Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Bakkiechoco...ondanks een heel goed eerste seizoen..niemand wil hem.
Rommeldahl kan ik begrijpen, maar ook voor niks wil niemand hem. Waardeloos spelen zo hoor.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Total career earnings :):) eindelijk!!!
vet, in de history bij je persoon.
Als je hem koopt kan hij niet spelen blijft NSG voor zijn naam staan.
Verwijderd
Dat is toch geen bug, hij zit toch constant in BraziliePacinoAllstars schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:34:
Haha er is een Alfonso Alves bug.
Als je hem koopt kan hij niet spelen blijft NSG voor zijn naam staan.

(friendlies heb ik even weggelaten)
Op Eastbourne na zijn dit allemaal teams die VEEL en VEEL sterker zijn dan mij... niet erg reëel die uitslagen imho.

Ik weet niet, maar ik ben dus het één na zwakste team uit de league, en dan zo'n positie en doelsaldo???
En ik heb heus niet zo'n bijzondere tactiek, 4-4-2 Diamond met wat tweaks, niks superaanvallends ofzo....
Aangezien ik dit niemand anders zie melden, kan dit alleen het geval zijn bij LLM en hebben grote teams er geen last van ofzo? Speelt hier iemand nog meer LLM, en zo ja, heb je d'r ook last van?
(en ja, sommige scores zijn iets anders dan gisteren gemeld, ik heb een keer de game herstart om te zien of het een incident was, niet dus)
[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 19-10-2007 07:59 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dat zat er toch al inHoogie2004 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:42:
Wohoo, nieuwe functie ontdekt
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Omdat oudere CM's/FM's er ook wel eens last van hadden wil ik die super-tactic van jou wel eens zienwildhagen schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 06:50:
Om mijn punt van gisteravond nog te onderstrepen, twee screenshots:
[afbeelding]
(friendlies heb ik even weggelaten)
Op Eastbourne na zijn dit allemaal teams die VEEL en VEEL sterker zijn dan mij... niet erg reëel die uitslagen imho.
[afbeelding]
Ik weet niet, maar ik ben dus het één na zwakste team uit de league, en dan zo'n positie en doelsaldo???
En ik heb heus niet zo'n bijzondere tactiek, 4-4-2 Diamond met wat tweaks, niks superaanvallends ofzo....
Aangezien ik dit niemand anders zie melden, kan dit alleen het geval zijn bij LLM en hebben grote teams er geen last van ofzo? Speelt hier iemand nog meer LLM, en zo ja, heb je d'r ook last van?
(en ja, sommige scores zijn iets anders dan gisteren gemeld, ik heb een keer de game herstart om te zien of het een incident was, niet dus)
sudo apt-get rekt
Och, ik wil hem vanavond (zit nu op mijn werk) best posten hoor, geen punt. Maar zo spectaculair is hij niet.MazeMouse schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:08:
[...]
Omdat oudere CM's/FM's er ook wel eens last van hadden wil ik die super-tactic van jou wel eens zien
Qua formatie is het een standaard 4-4-2 Diamond (punt naar voren en achter dus), waarbij de wingers een (korte) pijl naar voren hebben, en de AMC ook.
Mentality is twee tikjes rechts van het midden, closing down op Often (maar die werkt toch niet), creativite freedom twee tikjes naar rechts van het midden. Time Wasting op Rarely, tackling op Hard. Corners op 'Near post', en mijn beste kopper 'near post flick-on' bij corners. De rest is allemaal redelijk default nog.
Ben hem namelijk nog een beetje aan het tweaken, zover dat ik elke wedstrijd met 10-0 of 12-0 kan winnen ipv 'slechts' met 5-0, 6-1 enzo
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 19-10-2007 09:16 ]
Virussen? Scan ze hier!
Die is zeker goed inderdaad, daar zat ik al een tijdje op te wachten.Hoogie2004 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:42:
Ik ben maar met PSV begonnen.
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Verwijderd
idd. pas na een paar weken wordt ie wel speelgerechtigd. Rond oktoberVerwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 06:50:
[...]
Dat is toch geen bug, hij zit toch constant in Brazilie
PS: ben even z'n naam kwijt maar kijk eens bij barcelona (b of c) in de spits. Daar speelt een MEGA-talent. Als je die als ajax/psv koopt dan zijn de supporters ontzettend blij. 't is een jonge spits met 4-5 letters. Ik kom 'm helaas niet meer goedkoop overnemen omdat barca z'n contract verlengde maar heb 'm gehuurd voor 1 season bij psv en hij is meteen de favoriet van alle fans.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 09:19 ]
Verwijderd
Zit op werkRedHat schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:22:
Geef even dan de naam door. Want ze zijn allemaal met 4-5 letters
Net met Feyenoord 8-0 verloren tegen PSV. De beoordelingen van 'n spelers zatten allemaal op 3, 4 en een enkele 5.
Ik snap echt niet wat ik fout doe.
Meestal begin ik 4-3-3
----- makaay -----
slory -------- guzman
lensky----bronkhorst-----hofs
vlaar/hofland/bahia/tim de cler
Als iemand nog talentjes heeft die ik _MOET_ aantrekken
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 19-10-2007 09:32 ]
Bojan toevallig? Barcelona C, 18 jaar, marktwaarde 6,5MVerwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:24:
[...]
Zit op werkZal 't vanavond wel meteen ff posten (18 jaar is hij iig dacht ik).
Ik heb die braziliaanse verdediger van Benfica gehaald. Voor 7,5 Miljoen. Lekker Centrum heb ik nu staan met hem en Salcido.
Ik heb ondertussen in de JC schaal met 0-4 van Ajax gewonnen. Koevermans 3x. En met 0-4 van Feyenoord. Tot nu toe gaat het lekker.
Ik moet wel nog even aan de vernieuwingen wennen qua uiterlijk van FM 2008.
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Verwijderd
JA, that's the oneWacky schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:32:
[...]
Bojan toevallig? Barcelona C, 18 jaar, marktwaarde 6,5M
Ik won trouwens met 1-5 in de eerste CL wedstrijd van Milan
NL competitie is trouwens wel dramatisch qua planning. Ik stond op 5 matches en andere op 10 en 11 en bekerwedstrijden werden uitgesteld in oktober tot december

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 09:53 ]
Ik ben een netwerk game begonnen met een vriendin van me. Zei is hier op de "zwaarste" pc gaan werken, welke ook als server dient. Ik op me laptop. Nu is zei gisteren naar huis gegaan en wilde we vandaag verder. Aleen zosnel het spel wordt geladen op de "zwaarste" pc logt deze automatisch in met haar als manager terwijl ik uiteraard met mijn eigen team wil spelen.
Is er een mogelijkheid om uit te loggen als manager? Of bestaat dit niet? Ik kan de optie in ieder geval niet vinden
Wilde altijd al iets over computers weten
Na 15 minuten de eerste rode kaart voor Fenerbace, maar bij rust nog steeds 0-0.
Na 62 minuten de tweede rode kaart voor Fenerbace, taktiek vol op de aanval gezet.
Eindstand 0-0 met maarliefst 4 schoten richting goal en 3 waarbij de keeper in aktie hoefde te komen. Ik voelde de bui al hangen, naar Turkijke en daar met 2-0 ofzo de boot in.
Echter had Fenerbace thuis alleen in het begin even iets in te brengen. Daarna was Ajax heer en meester. Uiteindelijk is het MAAR 0-1 geworden, Fenerbace had 10 schoten gelost en Ajax 25. Huntelaar was DE kansenverprutser dus die heb ik er in de 60ste minuut uitgehaald. Luque scoorde vervolgens in de 71ste minuut de enige treffer en Ajax naar de CL!!!
Nu had ik alleen hiervoor iets over Rooney gezegd, dat je als Ajax zo weinig met die gast te maken krijgt.... en ja hoor de poule is Man Utd, Lazio Roma en Slavia Praag.... niet al te makkelijk dus! Maar we gaan voor plek 2 en plek 3 moet zeker van mij zijn mocht het echt niet lopen tegen de grote teams!
Slavia Praag, leuke angstgegnerm4yall schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:08:
Ik had gisteren nog even kort de tijd om twee matches te spelen. Dit waren de kwailificatiewedstrijden voor de CL. Eerst thuis inde ArenA tegen Fenerbace.
Na 15 minuten de eerste rode kaart voor Fenerbace, maar bij rust nog steeds 0-0.
Na 62 minuten de tweede rode kaart voor Fenerbace, taktiek vol op de aanval gezet.
Eindstand 0-0 met maarliefst 4 schoten richting goal en 3 waarbij de keeper in aktie hoefde te komen. Ik voelde de bui al hangen, naar Turkijke en daar met 2-0 ofzo de boot in.
Echter had Fenerbace thuis alleen in het begin even iets in te brengen. Daarna was Ajax heer en meester. Uiteindelijk is het MAAR 0-1 geworden, Fenerbace had 10 schoten gelost en Ajax 25. Huntelaar was DE kansenverprutser dus die heb ik er in de 60ste minuut uitgehaald. Luque scoorde vervolgens in de 71ste minuut de enige treffer en Ajax naar de CL!!!
Nu had ik alleen hiervoor iets over Rooney gezegd, dat je als Ajax zo weinig met die gast te maken krijgt.... en ja hoor de poule is Man Utd, Lazio Roma en Slavia Praag.... niet al te makkelijk dus! Maar we gaan voor plek 2 en plek 3 moet zeker van mij zijn mocht het echt niet lopen tegen de grote teams!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Dat is toch die Krkic?Wacky schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:32:
[...]
Bojan toevallig? Barcelona C, 18 jaar, marktwaarde 6,5M
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bojan_Krki%C4%87
Ja dus
Verwijderd
Inderdaad heb ik ook met Feyenoord, ik sta 7 matches voor op PSV. Lijkt me toch wat overdreven.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:49:
[...]
JA, that's the oneKOPEN! Je zal er geen spijt van krijgen
NL competitie is trouwens wel dramatisch qua planning. Ik stond op 5 matches en andere op 10 en 11 en bekerwedstrijden werden uitgesteld in oktober tot december
Overigens me scouts hebben 2 talentjes in Brazilie opgemerkt die even goed kunnen worden als de Guzman nl:
Rafinha van Ipatanga
Vooral Lulinha ziet er idd veelbelovend uit
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 10:22 ]
Volgens mij wil Bojan helemaal niet naar NL? Zal eens kijken vanavond.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:49:
[...]
JA, that's the oneKOPEN! Je zal er geen spijt van krijgen
Het is wel fijner als alles gewoon gelijk loopt.
FM08 is aan het opstarten
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Als je met je favo club speelt moet je altijd eerst de editor ff gebruiken om de posities goed te krijgen idd (ik met vitesse bv).Masch schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:45:
Ik ben gisteren ook even snel gestart met FC Twente. Er zitten nog veel foutjes in de data, maar dat pas ik zelf altijd wel aan mbv de editor. Ik merkte in ieder geval gelijk dat er een grote bug in zit; pressing wordt niet juist uitgevoerd. Hier kan je een beetje omheen werken door instructions mee te geven voor de wedstrijd. In mijn friendlies ging het redelijk, 2 x net verloren van Arsenal en Liverpool, daarna een gelijk spel tegen Napoli en een 5-0 overwinning tegen de amateurs van Quick. In de competitie goed gestart met een overwinning op AZ. Toch ga ik overnieuw starten, omdat ik me erger aan het feit dat ik bepaalde spelers niet op hun natuurlijke positie kan gebruiken (Engelaar is AMC, geen MC, Wilkshire is geen MC, etc, etc.).
Trouwens, hoe zit het met de real names? En de Nederlandse en Duitse nationale elftallen? Is daar al wat voor? Of is dat al opgelost?
Nederlandse elftal zit er al weer in met de goede namen. Duits elftal volgens mij ook, maar dat weet ik niet 100 procent zeker.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:30:
[...]
Trouwens, hoe zit het met de real names? En de Nederlandse en Duitse nationale elftallen? Is daar al wat voor? Of is dat al opgelost?
Volgens mij kun je de LNC-files gewoon allemaal weggooien voor de real names. Heb iig nog geen fix gezien die dat voor je doet, maar heb het zelf nog niet gedaan iig (niet aan gedacht).
Virussen? Scan ze hier!

Beste vrind wette dat
Ja in de data\db\800\inc\all map het fake bestand weggooien...je ziet daarin ook wel iets staan over germany en Jens Munsterman. Als je een eigen (aangepaste) database gebruikt dan vind je die database in je mijn documenten map.wildhagen schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:33:
[...]
Nederlandse elftal zit er al weer in met de goede namen. Duits elftal volgens mij ook, maar dat weet ik niet 100 procent zeker.
Volgens mij kun je de LNC-files gewoon allemaal weggooien voor de real names. Heb iig nog geen fix gezien die dat voor je doet, maar heb het zelf nog niet gedaan iig (niet aan gedacht).
Ziet er erg mooi uit maar had 1 klein dingetje over het hoofd gezien
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Februari is het en ze beginnen gewoon in de zomer. Alleen heb je waarschijnlijk een andere competitie gekozen die in feb begint..spyros schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:56:
heb m nu ook binnen![]()
Ziet er erg mooi uit maar had 1 klein dingetje over het hoofd geziendat ie standaard begint in Februarie.

Beste vrind wette dat
Verwijderd
Op naar de UEFA tegen de Dinamo Zagreb ???King Nothing schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:30:
Goh, Ajax wordt hier in de voorronde CL uitgeschakeld door Slavia Praag (2-0, 0-3)
Beste vrind wette dat
Je kan bij het kiezen van de competities ook kiezen in welke competitie (en dus tijd) je wilt beginnen. Je zult dus indd een comp. aangeklikt hebben die in februari begint.spyros schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:56:
heb m nu ook binnen![]()
Ziet er erg mooi uit maar had 1 klein dingetje over het hoofd geziendat ie standaard begint in Februarie.
De snelheid is zeker omhoog gegaan ja !Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:44:
Ik ga em zo ook maar aanschaffen. Ik hoop dat het wat "sneller" speelt dan de 07 versie.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Je moet gewoon niet teveel competities draaien. Mijn ervaring is dat het bij meer dan 38-40 leagues gewoon onacceptabel traag word (iig bij mij).
Voor degenen die roepen dat FM08 sneller is dan FM07: houd er rekening mee dat na het eerste seizoen het wel wat trager gaat, althans, dat was bij FM07 ook zo.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dat is mooi, ik ben wel benieuwd. Ook naar de "talentjes" van de kleine clubs en hoe de landenteams zijn. Ik vrees dus dat dit mijn weekend gaat opslokken.
Ik heb 37 leagues draaien, voor het eerst in mijn CM/FM carriere dat ik er zoveel kan draaien. (nieuwe PCwildhagen schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:48:
Je moet gewoon niet teveel competities draaien. Mijn ervaring is dat het bij meer dan 38-40 leagues gewoon onacceptabel traag word (iig bij mij).
Zoveel leagues maakt het allemaal nog realistischer vind ik.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Ik vondt het over 5 jaar genomen (ingame) vrij rap spellen. Met iets van 20 competities.wildhagen schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:48:
FM07 was anders ook al behoorlijk snel, zeker als je het vergelijkt met FM06 en (vooral) FM05.
Voor degenen die roepen dat FM08 sneller is dan FM07: houd er rekening mee dat na het eerste seizoen het wel wat trager gaat, althans, dat was bij FM07 ook zo.
Echter als je veel en intensief scouten wou dit weleens ten koste gaan van de snelheid.
Ik had na 5 seizoenen bij FM07 een save game die er bijna een minuut over deed om te laden.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:59:
[...]
Ik vondt het over 5 jaar genomen (ingame) vrij rap spellen. Met iets van 20 competities.
Echter als je veel en intensief scouten wou dit weleens ten koste gaan van de snelheid.
Trouwens, ehm vondt?
Verwijderd
Oh ik heb alleen NL en engeland aangekruist. hij zei dat het spel langzamer ging worden als je meer dan 1 league selecteerde dus had alleen NL en engeland tot League one omdat ik dacht dat het anders niet te doen was. Hij gaf ook maar 3 vakjes aan trouwensOn_E schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:54:
[...]
Ik heb 37 leagues draaien, voor het eerst in mijn CM/FM carriere dat ik er zoveel kan draaien. (nieuwe PC)
Zoveel leagues maakt het allemaal nog realistischer vind ik.
voorheen ging het nog makkelijk met fm07, player search doen en filteren op transfer listed/loan of contract ending. ben van plan om vanavond lekker tegen aan te gaan, weet alleen nog niet met welk team
Ik speel op de LLM-manier, dus doe het alleen via de scouts. Player search gebruik ik dus nooit.SYQ schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:10:
spelers zoeken, hoe doen jullie dat eigenlijk. simpelweg scouts eropaf sturen, of gewoon via player search
Virussen? Scan ze hier!
Ik net zo.wildhagen schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:11:
[...]
Ik speel op de LLM-manier, dus doe het alleen via de scouts. Player search gebruik ik dus nooit.
/edit
Hmm, werd me door m'n parentclub een speler opgedrongen en nu is het bestuur boos omdat ik die speler heb gehaald

Beste vrind wette dat
Dit is nu nog steeds zo.SYQ schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:10:
spelers zoeken, hoe doen jullie dat eigenlijk. simpelweg scouts eropaf sturen, of gewoon via player search
voorheen ging het nog makkelijk met fm07, player search doen en filteren op transfer listed/loan of contract ending. ben van plan om vanavond lekker tegen aan te gaan, weet alleen nog niet met welk team
Voor zover ik weet kun je op Vakantie gaan en dan als extra optie kiezen om te verbinding met de server te verbreken. Dan is die manager dus 'uitgelogt'. Al was dat wel met FM 2007SirDarkAngel schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:53:
Even een vraag droppen:
Ik ben een netwerk game begonnen met een vriendin van me. Zei is hier op de "zwaarste" pc gaan werken, welke ook als server dient. Ik op me laptop. Nu is zei gisteren naar huis gegaan en wilde we vandaag verder. Aleen zosnel het spel wordt geladen op de "zwaarste" pc logt deze automatisch in met haar als manager terwijl ik uiteraard met mijn eigen team wil spelen.
Is er een mogelijkheid om uit te loggen als manager? Of bestaat dit niet? Ik kan de optie in ieder geval niet vinden*help*

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 19-10-2007 18:15 ]
wilde het net gaan vragen...ben met sampdoria begonnen maar daar zitten 4 scouts die ongeveer 10k verdienen en CA en PA niet boven de 10 uitkomens0k schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:23:
Zijn er al utilities verschenen? Scoutings apparaat, savegame editor oid?

Verwijderd
"Het installatieprogramma kan niet op uw configuratie worden gedraaid. Het wordt nu afgesloten."
Kan dit liggen aan windows xp pro 64 bit?
zoek de setup.exe's op, en zet ze op compatibility Windows XP.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:26:
Ik heb FM '08 vanmiddag aangeschaft, echter wanneer ik 'em wil installeren geeft die na de selectie van de taal de melding:
"Het installatieprogramma kan niet op uw configuratie worden gedraaid. Het wordt nu afgesloten."
Kan dit liggen aan windows xp pro 64 bit?
Idd, en om daar nou voor de editor in te duiken en de db aan te passen, opnieuw te starten en weer fouten tegen te komen is al helemaal frustrerend. Dan edit ik het liever realtime, en d/l ik later wel een db-update.spyros schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:47:
[...]
wilde het net gaan vragen...ben met sampdoria begonnen maar daar zitten 4 scouts die ongeveer 10k verdienen en CA en PA niet boven de 10 uitkomen.
[ Voor 35% gewijzigd door s0k op 19-10-2007 19:29 ]
Verwijderd
Thnxs0k schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:28:
[...]
zoek de setup.exe's op, en zet ze op compatibility Windows XP.
[...]
Idd, en om daar nou voor de editor in te duiken en de db aan te passen, opnieuw te starten en weer fouten tegen te komen is al helemaal frustrerend. Dan edit ik het liever realtime, en d/l ik later wel een db-update.
PSV had niets te vertellen in de ArenA!! Ik dacht dat ik zelf misschien wel té aanvallend het veld in ging. Dit met 4 verdedigers, 1 verdedigende middenvelder, 3 aanvallende middenvelders en 2 spitsen.
Huntelaar besloot zijn oordeel over PSV te vellen binnen een half uur een hattrick op het scorebord! Luque scoorde in de 2de helft de 4-0 waarna notabene Zeefuik 4-1 moest maken.
Ik ga maar even doorexperimenteren met deze aanvallende taktiek!
Ik kon ook geen leuk transfers doen aangezien niemand in Nederland wil voetballen

En voor de rest mja... Ik denk dat ik het redelijk gedaan heb... Stond 5e toen ik ontslagen werd. Nadat ik ontslagen werd stonden ze al gauw 12e/13e
Maarja nu maar een andere club vinden
Eindelijk, dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben zeg.Hoogie2004 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:42:
Geeft toch weer wat meer diepgang aan een eventuele challange.
Ga je toch nadenken over aanbiedingen etc.
Only fools are enslaved by time and space.
Dit kan echt niet hoor. Ik hoop dat die pressing snel gepatched wordt onder andere. Ik speel trouwens met Ajax om te wennen. Wat wel interresant is als je om meer transfergeld vraagt (meteen aan het begin) je het niet automatisch erbij krijgt maar weer naar de boardroom geloof ik moet gaan en zelf het gewenste bedrag erbij kan kiezen met uiteraard een maximum. (wagebudget wordt dus lager met meer transfer budget). Een leuk detail wat ik eerst niet eens doorhad en dacht waar blijft mijn geld.
Morais van Vasco of hoe heet ie is btw echt een topkoop voor 9.5m sell clausule
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Lol, in mijn game is Morais ook naar Ajax gegaanTr!gger schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:50:
Morais van Vasco of hoe heet ie is btw echt een topkoop voor 9.5m sell clausule
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd

Mijn eerste seizoen zit er op, ik ben vrij eenvoudig eerste geworden in de eredivisie en al in de 4e ronde uitgeschakeld van de beker door PSV. Ik stond 5 wedstrijden voor het einde al op zo een grote voorsprong op de nummer 2 (PSV), dat ik nog maar 1 winst partij nodig had. Daarom koos ik er voor om mijn jeugd de kans te geven, dat deed ik 2 matches tegen Groningen (7-0 verlies) en Roda (5-0 verlies). Tegen de Graafschap thuis was de kampioenswedstrijd en ik koos er dan ook voor om de jongens die heel het seizoen gespeeld hadden deze wedstrijd ook te laten spelen, ik won eenvoudig met 3-1 en de schaal was binnen. Uiteindelijk ben ik kampioen geworden met 3 punten verschil van PSV.
Mijn tactiek werkte erg goed en Makaay scoorde het ene na het andere doelpunt en werd dan ook met afstand topscoorder. Il Makoun was mijn enige aankoop die direct een basis plaats veroverde en hield, de andere deden ervaring op in het jeugdelftal. In de winterstop ben ik Vlaar kwijt geraakt aan Porto voor een mooie 8 miljoen euro. Dit heb ik intern opgevangen door zijn positie af te wisselen met Jordy Buijs en Serginho Greene.
Inmiddels ben ik bezig met de voorbereiding op het nieuwe seizoen, daar zal later weer een verslag van komen. De grootste vraag die Rotterdam bezig houd is blijft de Guzman bij Feyenoord?
Edit: Er zit overigens nog steeds die bug in van wanneer iemand de playoff wint, dan staat er bijv PSV wint de eredivisie (terwijl ze alleen maar de playoffs winnen).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 11:16 ]
In hoeverre zal de patch compatible zijn met savegames? Dus als de pressing bug bijv. wordt opgelost in de patch zal dat dan ook voor de bestaande savegames gelden of moet je een nieuwe game starten? En hoe zit dat met de database updates? Zal een speler die in de patch geupdate wordt ook in een bestaande savegame die updates krijgen?
Volledig compatible. Wel kan het zijn dat je voor een optimaal effect beter een nieuwe game kan starten, maar bestaande savegames blijven gewoon werken. Sommige gepatchede dingen worden bijvoorbeeld pas effectie na afloop van het lopende seizoen.UltraR-pc schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:18:
Ik wilde eigenlijk vandaag dit spel gaan kopen, maar ik lees dat het behoorlijk buggy is. Dus ff een vraag.
In hoeverre zal de patch compatible zijn met savegames?
Dit zijn dingen in de executable, niet in de savegame. Voor die issues hoef je niet opnieuw te beginnen dus.Dus als de pressing bug bijv. wordt opgelost in de patch zal dat dan ook voor de bestaande savegames gelden of moet je een nieuwe game starten?
Nee. Databaseupdates vereisen wel een nieuwe gamestart.En hoe zit dat met de database updates? Zal een speler die in de patch geupdate wordt ook in een bestaande savegame die updates krijgen?
Ik heb zelf besloten om opnieuw te beginnen zodra de patch komt. Mijn resultaten worden nu imho te negatief beinvloed door de bugs om het nog realistisch te laten zijn. Tot die tijd zal ik overgens wel met deze game doorgaan
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 20-10-2007 13:21 ]
Virussen? Scan ze hier!
Wat bedoelt de speler precies?
Enige wat ik bedenken kan is dat de speler het niet leuk vind dat ik net Willem van hanegem heb afgezeken vlak voor onze wedstrijd tegen zijn Heerenveen.
Louis van gaal: Wij maken Twente in.
Na de wedstrjid: AZ: 0 Twente: 6
Spielerei...
Bedoel je de Premier League? Dat is omdat SI daarvoor de licenties niet heeft (die zijn geloof ik in het bezit van EA). De lower leagues bevatten wel gewoon clublogo's, competitielogo's etc.
Er komen straks genoeg graphics-packs waarin ook de PL-logo's zullen zitten lijkt me.
Virussen? Scan ze hier!

Met Arsenal, 2007/2008.
Stand na 37 speelronden:
1e: Man Utd 83 punten, GD: +41
2e: Arsenal 83 punten, GD: +40
3e: Chelsea 74 punten

Nu moet ik tegen Middlesbrough (20e) en Man Utd tegen Birmingham (17e). Ik moet dus iig 1x meer scoren dan Man Utd.
Dat worden dus 3 verdedigers, want Middlebrough scoorde maar 35 keer in 37 wedstrijden
Mooi
13e minuut: Woodgate O.G. 1-0
32e minuut: Van Persie 2-0
54e minuut: Fabregas 3-0
60e minuut: Mido 3-1
Man Utd:
31e minuut: Tevez 0-1
63e minuut: Kapo 1-1

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 20-10-2007 17:12 ]
http://forum.manutd.nl/forumdisplay.php?f=110
thnxs0k schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:59:
FMM 2.2 voor Football Manager 2008.
http://jpee.91.tc/indexeng.htm
Kan ik eindelijk natuurlijke posities gaan invoeren.
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 20-10-2007 17:17 ]
Aan jou, maar ook algemeen:Angeloonie schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:07:
Dat worden dus 3 verdedigers, want Middlebrough scoorde maar 35 keer in 37 wedstrijden
pas jij voor (bijna) elke tegenstander je opstelling en/of taktiek aanpassen?
Zelfs op speler niveau?
En als je een speler wisselt krijgt ie ook nieuwe instructies?
Ik niet, maar dat is omdat ik ten eerste geen zin heb in dat micro-managing, en dat ten tweede niet nodig is wanneer je Chelsea bent. Slechts op een enkele uitzondering zal ik dat doen.SH4D3H schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:15:
[...]
Aan jou, maar ook algemeen:
pas jij voor (bijna) elke tegenstander je opstelling en/of taktiek aanpassen?
Zelfs op speler niveau?
En als je een speler wisselt krijgt ie ook nieuwe instructies?
IddBenotti schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:28:
[...]
Ik niet, maar dat is omdat ik ten eerste geen zin heb in dat micro-managing, en dat ten tweede niet nodig is wanneer je Chelsea bent. Slechts op een enkele uitzondering zal ik dat doen.
Meestal speel ik met 2 aanvallers, 2 aanvallende middenvelders en 2 middenvelders. Maar tegen betere clubs worden die 2 aanvallende middenvelders een stukje terug geplaatst als ML en MR. Tegen prutclubs gooi ik er nog een AMC bij en lever ik 1 verdediger in
Soms doe ik nog wel iets met opponent instructions, maar ook niet zo heel vaak. Op individueel niveau doe ik al helemaal niks, da's me teveel werk eerlijk gezegd.
Zo doe ik het al sinds FM05, en werkt tot nu toe prima (hoewel het bij FM06 in het begin behoorlijk wat moeite kostte om deze procedure goed werkend te krijgen...).
Virussen? Scan ze hier!

Finale CL met gemak gewonnen
Valencia 2-4 Arsenal
7 Silva 1-0
14 Aissati 1-1
22 Villa 2-1
39 Van Persie 2-2
71 Van Persie 2-3
93 Rosicky 2-4
Verder ging het wel erg gelijk op in de wedstrijd: 16 tegen 16 schoten, Valencia 8 op doel, ik 10. Balbezit was 57% voor mij, qua passing, tackling e.d. waren we ook gelijkwaardig
Ik dacht dat ik 'altijd' verlies omdat ik dat niet deed, maar het ligt dus ergens anders aanwildhagen schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:36:
Soms doe ik nog wel iets met opponent instructions, maar ook niet zo heel vaak. Op individueel niveau doe ik al helemaal niks, da's me teveel werk eerlijk gezegd.
Zo wil ik het eigenlijk in de hele game doen: vooral jeugdspelers en nederlanders opstellen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan
XPENG G9 Performance 2024
Dat vind ik inderdaad jammer. Haal je een speler binnen. Vantevoren duidelijk op een Backup Contract waar hij zelf om vroeg... en binnen 2 weken begint hij te janken dat hij "shocked" is dat je hem niet in je eerste hebt staan...Vos schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:33:
Waarom gaat een Gentenaar na 8 wedstrijden al zeuren dat ie 1e keeper wil zijn terwijl hij een backup contract heeft! Dat vind ik nog steeds jammer van fm...
Laatst zelfs een jeugdspeler die net zijn eerste prof-contract getekend had.
-"Shocked I'm not a first team regular"
"I PICK THE TEAM!"
-*transfer request*.....
Excuse me, hij had nog niet eens 1 volledige wedstrijd voor mijn reserves gespeeld en zat al te janken om in het eerste te komen.
Request denied, 2 weken fine for unprofessional behavior, zelf op de transfer list gepleurd (kan ik hem er later ook nog uit vissen)
Daar 3 maanden op laten staan zonder enige interesse (goh) en daarna van de transfer list af gehaald maar alsnog zijn status op "not needed" laten staan. Inmiddels een paar invalbeurten mogen doen en weer opgewaardeerd tot "hot prospect" en ik sta alweer bij zijn favorite personel
Of geblesseerde spelers (5 maanden enzo) die zeuren dat ze geen first team regular zijn... JE BENT GEBLESSEERD...
[/frustraties]
Voor de rest een leuk spel hoor
EDIT:
Ik gebruik eigenlijk altijd maar 1 tactiek gemaakt op basis van mijn aanwezige spelersmateriaal en koop alleen maar spelers die erin passen.
Verder gebruik ik altijd mijn scout (next opposition) om dus te bepalen welke lichte aanpassingen ik doe.
"use fast defenders or defend deep cause their attacking pace can cause us trouble"
Die melding staat er niet voor niks bij
En als we de targetman van zijn toevoer moeten ontdoen gooi ik hele zware pressing op het middenveld. (opposition instruction)
En als we tegen extreem betere tegenstanders spelen dan is 8-9 man voor je eigen doel en de lange bal spelen zo slecht nog niet (niet mooi, wel goed. Veel "surprise win"s gehaald op die manier)
[ Voor 21% gewijzigd door MazeMouse op 20-10-2007 21:45 ]
sudo apt-get rekt
Hard tackling wil wel wat helpen, maar daar ben ik niet zo'n voorstander van.
Verder zet ik iedereen heel simpel op zijn natuurlijke plek itt een zekere trainer. Bij mij gaan die kansen waarbij een dribbelende tegenstander niet wordt opgevangen door de 5 man om hem heen er bijna allemaal in, aan de raportcijfers en gewonnen tackels zie ik ook geen gekke dingen, m.a.w. HELP !!!!
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Dit spel moet voor rond de €25-€30 ook wel ergens te vinden zijn. (mocht iemand een winkel/site zien, let me know
Ik heb twee talenten gehaald:
Sidnei van Internacional (DC, 18 jaar, stats zien er goed uit) 1,5 miljoen
Daarnaast ook twee nieuwe middenvelders:
João Moutinho 18,5 miljoen , vind ik in het echt een mooie speler en, misschien wel meer dan, waardige opvolger van Sneijder (zou Ajax in het echt ook naar moeten kijken!)
Morais 9,5 miljoen, lekker standaard, maar kan overal uit de voeten! Heerlijke speler!
Verder staat er nog een bod uit op Luka Modric, ja we kennen hem nog van Dinamo Zagreb.... Maar zo'n beetje heel Europa wil hem hebben, dus ik denk dat ie niet naar Ajax komt. Nu nog op zoek naar een goeie centrale verdediger en ik ben Zapata van Udinese tegen gekomen, erg goed, alleen nog hopen dat Udinese hem wil verkopen!
Dan wordt het vanaf de winterstop pas leuk, ook proberen Rommeldahl kwijt te raken!
makoun is te duur (vraagt te veel loon)
ben met morais bezig nu.
Speel met hogere closing down
Speel met tight marking aan
Zet iig je centrale verdedigers op man marking
Zet je defensive line niet te laag anders wordt je afgemaakt door afstandsschoten
Dit werkt goed voor mijn spurs team. Ik heb altijd de taal op engels staan dus ik ben niet echt bekend met de nederlandse vertaling, excuses hiervoor.
Verwijderd
http://www6.cd-wow.nl/det...ct_code=2358422&subcat=pcBenotti schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:09:
€65? Ik weet niet waar jij boodschappen doet hoor
Dit spel moet voor rond de €25-€30 ook wel ergens te vinden zijn. (mocht iemand een winkel/site zien, let me know)
Mijn huidige selectie:

Ik speel met de volgende tactiek:

Hier heb ik nu twee wedstrijden mee gespeeld en hij voldoet erg goed. Sarpong is playmaker en doet dat boven verwachting. Daarnaast heb ik totaal geen problemen met de pressing-bug omdat mijn verdediging nogal ver naar het middenveld speeld en vrijwel elke bal direct terugkopt het spel in. De ruit op het middenveld werkt erg goed (sarpong schuift door) en de spitsen wisselen regelmatig van positie (geen idee hoe dat komt, maar het werkt wel goed
In het begin van het seizoen ging alles bagger. Uit de CL gekicked door AEK met rivaldo die nogal wat opvliegingen had. Na 3 wedstrijden mijn training aangepast naar Ballcontrol & Tactics op intensive. Nu worden ballen tenminste goed gespeeld en aangenomen.
Transfers:

Zoals je kunt zien raak je spelers aan de straatstenen niet kwijt, dus gaan ze nogal goedkoop
Ogararu mocht weg omdat die niet in mijn huidige systeem paste.
Daarnaast heb ik toch wel iets ingekocht. Wijnaldum is leuk voor over 2 seizoenen. Hetzelfde geld voor Pieters en Sulejmani. Cáceres is een verdediger van 33 die ik voor de breedte heb gehaald.
Training:

Dit is nogal belangrijk, omdat ik veel jong spul heb en die kunnen snel veel beter worden met goede begeleiding. Hier heeft nogal geld in gezeten, maar ik verwacht dat het zichzelf wel uitbetaald.
Er is één nadeel aan deze aanpak van veel jonge spelers: die jonkies kunnen eigenlijk niks leren van oudere goede spelers, omdat die er bijna niet zijn. Ik wil daarom Seedorf kopen aan het eind van het seizoen (of van der Vaart). In ieder geval een gevestigde speler met veel 'preferred moves' die mijn jonkies dan kunnen overnemen
In de comp sta ik momenteel eerste (6 uit 2) met een leuk doelsaldo: 8 voor, 1 tegen. Op naar de winterstop!
Bugje dat hopelijk gefixed wordt. Voorlopige work-around is show recent attributes kiezen, dan overview en dan weer terug naar attributes. Dan wordt het wel onthouden.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:47:
Hoe stel je in dat je altijd 'show recent training attributes' te zien krijgt. Ik moet nu altijd manueel instellen per spelen dat ik dat wil zien; hij onthoudt het niet!
goede spelers zijn allemala naar man / barcelona etc gegaan.
Iemand nog tips om mijn o zo lieve feyenoord te redden?
Ik heb guzman verkocht aan benfica voor 20 miljoen.
Ik kan dus aardig schuiven met m'n transfer budget (zo'n 30 a 40 miljoen)
echter!!! M'n boden worden veelal geaccepteerd maar niemand wil in NL spelen.
[ Voor 36% gewijzigd door RedHat op 21-10-2007 12:48 ]
In FM07 kon je dat instellen?kramon schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:02:
De ruit op het middenveld werkt erg goed (sarpong schuift door) en de spitsen wisselen regelmatig van positie (geen idee hoe dat komt, maar het werkt wel goed).
Dat spelers van positie wisselen dus.
Oh, ik maar denken dat ze dan definitief van positie wisselen...SH4D3H schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:52:
[...]
In FM07 kon je dat instellen?
Dat spelers van positie wisselen dus.
Nog maar eens beter bekijken en testen dan.
/edit
Verdomd, je hebt gelijk! Even een quote uit de handleiding:
Hrm. Doen ze het nu af en toe tijdens de westrijd of blijven ze gewoon op die ander z'n positie staan? Ik ga het iig even testen.Swap position
If your team uses wingers, you can use this function to tell one winger to swap positions with the other (and vice-versa) during a match, to freshen things up on that side of the pitch, keep defenders on their toes, and bring a different attacking approach if something isn't working. Any player can be swapped with any other if your plans are ambitious and your players are versatile but take caution when doing it and consider how it may disrupt your formation if swapping a centre-back with a midfielder.
[ Voor 55% gewijzigd door kramon op 21-10-2007 13:04 ]
Je kan toch filteren op ' unrealistic players'...dan krijg je iig spelers gefilterd die wel willen.RedHat schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:47:
Ik kan bij Feyenoord echt geen enkele goede speler contracteren.
goede spelers zijn allemala naar man / barcelona etc gegaan.
Iemand nog tips om mijn o zo lieve feyenoord te redden?
Ik heb guzman verkocht aan benfica voor 20 miljoen.
Ik kan dus aardig schuiven met m'n transfer budget (zo'n 30 a 40 miljoen)
echter!!! M'n boden worden veelal geaccepteerd maar niemand wil in NL spelen.
In het zoekscherm, dan je filter aanpassen en onderaan een vinkje zetten?RedHat schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:03:
Waar kan dat dan?
Dit topic is gesloten.