijd win ik.. totdat ik bij Volendam kwam.. een gelijkspel..
Even later crast mijn PC.. 3 wedstrijden overnieuw spelen.. weer tegen Volendam.. verlies deze keer..
hmm.. raar.. even opnieuw opstarten.. voor de wedstrijd tegen Volendam even saven..

Ik heb nu al ongeveer 10x gespeeld.. alles gelijk of verloren.. welke spelers ik ook opstel, welke tactiek ik ook gebruik.. ik kan maar niet winnen.. echt heel bizar..
Het lijkt wel ingebakken dat je een keer punten moet verliezen tegen de nummer laatst..
Maar ik ga net zo lang door totdat ik heb gewonnen..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Keerl eej je kunt ook verder gaan met spelen je hoeft niet alles te winnen. Zo kan ik ook wel alles winnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het toch echt niet laten, ik heb Kaka gehaald met Arsenal, hij was unsettled, dus kon em halen voor "maar" 59 miljoen. Was eigenlijk van plan alleen maar jonge talenten te kopen, maar deze kans kon ik niet laten schieten. _/-\o_

Mijn middenveld bestaat nu uit oa. Riquelme, Rosicky, Kaka, Martinez, Gilberto. :*)

Sta na 23 wedstrijden bovenaan in de competitie met 11 punten voorsprong op de nummer 2, en ben nog in de strijd voor alle bekers. Ik kan haast niet geloven hoe goed het gaat, maar ik hoop het door te kunnen trekken en de titel en minstens 1 van de Engelse bekers te winnen. Doel voor de Championsleague is minimaal halve finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:29

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:46:
Ik kon het toch echt niet laten, ik heb Kaka gehaald met Arsenal, hij was unsettled, dus kon em halen voor "maar" 59 miljoen. Was eigenlijk van plan alleen maar jonge talenten te kopen, maar deze kans kon ik niet laten schieten. _/-\o_

Mijn middenveld bestaat nu uit oa. Riquelme, Rosicky, Kaka, Martinez, Gilberto. :*)
Fabregas? :?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah die is helaas verkocht, hij wilde weg, naar Inter, ksnapte het ook niet, maar toch nog 63 miljoen voor em gekregen. En Martinez als opvolger gehaald, heeft de potentie om even goed te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Idifix schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:17:
Keerl eej je kunt ook verder gaan met spelen je hoeft niet alles te winnen. Zo kan ik ook wel alles winnen 8)7
Ik verlies ook wel eens hoor.. maar je snapt mijn punt dus niet.. reageer dan niet zo dom..

En net weer.. 2-0 voor na 20 minuten.. uiteindelijk nog 3-3.. kwam nog 3-2 achter ook..

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 08-11-2007 19:51 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:29

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:01:
[...]

Mjah die is helaas verkocht, hij wilde weg, naar Inter, ksnapte het ook niet, maar toch nog 63 miljoen voor em gekregen. En Martinez als opvolger gehaald, heeft de potentie om even goed te worden.
En je laat hem zomaar gaan? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Angeloonie zou het niet in zijn Arsenalhoofd krijgen :P. Contract ist contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fabregas is ook wel een van de beste middenvelders die er in FM te vinden. In FM 2007 heeft hij 4 fantastische seizoenen gehad bij Real Madrid :+, alleen zijn penalty's zijn waardeloos. Hij heeft me er twee keer uitgeschoten bij de Champions League.

Overigens ook de winnende in de finale gemaakt in het derde jaar, maar het gaat even om het idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:01:
[...]

Javi Martinez, van Villarreal(?) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hoorde ik iemand zeggen dat er geen sarcasme in dit spel zit.

Hij schiet de één naar de ander er in ;d!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:13:

En dat is sarcastisch omdat...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:13:

Voor sommige clubs is 10K helemaal niets. Voor een ploeg als Weston-super-Mare is het al een stuk pittiger. Sarcasme wordt het pas als jij er ook bij verteld welke ploeg je bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:45:
[...]

Javi Martinez, van Villarreal(?) ?
Jup dat is em, stats zijn op dit moment nog niet zo heel fantastisch, maar met 87% completed passes staat ie wel verdomd hoog in engeland. Ook 7 assists. Niet zo verkeerd voor een 19 jarige speler. Gehaald voor 24 miljoen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:37:
[...]
Jup dat is em, stats zijn op dit moment nog niet zo heel fantastisch, maar met 87% completed passes staat ie wel verdomd hoog in engeland. Ook 7 assists. Niet zo verkeerd voor een 19 jarige speler. Gehaald voor 24 miljoen trouwens.
Niet echt duur eigenlijk. Blijft natuurlijk wel veel geld voor een 19-jarige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:31:
[...]

Voor sommige clubs is 10K helemaal niets. Voor een ploeg als Weston-super-Mare is het al een stuk pittiger. Sarcasme wordt het pas als jij er ook bij verteld welke ploeg je bent ;)
Ik heb niets te besteden aan salarissen en transfers. Probeer dan maar een team bij elkaar te houden...

Ging lekker tot de winterstop, nu ben ik aan het afzakken :/ Stond 2e, 3 wedstrijden verder en ik sta 5e :/ Moraal was bij de meesten goed tot uitstekend voor de break, nu hebben de meeste spelers hun moraal op "poor" staan 8)7

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:02:
[...]

Das even uit mijn hoofd zo ;-).
Maar het scheelt als je ook een goede trainer aanstelt als hoofdcoach voor je jeugd. Ik stel ook altijd schema's in voor mijn jeugd en heb ik de indruk dat dat veel scheelt.\

Tja en vooral bij lagere leagues komen er vaak wel is bruikbare spelers uit. Maar het is altijd lastig te zien en een gok. Want ik heb ook een speler gehad die bijna geen enkele stat boven de 10 had toen ie 16 was en op zijn 22ste was het mijn top spits. Het kan raar lopen :+
Ging het er niet om dat er regens waren die zo goed werden? Niet om spelers die er in het begin van het spel al inzaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:37:
[...]

Ik heb een banksaldo van 25 miljoen momenteel, dat zegt genoeg ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Scarborough, Premier League - promovendrus in het jaar 2013-2014, heeft een flinke bankrekening in de 2007 versie bij mij (rond de 50 miljoen ofzo :P) ben daar legendarisch :P
Jammer dat ik deze club nooit meer terugzie in een FM-reeks, hij is irl opgeheven na 107 jaren aan het eind van het seizoen 2006-2007 wegens faillisement.

[ Voor 3% gewijzigd door Nilsinho op 09-11-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stop ik gisteren met spelen druk ik met duffe kop bij het opslaan op nee in plaats van ja. Kan ik weer pak en beet een wedstrijd of 10 opnieuw spelen. Vlak voordat ik stopte verloren van NEC waardoor mijn reeks zonder nederlaag stopte op 39 in de competitie. Dus nu maar eens kijken of we vandaag wel de 40 kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Lekker wachten tot Scarborough Athletic dan maar omhoog komt door de league structuur ;)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@MazeMouse: Jah, maar het duurt wel even voor je uit mijn hoofd 14 leagues hoger bent :-) Zodra Scarbo er weer is, neem ik dat team weer (al ben ik dan rond de 70 jaar oud ofzo (nu 17) )

@Dsanka: Had ik ooit eens met Ajax, had net de ECC gewonnen, druk ik op nee, wedstrijd opnieuw spelen, verlies ik :|

@St@m: Probeer eens een "zeer aanvallende" mentaliteit. Krijg je wel resultaten van 8-7 ofzo maar misschien werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was Scarborough trouwens ook niet die ploeg, waar een tijd geleden een docu van was op Nederland 3? Iig over twee clubs die streden tegen degradatie. Was een van de mooiere docu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Kleine Update voor de St. Albans fans hiero!
Heb nu 15 wedstrijden gespeeld in mijn 3de seizoen(coca cola league 2 net gepromoveerd vorig seizoen). En sta op een acceptable 8ste plek. Veel nieuwe spelers gehaald maar voornamelijk 2 enorme talenten binnen weten te halen die echt wel potentie hebben om GOED te worden(goed als in ze kunnen met een premiership clubje meedraaien). Het ene talent kostte me 140k. Maarja 2 keer promoveren scheelt wel wat in geld. Al ben ik financieel nog zwakker dan sommige clubs in de Premier(qua salaris wat ik kan betalen dan). Aan de andere kant ben ik wel in totaal 1 van de rijkere clubs(als je bij wereld->financien->engeland kijkt of zoiets).
Fans zijn dolblij met mijn aankoop beleid. En eigelijk gaat alles wel goed. Ik had dit jaar aangewezen als een tussen jaar want 3 jaar achter elkaar promoveren is wat teveel lijkt me ;-). Nu even een opbouw jaar en inventariseren hopelijk een stadion uitbereiding en volgend seizoen voor de titel!
Ben zelf ondertussen een manager van wereldklasse en ben al gevraagd voor een paar grote clubs. Maar niks gaat boven mijn grote liefde st. Albans.....Op naar de Champions League!.

Wat ik vooral leuk vind is als je bij de geschiedenis bij de club krijgt praktisch alle records van mij zijn :D. Dat ziet er gewoon leuk uit :-p.

[ Voor 23% gewijzigd door Postius op 09-11-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:51:
Was Scarborough trouwens ook niet die ploeg, waar een tijd geleden een docu van was op Nederland 3? Iig over twee clubs die streden tegen degradatie. Was een van de mooiere docu's.
Oh! Oh! Als je die ergens kunt vinden, zou ik er erg blij mee zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Nilsinho schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:37:
@MazeMouse: Jah, maar het duurt wel even voor je uit mijn hoofd 14 leagues hoger bent :-) Zodra Scarbo er weer is, neem ik dat team weer (al ben ik dan rond de 70 jaar oud ofzo (nu 17) )
17 jaar oude manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Is er al iets meer bekend over de final patch? Ben aan het wachten met me game totdat die gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:51:
Was dat niet die docu over Swansea en Exeter City. Die tegen elkaar streden voor behoud in de laagste profcompetitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:29:
[...]

Was dat niet die docu over Swansea en Exeter City. Die tegen elkaar streden voor behoud in de laagste profcompetitie.
Ja, zie http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5949913
Drie jaar geleden ging NOS-Studio Sport naar het hart van het voetbal in Engeland. Een week lang werden de hartstochtelijke supporters van twee vierde divisie clubs gevolgd, Swansea City en Exeter City. De supporters leefden tussen hoop en vrees; één van de twee clubs moest onherroepelijk degraderen naar de rijen der amateurs. Het resulteerde in deze aangrijpende documentaire. Drie jaar later gaat Tom Egbers terug naar Swansea en Exeter. Wat is er geworden van de hoofdrolspelers, de supporters van beide clubs?.
Of bedoelt Sjakie007 nog een andere docu?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:27:
Is er al iets meer bekend over de final patch? Ben aan het wachten met me game totdat die gereleased is.
Als er iets meer bekend over was dan had je 't wel gelezen he :X Retorisch vragenstellertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:42:
[...]

Als er iets meer bekend over was dan had je 't wel gelezen he :X Retorisch vragenstellertje.
Nu als straf alle info over de patch in spoiler tags zetten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, 17... Met mijn 29 krijg ik altijd al te horen dat ik te jong en overvaren ben volgens de fans, benieuwd wat ze bij jou dan wel niet zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn leeftijd 10 jaar hoger gezet dan in werkelijheid, maar een 37 jarige manager is nog altijd aan de jonge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Mja, 17 jaar is technisch onmogelijk in FM, lees het boekje maar erop na ;)
quote: Boekje
If you are under 30 years of age your year of birth will be set to 1977 and you wil enter the game as 30 year old manager, just to keep things 'realistic'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

JanW schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:22:
Mja, 17 jaar is technisch onmogelijk in FM, lees het boekje maar erop na ;)

[...]
Dan heb je altijd nog de FMM waarmee je het kan aanpassen. Nee, dit is het enige wat ik heb aangepast ;-)
Boekje? Mijne is illegaal XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nilsinho schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:37:

@Dsanka: Had ik ooit eens met Ajax, had net de ECC gewonnen, druk ik op nee, wedstrijd opnieuw spelen, verlies ik :|

@St@m: Probeer eens een "zeer aanvallende" mentaliteit. Krijg je wel resultaten van 8-7 ofzo maar misschien werkt het.
Alles geprobeerd.. zelfs 6 aanvallers..
Ben na een keer of 20 maar gestopt en doorgegaan.. 3-3 was het toen ook.. wedstrijd erop tegen Cambuur.. 4-4 :X Wel mijn ongeslagen reeks doorgezet tot het einde van het seizoen en met 2 punten voorsprong (op Ajax) kampioen geworden (voor de 3e keer achtereen (en iedere keer op Ajax))
Nu halve finale UEFA Cup.. uit 1-0 verloren van Juve.. :(

edit:
Nilis waarschuwde me net voor Buffon.. ik heb gezegd dat ik Buffon een goede speler vind..
Staat er bij Affelay bij tevredenheid: "Wil bewijzen dat hij en niet Buffon recht heeft op een basisplaats"

1. Buffon speelt niet bij mij, maar bij Juve..
2. Buffon is een keeper.. en geen aanvallende middenvelder..
3.. Tja.. dit zijn natuurlijk kleine foutjes.. maar ze slaan nergens op.. ik weet niet of het slecht vertaald is.. maar dit is wel errug dom..

edit 2:
3-0 verloren thuis.. helaasch.. Juve door naar de finale..

[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 10-11-2007 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Net zoals Ronaldinho wil bewijzen dat niet Piet Jansen maar hij recht heeft op een basisplaats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Nilsinho schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:13:
[...]

Boekje? Mijne is illegaal XD
Goed zo, verkracht de gamesindustrie maar :r

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
King Nothing schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 17:31:
[...]

Goed zo, verkracht de gamesindustrie maar :r
aan de ene kant geef ik jouw gelijk en aan de andere kant Nilsinho.

ik speel graag FM en koop hem elk jaar weer maar dit jaar vraag ik me af of ik geld heb weg gegooid of niet.
Er zitten gewoon zoveel fouten in het spel die er elk jaar weer in zitten en elk jaar word SI hierop gewezen en elk jaar halen ze die fouten er niet uit maar kopieren ze de fouten gewoon naar het volgende seizoen.

Dan heb ik het over de slechte vertalingen. Kom op door wie laten ze die zooi vertalen? soms lijkt het erop alsof ze gewoon effe de engelse tekst door babbelfish gegooid hebben.

Die stomme dingen die spelers zeggen (een paar leuke voorbeelden hierboven).

Of de stomme data fouten die er elk jaar weer in zitten.
De engelse competities zitten goed in elkaar qua data maar ale andere fouten hebben erg slordige data fouten die gewoon niet hoeven.
bv Ajax krijgt al sinds een paar jaar 7mln per jaar van hun shirt sponsor. ELK jaar in FM krijgt Ajax slechts zon 3mln per jaar van de shirt sponsor. PSV en Feyenoord die geloof ik 6mln krijgen krijgen in FM ook slechts zon 3mln.

Dan kun je natuurlijk zeggen ok boeie dan edit je dat toch met hun data editor, maar dat gaat ook niet omdat die optie daarin ontbreekt.
Dan heb je nog de hoop dat als je het met een nederlandse club goed doet in nederland je naar verloop van tijd wel een hoger shirt sponsor bedrag krijgt maar dat is ook niet zo.
Met Ajax won ik in 4 jaar tijd 4 nederlandse titels en 3 bekers en alle supercups. kwam 4x tot de laatste 16 in de champions league en won hem zelfs 1x en ook de wereldbeker en europese supercup.
Toen kreeg ik een nieuwe shirt sponsor. Ik had de domme hoop dat mijn nieuwe sponsor me meer zou betalen dan de oude (die slechts 3.2 ofzo betaalde) en ja hoor mijn nieuwe shirt sponsor ging me een dikke 3.6mn (in die richting) per seizoen betalen.
In FM06 was het precies hetzelfde met nederlandse clubs, het boeit niet hoe goed je het doet met een nederlandse club je zult nooit een realistisch sponsor bedrag krijgen je zult altijd een belachelijk onrealistisch laag bedrag krijgen. Maar als je het met een engelse club goed doet krijg je een onrealistisch hoog sponsor bedrag.

Het lijkt soms wel alsof FM door veel verschillende mensen gemaakt worden die volledig andere richtlijnen en ideen hebben en aangezien veel van die fouten niet hoeven en echt herhalings fouten zijn betwijfel ik dat ik nog een FM ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:34

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik heb een probleem.
Onlangs heb ik Football Manager 2008 aangeschaft.
Nu heb ik in de game een probleem.
Grafisch wordt er een wedstrijd gespreeld, echter deze gaat bij mij heel erg langzaam.
Zelfs als de snelheid op zijn hoogst gezet heb.
Aan mijn specs kan het mijn inziens niet liggen:
AMD X2 6000+
2 gig dual channel mem 667 mhz
NVIDIA GeForce 6600 GT PCI-E (ik neem 128 mb).
Ik kan probleemloos FIFA2008 draaien.
DirectX 9.0C
Laatste versie v/d drivers

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Wessie op 10-11-2007 21:53 . Reden: toevoeging ]

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Match en Highlight speed sliders naar de meest rechtste stand zetten tijdens een wedstrijd :)

Deadsy schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:36:
[...]

aan de ene kant geef ik jouw gelijk en aan de andere kant Nilsinho.

ik speel graag FM en koop hem elk jaar weer maar dit jaar vraag ik me af of ik geld heb weg gegooid of niet.
Er zitten gewoon zoveel fouten in het spel die er elk jaar weer in zitten en elk jaar word SI hierop gewezen en elk jaar halen ze die fouten er niet uit maar kopieren ze de fouten gewoon naar het volgende seizoen.
Ik kom in FM andere fouten tegen die ik in 07 en 06 niet heb gezien ;) Ik zag net een screenshot van een competitiewedstrijd die in 9-9 eindigde (en dan bedoel ik niet 2x rood voor beide clubs).
Dan heb ik het over de slechte vertalingen. Kom op door wie laten ze die zooi vertalen? soms lijkt het erop alsof ze gewoon effe de engelse tekst door babbelfish gegooid hebben.
Speel FM dan in het Engels. De NL vertaling is zo slecht (Eerste ronde van de UEFA Beker met Rechtstreekse Uitschakeling -O_ ).
Die stomme dingen die spelers zeggen (een paar leuke voorbeelden hierboven).

Of de stomme data fouten die er elk jaar weer in zitten.
De engelse competities zitten goed in elkaar qua data maar ale andere fouten hebben erg slordige data fouten die gewoon niet hoeven.
bv Ajax krijgt al sinds een paar jaar 7mln per jaar van hun shirt sponsor. ELK jaar in FM krijgt Ajax slechts zon 3mln per jaar van de shirt sponsor. PSV en Feyenoord die geloof ik 6mln krijgen krijgen in FM ook slechts zon 3mln.

Dan kun je natuurlijk zeggen ok boeie dan edit je dat toch met hun data editor, maar dat gaat ook niet omdat die optie daarin ontbreekt.
Zou die fout niet bij de Ajax researcher liggen? Ik houd me met de sponsorbedragen nooit bezig, zal vast wel wat krijgen bij Lok. Leipzig maar ik heb echt geen idee hoeveel, boeit me niet eens.
Dan heb je nog de hoop dat als je het met een nederlandse club goed doet in nederland je naar verloop van tijd wel een hoger shirt sponsor bedrag krijgt maar dat is ook niet zo.
Met Ajax won ik in 4 jaar tijd 4 nederlandse titels en 3 bekers en alle supercups. kwam 4x tot de laatste 16 in de champions league en won hem zelfs 1x en ook de wereldbeker en europese supercup.
Toen kreeg ik een nieuwe shirt sponsor. Ik had de domme hoop dat mijn nieuwe sponsor me meer zou betalen dan de oude (die slechts 3.2 ofzo betaalde) en ja hoor mijn nieuwe shirt sponsor ging me een dikke 3.6mn (in die richting) per seizoen betalen.
In FM06 was het precies hetzelfde met nederlandse clubs, het boeit niet hoe goed je het doet met een nederlandse club je zult nooit een realistisch sponsor bedrag krijgen je zult altijd een belachelijk onrealistisch laag bedrag krijgen. Maar als je het met een engelse club goed doet krijg je een onrealistisch hoog sponsor bedrag.
't Is toch meer ;)
Het lijkt soms wel alsof FM door veel verschillende mensen gemaakt worden die volledig andere richtlijnen en ideen hebben en aangezien veel van die fouten niet hoeven en echt herhalings fouten zijn betwijfel ik dat ik nog een FM ga kopen.
Vind ik een slap excuus, maar goed, ik schijn wel vaker domme dingen te blaten dus laat ik me maar verder niet met een legaal/illegaal discussie bezig houden. Alleen, als iedereen maar gaat downloaden komt er geen FM2010 meer en dat zou ik behoorlijk KUT vinden omdat ik er, ondanks een paar bugs, wel veel plezier aan beleef.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ja, dubbelpost. Ik snap iets niet.

Ik ben bij Lok. Leipzig.
Doelstelling over 2 jaar: niet degraderen.
Doelstelling dit seizoen: niet degraderen (joh)
Competitie: 5e (van de 18)
Nog te spelen: 4 wedstrijden (12 punten max)
Punten boven degradatiezone: 35

Doelstelling gehaald toch?
Waarom krijg ik dan een bericht dat het bestuur sterk twijfelt of ze met mij verder moeten gaan omdat de resultaten tegenvallen?
Begin van de maand krijg ik een "Board Confidence Update" en daarin staat dat ze geweldig blij met mij zijn. Ik doe het donders goed in de competitie, financieel gaat het goed (500k winst dit seizoen), een salarisbudget heb ik niet (amateurs ftw *O* ) en qua aankopen zijn de fans tevreden.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Voor mensen die FM2008 nog willen kopen, bij Play.com kost ie nu slechts €23,49.

http://www.play.com/Games...2008/Product.html?cur=258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Razer schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:29:
Voor mensen die FM2008 nog willen kopen, bij Play.com kost ie nu slecht €23,49.

Daar wachtten we op :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Haha hier net ook even besteld, helpt toch wel een extra maandje FM2007 en wachten op de patch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
@King Nothing
Ik speel FM ook altijd in zijn engels maar elk jaar weer speel ik eerst een paar dagen in het nederlands maar dat is gewoon vanwege de frustraties niet te doen.

Mijn probleem ermee is dat als ze er al een nederlandse vertaling bij doen mag je toch op zijn minst verwachten dat deze fatsoenlijk is of niet soms? Want komop je betaald er toch voor en hun doen deze vertaling erbij om het spel voor een zo breed mogelijk publiek speelbaar te maken maar elk jaar weer is die vertaling om te lachen. Dus als hun er geen moeite voor willen doen kunnen ze het net zo goed weg laten.
Weet trouwens iemand of de nederlandse vertaling de enige is die om te lachen is of zijn de anderen ook zo slecht?

En over die sponsor bedragen.
Elk jaar weer kloppen ze niet en elk jaar weer word dit aangedragen bij de nederlandse researcher en elk jaar weer word het niet gecorrigeert.
En het feit dat je als nederlandse club telkens weer zulke belachelijk lage sponsor contracten krijgt (maakt niks uit hoe goed je het doet) schijnt met een of andere waardering van de nederlandse competitie te maken te hebben. Dus iets waar de nederlandse researcher niks aan kan veranderen lijkt me. Hoe deze waardering verandert kan worden weet ik niet maar ik denk wel dat deze niets te maken heeft met de waardering voor de competitie of het nationale team.

En dat een spel jatten fout is daar geef ik je gelijk.
Dat sommige mensen geen problemen hebben met de bugs en fouten in FM is ok maar het spel word door meer mensen gekocht dan deze en als je voor een spel betaald mag je toch wel verwachten dat die domme herhalings fouten die er elk jaar inzitten eruit gehaald worden en dat er een fatsoenlijke vertaling inzit.

Nu over mijn game :P
Heb al meerdere malen met het idee gespeeld een nieuwe game te starten maar blijf steeds toch maar weer door gaan.

Ik begon bij Ajax en heb Ajax elk jaar wat ik er zat minimaal tot de laatste 16 van de champions League gebracht en heb deze zelfs 3x gewonnen. Het leukste was nog dat mijn team grotendeels uit eigen jeugd bestond jammer genoeg geen enkele Ajax regen maar allemaal regens die ik op jonge leeftijd bij andere clubs weg haalde dank mijn 3 super scouts.
Jammer genoeg gaan veel van die spelers na een paar goede jaren in het 1e abnormaal hoge lonen eisen bij contract besprekingen van 100.000p/w en meer.
Zulke salarisen kan met de inkomsten van Ajax niet betalen tenminste niet bij teveel spelers. Doordat de sponsor inkomsten en stadium inkomsten van een club van mijn formaat te laag waren was ik elk jaar gedwongen de kosten te dekken door 1 of 2 goede spelers te verkopen iets wat soms niet altijd goed op te vangen was of niet goed viel bij het publiek.

beetje bij beetje begon ik ook geld bij elkaar te sparen door soms voor aardig wat centjes lastige spelers te verkopen. Ik deed dit in de hoop dat het Ajax bestuur ermee een nieuw groter stadium zou laten bouwen waardoor ik meer inkomen zou krijgen iets wat niet onlogisch was omdat de Arena vrijwel elke wedstrijd vol zit.
De optie om een nieuwe stadium zit er niet in alleen die voor uitbreiding. Dus elk jaar vroeg ik om uitbreiding en elke keer kreeg ik het verhaal dat het stadium niet van Ajax was etc.

In januarie 2014 vroeg ik weer om uitbreiding en mede door de onbeschofte reactie van het bestuur was ik het zo zat dat ik de Ultimatum knop clickte, die optie had bij mij nog nooit gewerkt maja wie niet waagt wie niet wint dacht ik en ik kreeg te horen dat tegen het einde van de dag mijn buro leeg moest zijn en dat ik moest oprotten.
Wat wel nog lache was dat na mijn onstlag de helft van mijn technische staf hun ontslag in dienden vanwege de vijandige omgeving en dat 2 van mijn ster spelers weg wilden bij Ajax O-)

Waar ik dan wel weer gek van werd was dat 2 maanden na mijn ontslag het bestuur de bouw van een nieuw stadium aankondigden waar 66500 mensen in gaan passen.

Kon gelukkig vlak na mijn onstlag bij Roda beginnen en doordat de plaatsen 3 t/m 10 dicht bij elkaar zitten kon ik nog de play-offs halen en kreeg uiteindelijk voorronde Champions League.
Roda had een erg sterk team maar de beste spelers zijn al erg oud en het team laat het vaak in de laatste 20min afweten.
Op mijn shortlist staat niets wat voor Roda haalbaar is.
Ik heb direct bij aankomst bij Roda een scout gehaald die Judging PA 20 heeft maar die gast vind alleen maar prut spelers :/ maja die eisen van het bestuur zijn dat ik me voor europees voetbal moet kwalificeren. Het team is oud maar moet haalbaar zijn. Het doel voor mezelf is dat ik Ajax wil afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

quote: King Nothing
[...]

Vind ik een slap excuus, maar goed, ik schijn wel vaker domme dingen te blaten dus laat ik me maar verder niet met een legaal/illegaal discussie bezig houden. Alleen, als iedereen maar gaat downloaden komt er geen FM2010 meer en dat zou ik behoorlijk KUT vinden omdat ik er, ondanks een paar bugs, wel veel plezier aan beleef.
Je gaat toch niet betalen voor een compleet bug-geinfecteerd spel? En ten tweede, games worden zo duur in de winkels gelegd dat om al je favoriete games te kunnen spelen er bij wijze van spreken al een heel weekloon doorheen gaat.
Tuurlijk doe ik niet alles illegaal, laatst nog Battlefield 2 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 10:03
Gaat volgens mij de verkeerde kant op nu en wordt weer eens standaard: "Hoe kan ik mezelf verantwoorden dat ik steel". Maar als een spel niet de moeite waard is om te spelen door het aantal bugs. Speel het spel dan niet. Want je speelt het wel seizoenen achter elkaar. Zo slecht is het dus toch niet?

Hier werkloos begonnen en in de 2de divisie in Zuid Afrika aan de slag gegaan bij Bay United. Een leuk eerste seizoen en een leuke club. Na het eerste seizoen een paar goede spelers verloren en 0,0 mogelijkheden gekregen door te gaan. Toen het vervolgens de eerste 6 wedstrijden niet lekker ging ontslag genomen en naar de 2de divisie van China gegaan. Hier aan de slag gegaan bij Nanjing. Heb geen reden, maar het is een pokke team. Hun b elftal zit vol met spelers met grote salarissen die nog niet bij mijn plaatselijk club zouden mogen spelen. Verder staan ze goed in de min dus 0,0 mogelijkheden. Snap de financieele status van "veilig" dan ook niet bij zo'n club.

In Juni weg gegaan om zo mee te kunnen varen op het grote aantal onslagen managers in Engeland/Nederland aan het eind van het seizoen. Zo ben ik bij Zwolle gekomen. Net mijn eerste wedstrijd verloren, maar ga proberen hier wat langer te blijven en iets van te maken. Met als doel een keer op hoger niveau te komen spelen.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Nilsinho schreef op zondag 11 november 2007 @ 10:34:
[...]

Je gaat toch niet betalen voor een compleet bug-geinfecteerd spel? En ten tweede, games worden zo duur in de winkels gelegd dat om al je favoriete games te kunnen spelen er bij wijze van spreken al een heel weekloon doorheen gaat.
Ik blijf erbij dat FM08 goed speelbaar is out of the box. Ook met betapatch 1 en 2 blijft het spel gewoon goed speelbaar.

En nu draag je de prijs aan als mede-excuus... 8)7

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07450/Chivas-America.JPG.xs.jpg

Wat ongelofelijk slecht voor mijn hart zeg :+ Diego Cervantes FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Lui die buiten Nederland managen en Nederland wel geselecteerd hebben, houden jullie een beetje bij wie er dan in NL kampioen enzo wordt?
Mijn FM is een beetje van slag denk ik. Bij mij werd Heracles (!!!) kampioen in het seizoen 2008/9.

2009/10 kampioen? FC Twente

Bekerfinale 2009: Cambuur - Heerenveen 2-1
Bekerfinale 2010: DOTO (amateurs ffs) - Roda JC 0-2
DOTO heeft gewoonen van: RBC, Groningen, Excelsior en Feyenoord.... 1 Stunt is geloofwaardig, 4 echt niet meer hoor.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
bij mij heeft Fc Utrecht verloren van Exelsior Maassluis in de beker. Ik manage zelf Atletico Madrid en sta op dit moment 1e (alles nog gewonnen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
King Nothing schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:07:
Lui die buiten Nederland managen en Nederland wel geselecteerd hebben, houden jullie een beetje bij wie er dan in NL kampioen enzo wordt?
Mijn FM is een beetje van slag denk ik. Bij mij werd Heracles (!!!) kampioen in het seizoen 2008/9.

DOTO heeft gewoonen van: RBC, Groningen, Excelsior en Feyenoord.... 1 Stunt is geloofwaardig, 4 echt niet meer hoor.
Ik zit pas in mijn eerste seizoen buiten NL, maar zal het in de gaten houden. Ik hoop voor NL dat Roda via de competitie niet al Europa in gaat anders gaat DOTO het doen voor NL in de UEFA cup :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Heracles in de CL was al geweldig, 1 punt uit 6 wedstrijden :/ Wel leuke poule trouwens, met Rangers, Bayern en Arsenal :D

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

m4yall schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:19:
[...]

Ik zit pas in mijn eerste seizoen buiten NL, maar zal het in de gaten houden. Ik hoop voor NL dat Roda via de competitie niet al Europa in gaat anders gaat DOTO het doen voor NL in de UEFA cup :')
DOTO - Lazio: 3-0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms word je toch gek van dit spel he, heb je een geweldige reeks, versla je Chelsea met 2-0 zelfs.. Krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://fafeq.xoxie.net/onterecht.png

edit: en natuurlijk kan het gebeuren, gebeurt zo vaak in het echt. Maar toch is het zuur :p

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 06:22:
Soms word je toch gek van dit spel he, heb je een geweldige reeks, versla je Chelsea met 2-0 zelfs.. Krijg je dit:

[afbeelding]

edit: en natuurlijk kan het gebeuren, gebeurt zo vaak in het echt. Maar toch is het zuur :p
Stja... dat is altijd het meest frustrerende aan FM. Ik heb het zelf ook erg vaak met Ajax. Huntelaar is vooral de verzaker als het op afmaken aankomt. Daarom maar lekker begonnen met Weston-super-Mare en ook daar heb ik wel eens van die wedstrijden. Ach ja. Feyenoord-Ajax was ook prutsen en af en toe raak vs. efficiency.

Welke skin gebruik jij? Ziet er echt strak uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Is de Steklo triple 3 skin denk ik.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=13690

Heb met mijn Ajax game nu in het 4e seizoen weer paar aankopen gedaan:
- Diego _/-\o_ (free transfer van Werder)
- Zapater (17M van Bayern)
- Barusso (5.25M van AS Roma)

OUT:
- Vermaelen (8M)
- Modric (10M)

Ik was niet geheel tevreden over mijn middenveld met Heitinga of Maduro als DMC en Modric als MC. Modric was toch iets te aanvallend voor die rol. Gezien mijn aanvallende krachten en spel wilde ik een MC hebben die ook verdedigend zijn werk kon doen. Zo kwam ik terecht bij Zapater en Barusso.

Barusso is fysiek een beer en verder ook goede stats. Om maar even wikipedia te quoten: "In particular a more technical Desailly, a physical Muntari and a powerful Michael Essien." :p. Zapater is een zeer goede centrale middenvelder en door mijn scouts als een quality signing omschreven (en ook vast bekend hier). Ze zijn beide natural DM en MC.

De aankoop van Diego was niet geheel gepland. Ik wist dat zijn contract afliep en hield hem wel in de gaten. Andere clubs toonden geen interesse (realisme :?).... Halverwege het seizoen was hij niet geinteresseerd, maar op het einde wel. Ik kon hem niet laten lopen...dan Matias Fernandez maar doorschuiven naar links. Echter wilde hij 120.000 per week. "Je kunt 80.000 krijgen dacht ik", en bood hem een contract aan. Na een week was de deal beklonken :p.

Mijn thuis tactiek is:

----------------------------KJH--------------------------
------------------------------------------------------------
M.Fernandez--------Diego----------------Ribery
-----------------------|---------Zapater----------------
-----------------------|--------------|---------------------
-----------------Barusso---------|---------------------
Urby-------Cabral-----------Breno------Heitinga
--------------------Stekelenburg---------------------

Tegen sterke stegenstanders laat ik mijn wingers meestal een linie zakken.

Heitinga moet het nu als DR gaan doen, benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Heb nog geen wedstrijden met het vernieuwde team gespeeld.

[ Voor 93% gewijzigd door Vos op 12-11-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweede seizoen zit er bijna op en 5 wedstrijden voor het einde was het kampioenschap al binnen. Omdat ik ook nog UEFA Cup speel (3e in de CL) gun ik een hoop spelers rust in de competitie. Begint Heitinga te klagen dat er geen lijn in het beleid zit of zo iets in die trant. Hoewel mijn reputatie nog op Nationaal staat word ik wel genoemd als mogelijke kandidaat bij zowel Real Madrid als Barcelona. Dus mocht 1 van de 2 komen moet we eens kijken wat we gaan doen, want er is nog wel wat te verbeteren aan mijn elftal en wil ook een keer beter presteren in de CL met Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Vos schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:29:
*knip*

Heitinga moet het nu als DR gaan doen, benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Heb nog geen wedstrijden met het vernieuwde team gespeeld.
Bedankt voor de link! :) Ga ehm thuis meteen instelleren, ziet er wel veel beter uit dan de standaard skin.

Verder zal Heitinga het wel goed doen als DR. Bij mij moet ie daar ook af en toe uit de voeten en dat gaat goed. Verder heb ik Ogararu ook nog altijd gehouden, want die man heeft toch een stats bij mij.

En Diego is wel echt weer een topper in Amsterdam zeg! Als jij geen kampioen meer wordt dan weet ik het niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ogararu heb ik ook lang gebruikt, maar uiteindelijk toch te zwak bevonden. Ik analyseer altijd op het eind van een seizoen (of winterstop) mijn team en kijk welke 1 of 2 posities er te verbeteren zijn. Zo bouw ik steeds verder uit.

Ik ervaar toch wel aparte dingen met het scouting systeem. Een beetje richting het eind van het seizoen bekeek ik de assistant reports van mijn team (het aantal sterren per speler). Ik had drie 6-sterren spelers en een hele zwik 5 sterren. Van het ene op andere moment is er overal een ster af per speler :s. Of wordt in de zomerstop het 'raten' van spelers op een lager pitje gezet ofzo? Of gaat hun ability dan tijdelijk omlaag... Ook eerder gescoute quality spelers krijgen nu een ster minder. En spelers die een week terug nog interested waren willen nu niets meer van me weten.

Merken jullie dit ook? Ik vind dit wel frustrerend.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 12-11-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Vos schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:12:
Ogararu heb ik ook lang gebruikt, maar uiteindelijk toch te zwak bevonden. Ik analyseer altijd op het eind van een seizoen (of winterstop) mijn team en kijk welke 1 of 2 posities er te verbeteren zijn. Zo bouw ik steeds verder uit.

Ik ervaar toch wel aparte dingen met het scouting systeem. Een beetje richting het eind van het seizoen bekeek ik de assistant reports van mijn team (het aantal sterren per speler). Ik had drie 6-sterren spelers en een hele zwik 5 sterren. Van het ene op andere moment is er overal een ster af per speler :s. Of wordt in de zomerstop het 'raten' van spelers op een lager pitje gezet ofzo? Of gaat hun ability dan tijdelijk omlaag... Ook eerder gescoute quality spelers krijgen nu een ster minder. En spelers die een week terug nog interested waren willen nu niets meer van me weten.

Merken jullie dit ook? Ik vind dit wel frustrerend.
Wat ik merk is dat reports ook gewoon vaak verloren gaan. Dat ze te oud zijn, misschien heeft het daarmee te maken? Wat gebeurt er als je opnieuw scout? Komt de ster er dan weer bij?

Ik ga denk ik vanavond maar eens door met Ajax, begint nu weer te kriebelen, WsM nu op een laag pitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het waren nieuwe scout reports, zat misschien een week tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan het natuurlijk een mindere wedstrijd van zijn kant zijn, maar als het overal gebeurt is het wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Maar het gaat mij voornamelijk om de assistant reports van mijn team (het aantal sterren per speler). Zouden jullie dit eens in de gaten kunnen houden of dit zo nu en dan varieert?

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 12-11-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dit varieert zo af en toe (bij mij in ieder geval).. Goed wat is dit nou weer:

Afbeeldingslocatie: http://fafeq.xoxie.net/slaatnergensop.png

Onderling resultaat van mij tegen Dortmund is 0-1 en 4-1 (dus 4-2 voor Ajax). Tevens zijn de winst-, verlies en gelijkspelen hetzelfde. Ik heb een hoger doelsaldo..

Waarom sta ik 4e? Of mis ik nu iets

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 11 november 2007 @ 00:44:
@King Nothing
Ik speel FM ook altijd in zijn engels maar elk jaar weer speel ik eerst een paar dagen in het nederlands maar dat is gewoon vanwege de frustraties niet te doen.
Ja ik vraag me af wie dat dan doet? Is dat niet te achterhalen? Een of ander vertaalbureau zonder voetbalkennis?
Als ik de vacature zou zien zou ik meteen solliciteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:07:

Ik speelde op een gegeven moment met PSV tegen PSV B in de beker. Toen ging de media berichten sturen als : "Lazovic speelt tegen zijn oude manager" e.d :') Terwijl ik hem alleen even in het tweede had gezet. Lijkt me ook een kleine bug.:|
Deadsy schreef op zondag 11 november 2007 @ 00:44:
beetje bij beetje begon ik ook geld bij elkaar te sparen door soms voor aardig wat centjes lastige spelers te verkopen. Ik deed dit in de hoop dat het Ajax bestuur ermee een nieuw groter stadium zou laten bouwen waardoor ik meer inkomen zou krijgen iets wat niet onlogisch was omdat de Arena vrijwel elke wedstrijd vol zit.
De optie om een nieuwe stadium zit er niet in alleen die voor uitbreiding. Dus elk jaar vroeg ik om uitbreiding en elke keer kreeg ik het verhaal dat het stadium niet van Ajax was etc.

In januarie 2014 vroeg ik weer om uitbreiding en mede door de onbeschofte reactie van het bestuur was ik het zo zat dat ik de Ultimatum knop clickte, die optie had bij mij nog nooit gewerkt maja wie niet waagt wie niet wint dacht ik en ik kreeg te horen dat tegen het einde van de dag mijn buro leeg moest zijn en dat ik moest oprotten.
Wat wel nog lache was dat na mijn onstlag de helft van mijn technische staf hun ontslag in dienden vanwege de vijandige omgeving en dat 2 van mijn ster spelers weg wilden bij Ajax O-)

Waar ik dan wel weer gek van werd was dat 2 maanden na mijn ontslag het bestuur de bouw van een nieuw stadium aankondigden waar 66500 mensen in gaan passen.
Ik dacht dat dat nooit kon in FM met ajax omdat idd het stadion gewoon niet van ajax is. PSV beheert het stadion zelf maar de arena is niet van ajax dus die kunnen er nooit over beslissen. Raar dus eigenlijk dat het daarna wel gebeurde.
__

Ik heb bij psv 't stadion al op 54000 plekken 8)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:34:
Ja dit varieert zo af en toe (bij mij in ieder geval).. Goed wat is dit nou weer:

[afbeelding]

Onderling resultaat van mij tegen Dortmund is 0-1 en 4-1 (dus 4-2 voor Ajax). Tevens zijn de winst-, verlies en gelijkspelen hetzelfde. Ik heb een hoger doelsaldo..

Waarom sta ik 4e? Of mis ik nu iets
Regulations of the UEFA Champions League 2007/08

If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied to determine the rankings:

a) higher number of points obtained in the group matches played among the
teams in question;
b) superior goal difference from the group matches played among the teams
in question;
c) higher number of goals scored away from home in the group matches
played among the teams in question;
d) superior goal difference from all group matches played;
e) higher number of goals scored;
f) higher number of coefficient points accumulated by the club in question,
as well as its association, over the previous five seasons

Op punt B zou je toch iig boven Dortmund moeten staan? Ik weet je resultaten tegen Fenerbahce niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:40:
[...]

Ik dacht dat dat nooit kon in FM met ajax omdat idd het stadion gewoon niet van ajax is. PSV beheert het stadion zelf maar de arena is niet van ajax dus die kunnen er nooit over beslissen. Raar dus eigenlijk dat het daarna wel gebeurde.
__

Ik heb bij psv 't stadion al op 54000 plekken 8)
Klopt toch ook hij vermeld dat ze een nieuw stadion gingen bouwen. Dus ze vertrekken uit de Arena en gaan naar een eigen groter onderkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:01:
[...]

Regulations of the UEFA Champions League 2007/08

If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied to determine the rankings:

a) higher number of points obtained in the group matches played among the
teams in question;
b) superior goal difference from the group matches played among the teams
in question;
c) higher number of goals scored away from home in the group matches
played among the teams in question;
d) superior goal difference from all group matches played;
e) higher number of goals scored;
f) higher number of coefficient points accumulated by the club in question,
as well as its association, over the previous five seasons

Op punt B zou je toch iig boven Dortmund moeten staan? Ik weet je resultaten tegen Fenerbahce niet.
Ah danke schon, dan zal dat het wel zijn gok ik :'(.

En bedankt voor de reactie van degene die zeidat er bij Ajax een nieuw stadion werd gemaakt, geeft mij weer wat hoop ;). Nu in seizoen 2010/2011 en zit ook al een tijdje tegen de 50000 toeschouwers aan te hikken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Punt A is belangrijk. Je moet de wedstrijden tegen Chelsea wegstrepen als ik het goed begrijp en dan je punten optellen...dan eindig je als 3e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:03:
[...]

Klopt toch ook hij vermeld dat ze een nieuw stadion gingen bouwen. Dus ze vertrekken uit de Arena en gaan naar een eigen groter onderkomen.
ah eroverheen gelezen. Een heel nieuw stadion :D Dat is grappig. _/-\o_
Weg uit die galmbak :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:42

Hoogie2004

Whohooooo

Vos schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:44:
Punt A is belangrijk. Je moet de wedstrijden tegen Chelsea wegstrepen als ik het goed begrijp en dan je punten optellen...dan eindig je als 3e?
Klopt, volgens de regels word die eindstand dan bepaald door de nr 1 weg te strepen en dan de stand opnieuw te berekenen. (zonder de wedstrijden tegen chelsea dus)

Voor zover ik weet geldt deze regel zodra er 3 teams zijn met hetzelfde puntenaantal. Dus ook om de bovenste 3 plaatsen zou deze regel werken. Streep de nr laatste weg en bereken opnieuw

[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-11-2007 14:10 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:22

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Razer schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:29:
Voor mensen die FM2008 nog willen kopen, bij Play.com kost ie nu slechts €23,49.

Hm, ik kan 'm bij Play.com alleen voor €38,99 vinden, of zie ik iets over het hoofd? (zie http://www.play.com/Games...Manager-2008/Product.html)

Bij CD Wow is-ie €31,99 trouwens (http://www8.cd-wow.nl/det...ct_code=2358422&subcat=pc) :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mad Marty op 12-11-2007 14:19 . Reden: linkje en andere shop ]

Rail Away!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.