Ik schat Liverpool ook wel wat hoger in dan Ajax. En HSV zo hoog snap ik ook niet echt.. Wordt misschien nog wel rechtgetrokken richting het echte spel.
Barca & Chelsea staan daar terecht. De andere ploegen verbazen me wel.
Maar goed, het is nog maar een demo zegmaar, data klopt niet meteen.
Maar goed, het is nog maar een demo zegmaar, data klopt niet meteen.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Dacht dat real irl de rijkste club ter wereld is? Hebben flink geinvesteerd in relaties met Azië als ik het goed heb. of loop ik nu te ijlen?
Merge wuurd 't beter
Verwijderd
Het is maar net waar je naar kijkt voor het bepalen van rijkste club. Kijk je naar het totaal geld+bezittingen-schulden of laat je de schuldeb buiten beschouwing of kijk je alleen naar geld. In het laatste geval heeft Real Madrid natuurlijk veel geinvesteerd in spelers.
http://en.wikipedia.org/wiki/Richest_football_clubsNorthwave4500 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:29:
Dacht dat real irl de rijkste club ter wereld is? Hebben flink geinvesteerd in relaties met Azië als ik het goed heb. of loop ik nu te ijlen?
Maar dan heb je ook nog:
http://en.wikipedia.org/wiki/Deloitte_Football_Money_League
Maar laatst was er het bericht dat Arsenal de rijkste club is van GB. Het is indd ook maar net waar naar gekeken wordt.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 03-10-2007 11:49 ]
Welke club het rijkste is is moelijk te zeggen omdat iedereen iets anders onder rijk begrijpt.
Deloitte Football Money Leagues laat alleen de inkomsten zien.
Daarbij weet je de uitgaven en schulden dus niet.
Richest football clubs
Dit is denk ik toch wel de betere maatstaaf.
Deze laat ook de schulden zien en in de waarde is ook de marketing waarde van de naam mee inbegrepen etc.
Ik heb net even de spelers bij nederlandse clubs gechecked en vond diverse spelers toch wel ondergewaardeerd.
Ik vond de stats van Huntelaar en Suarez toch wel slecht als je hun waarde voor Ajax bekijkt.
Farfan daar in tegen heeft super stats.
Richest football clubs
Deze laat ook de schulden zien en in de waarde is ook de marketing waarde van de naam mee inbegrepen etc.
Ik heb net even de spelers bij nederlandse clubs gechecked en vond diverse spelers toch wel ondergewaardeerd.
Ik vond de stats van Huntelaar en Suarez toch wel slecht als je hun waarde voor Ajax bekijkt.
Releasedate is nu redelijk bekend:
Zie de blog: http://fm08.footballmanager.net/en/article/101/1686.htmlUK, Ireland, Italy, France, Portugal, Greece, Norway, Sweden, Finland, Iceland, Denmark, Belgium, Holland and any other European countries where the game is normally released apart from the countries below, the release dare will be Friday October 19th. Which really isn't very far away at all.
Virussen? Scan ze hier!
Yay, dan begint ook de herfstvakantie

[ Voor 12% gewijzigd door WickedWizard op 03-10-2007 19:16 ]
Kijk vooral ook naar het percentage schuld ten opzichte van de waarde. Bij Dortmund is de schuld dus hoger dan de waarde van de club.Deadsy schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:33:
Welke club het rijkste is is moelijk te zeggen omdat iedereen iets anders onder rijk begrijpt.
Richest football clubs

Bij Man Utd ook een angstige 84%.
Stond ik ook van te kijken! Wel goed om te zien dat Ajax al NL club er gewoon bij staat en geen schuld heeft... Maarja financieel goed staan is niet alles... dat ze ook maar sportief weer eens wat gaan doen!
In FM2008 gaat dat denk ik wel weer lukken met mij aan het roer
Ajax was in de voorgaande delen echt te rijk. In 07 als je flink zeurde omgeld kreeg je al snel 20-40 milj tot je beschikkingm4yall schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:13:
Stond ik ook van te kijken! Wel goed om te zien dat Ajax al NL club er gewoon bij staat en geen schuld heeft... Maarja financieel goed staan is niet alles... dat ze ook maar sportief weer eens wat gaan doen!

Ik weet ook wel dat Ajax de rijkste club is van de divisie maar je kan ook overdrijven
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik kan niet wachten op de volledige versie, dat wordt rennen 
* sky- speelt nog steeds Fm2007, met Barcelona nu.
* sky- speelt nog steeds Fm2007, met Barcelona nu.
Dat vond ik ook wel een beetje aan de 'makkelijke' kant, maar ik denk dat de financiën nu 2007 / 2008 wel aardig op het niveau liggen van de vorige FM na de verkopen van Sneijder, Babel en de Mul. Tuurlijk zal Ajax geen transferbudget hanteren van 40 miljoen, maar qua balans denk ik dat Ajax wel aardig in het geld zitPostius schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:35:
[...]
Ajax was in de voorgaande delen echt te rijk. In 07 als je flink zeurde omgeld kreeg je al snel 20-40 milj tot je beschikking.
Ik weet ook wel dat Ajax de rijkste club is van de divisie maar je kan ook overdrijven
Maar deze kloppen wel.Zamorano schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:28:
[...]
Kijk vooral ook naar het percentage schuld ten opzichte van de waarde. Bij Dortmund is de schuld dus hoger dan de waarde van de club.
Bij Man Utd ook een angstige 84%.
Na hun Champions League zege in ik geloof 97?
Heeft Dortmund geld over de balk gesmeten en geld geleend met een groot risico. Ze dachten dat risico te kunnen dekken door elk jaar mee te doen om de tital ind uitsland en elk jaar ver te komen in de champiosn league.
Dit lukte hun niet en kregen ze giga financiele problemen.
Dit was ook de reden waarom de trainers bij Dortmund zoals Van Marwijk geen transfer budget hadden/hebben.
De schuld van Manu blijkt ook te kloppen als je wiki checked Glazer heeft geen intentie die schulden in 1 klap af te ebtalen maar wil die uit de winst van de club jaarlijks afbetalen.
Het is soms best wel raar dat je in die lijst de grote clubs ziet staan die dan schulden hebben. maar dat is gewoon de manier waarop deze hun dure spelers betalen door nieuwe schulden te maken of de oude te her financieren. Als je de stap maakt om schulden te maken om transfers te betalen moet je success halen om deze schulden te betalen. Haal je dit succes niet dat krijg je problemen met je schulden. Dit risico wil Ajax niet ingaan wat ik snap want in nederland zijn ze toch wel strenger met schulden bij voetbal clubs in tegen stelling tot bv Spanje.
btw weet iemand hoeveel transfer geld Ajax heeft in de demo?
Investeren is dat. Zonder te investeren is de kans ook kleiner om echt groot te worden. De verschillende maatstaven per land is wel jammer soms maarjah...
Heeft Ajax irl niet een balans van ongeveer 70M?
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 04-10-2007 16:06 ]
Er zit geen NL quickstart in.. Dus nog even wachten.....Deadsy schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:52:
[...]
btw weet iemand hoeveel transfer geld Ajax heeft in de demo?
Klopt maar groeien door schulden te maken is een snelle groei willen forceren en doordat deze sneller is komt deze ook met grote risicos. Het risico dat als je het niet waarmaakt je in een diep gat kunt vallen.Vos schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:57:
Investeren noem je zoiets ja. Zonder te investeren is de kans ook kleiner om echt groot te worden. De verschillende maatstaven per land is wel jammer soms maarjah...
Ik heb liever dat een Club als Ajax probeert beetje bij beetje te groeien dan dat ze veel geld gaan lenen en uiteindelijk in grote problemen kunnen komen.
Ik hoop dat Ajax dit jaar of volgende jaar eindelijk een overeenkomst treft met de Gemeente Amsterdam over de prijs van de aandelen die de gemeente in de Arena heeft en dat Ajax deze overneemt daardoor zouden de inkomste van Ajax flink stijgen.
@m4yall
Ik had de hoop dat er hier misschien een Beta tester rond loopt
Tja ik vind het zelf vrij belachelijk altijd dat echt zeer veel clubs(ook topclubs) een enorme schuld hebben. En dat clubs in nederland vinden dat de overheid daarvoor moet opdraaien. Maar goed dat is een beetje een andere discussie :-pVos schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:57:
Investeren is dat. Zonder te investeren is de kans ook kleiner om echt groot te worden. De verschillende maatstaven per land is wel jammer soms maarjah...
En ajax is rijk ja omdat het ook als een bedrijf wordt gerunned, maar toch ik kreeg een keer in het eerste jaar met ajax een totaal transfer budget van 35mlj. Het jaar daarna won ik alles wat er te winnen viel praktisch(en v/d vaart teruggekocht).
Daarna 11 seizoenen met Stalybridge gespeeld!(mijn helden, kleine clubs in FM heerschen ALLEMAAL poep spelers. Als je een kerel hebt met afwerken 15 heb je echt een topspits!)
[ Voor 27% gewijzigd door Postius op 04-10-2007 16:17 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Toch is het wel grappig dat er altijd gezeurd wordt over de schulden die met name topclubs uit Spanje en Italië maken, terwijl de werkelijkheid leert dat het juist de Duitse en Engelse clubs zijn die fors in de schulden zitten.
Met name in Engeland is de situatie toch erg zorgwekkend met al die buitenlandse investeerders.
Met name in Engeland is de situatie toch erg zorgwekkend met al die buitenlandse investeerders.
Maak je borst maar nat dan, ik denk dat over 10 jaar meer dan de helft van alle clubs in handen is van investeerders.Zamorano schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:27:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Opzich is er niets mis met investeerders, eerder het type investeerders. Bovendien bevinden veel van die overgenomen clubs zich al in een precaire situatie (vaak ook de reden waarom ze überhaupt overgenomen worden), waarna het geheel wel er over het algemeen niet stabieler op wordt.
Maargoed, dit is meer iets voor het algemene voetbal draadje.
Maargoed, dit is meer iets voor het algemene voetbal draadje.
En die zwerven hier ook nog rond!Deadsy schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:13:
[...]
@m4yall
Ik had de hoop dat er hier misschien een Beta tester rond loopt
In FM2008 zal ik weer beginnen met Ajax om vervolgens een game te starten met Bury (League Two) en hun weer omhoog te bregen. Iedere keer dezelfde kleine club is wel handig want dan ken je nog wat spelers van de vorige FM, hoewel in de lagere competities van Engeland altijd veel getransferd word.
Net FM08 besteld bij bol.com. Ondanks dat ik FM al in geen maanden gespeeld heb koop ik de nieuwe wel weer
Zometeen eerst de demo even spelen, 530mb

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
Meestal ff wachten op de eerste patch toch? Vorig jaar kwam die binnen een week al uit dacht ik.King Nothing schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:20:
Net FM08 besteld bij bol.com. Ondanks dat ik FM al in geen maanden gespeeld heb koop ik de nieuwe wel weer![]()
![]()
Ik heb 05, 06 en 07 op de dag van release of de dag erna gekocht en gewoon zonder patch gespeeld. /me
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Was het maar waar, dat duurde anderhalve maand. De release was 20 oktober, terwijl patch 7.01 pas op 30 november uitkwam...Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:51:
[...]
Meestal ff wachten op de eerste patch toch? Vorig jaar kwam die binnen een week al uit dacht ik.
FM06 had wel een releaseday-patch. Wat mij betreft mogen ze dat nu bij FM08 ook weer doen....
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik wacht in ieder geval tot de eerste patch, dan zijn de grootste hekelpunten eruit en begin ik een game.wildhagen schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:11:
[...]
Was het maar waar, dat duurde anderhalve maand. De release was 20 oktober, terwijl patch 7.01 pas op 30 november uitkwam...
FM06 had wel een releaseday-patch. Wat mij betreft mogen ze dat nu bij FM08 ook weer doen....
Tot aan de eerste patch klooi ik altijd maar ff wat aan met een grote club om de nieuwe dingen te leren kennen. Na de eerste patch start ik met een serieuze langlopende game tot de volgende FM er isVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:06:
[...]
Ik wacht in ieder geval tot de eerste patch, dan zijn de grootste hekelpunten eruit en begin ik een game.
ik meld me ook maar
Heb vorige week gepreordert voor 43,50 en dat icm het opnemen van een vrije dag
.
Wat ik me nou afvroeg , is het relaxt en of goed te spelen op de 360.
Wat ik me nou afvroeg , is het relaxt en of goed te spelen op de 360.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Wat me wel opvalt bij het spelen van de demo is dat de pre en post analyse van de key player nooit verschilt. Speel nu met Real Madrid en mijn keeper is meestal sterkste speler voor de wedstrijd. Na de wedstrijd is hij ook sterkste speler ook als Ruud 2x gescoord heeft bijvoorbeeld bij een 2-0 overwinning.
Drenthe is opgegroepen voor Nederlands elftal en Robben mag niet mee, terwijl die elke keer in de basis staat
Drenthe is opgegroepen voor Nederlands elftal en Robben mag niet mee, terwijl die elke keer in de basis staat
Voor zover ik weet is dat de speler die die wedstrijd in de gaten wordt gehouden. Daarom is die voor en na de wedstrijd het zelfde. Dit is ook niet altijd de sterkste speler tijdens de wedstrijd.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:37:
Wat me wel opvalt bij het spelen van de demo is dat de pre en post analyse van de key player nooit verschilt. Speel nu met Real Madrid en mijn keeper is meestal sterkste speler voor de wedstrijd. Na de wedstrijd is hij ook sterkste speler ook als Ruud 2x gescoord heeft bijvoorbeeld bij een 2-0 overwinning.
[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 08-10-2007 13:27 ]
Ik irriteer me wel aan skin...die is wel heel erg licht. Ik kan nu minder snel zien of een speler geschikt is, dit kan echter ook even wennen zijn....want echt heel veel tijd heb ik er nog niet ingestoken.`
En 2008 is op een widescreen in windowed mode nog steeds niet beeldvullend
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 08-10-2007 13:34 ]
Logisch??Vos schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:30:

Windowed mode is toch nooit beeldvullend? Ik heb zelf 2007 gespeeld op een 15,4" en op full screen was ie gewoon beeldvullend en windowed gewoon goed beter sneller...
Beeldvullend als in dat als je op de bovenste balk (hoe noem je dat) klikt dat ie dan wel het hele beeld vult. Nu maximaliseert FM boven wel goed...maar houd je links en rechts wat over.m4yall schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:56:
[...]
Logisch??![]()
Windowed mode is toch nooit beeldvullend? Ik heb zelf 2007 gespeeld op een 15,4" en op full screen was ie gewoon beeldvullend en windowed gewoon goed beter sneller...
Gewoon via de maximaliseer optie, net zoals bij een venster in windows.
ff mijn paint skills erbij

Het gaat dus om de groene loze ruimte...waar je dus gewoon je desktop ziet.
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 08-10-2007 15:13 ]
Verwijderd
lijkt me dat de skin dan gewoon niet widescreen werkt, mss dat ze dat nog fixen in de volledige versieVos schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:03:
[...]
Beeldvullend als in dat als je op de bovenste balk (hoe noem je dat) klikt dat ie dan wel het hele beeld vult. Nu maximaliseert FM boven wel goed...maar houd je links en rechts wat over.
[afbeelding]
Allereerst, hulde voor de paintskills!!!Vos schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:03:
[...]
Beeldvullend als in dat als je op de bovenste balk (hoe noem je dat) klikt dat ie dan wel het hele beeld vult. Nu maximaliseert FM boven wel goed...maar houd je links en rechts wat over.
[afbeelding]
Vervolgens moet ik je het antwoordschuldig blijven, zit nu op mijn werk. Zal vanavond thuis even kijken hoe hij het doet op mijn laptop. Ik heb er in eerste instantie niet op gelet, want ik kon niet wachten om em in windowed mode te krijgen, maar zal eens kijken.
Ik kom voor 2007 wel dingen tegen als:
-fullscreen_height=1050 -fullscreen_width=1680 (in de command line)
Maar volgens mij had ik dit in 2007 al eens geprobeerd en werkte het niet. Ik zal het proberen in 2007 en 2008 als ik thuis ben
.
-fullscreen_height=1050 -fullscreen_width=1680 (in de command line)
Maar volgens mij had ik dit in 2007 al eens geprobeerd en werkte het niet. Ik zal het proberen in 2007 en 2008 als ik thuis ben
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 08-10-2007 16:20 ]
Heb het geprobeerd bij 07 en 08, maar krijg het bij beide niet werkend. Misschien dat 1680*1050 niet ondersteunt wordt?
Ik heb het bij mij thuis zo bij zowel FM07 als de demo van FM08:
Dus met 2x een - ervoor.
Met een enkele - werkte het niet, dus misschien dat je dat kan proberen.
code:
1
| "C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2008 Gold Demo\fm.exe" --small_screen --windowed |
Dus met 2x een - ervoor.
Met een enkele - werkte het niet, dus misschien dat je dat kan proberen.
Ja, ik heb een oude CRT-monitor, dus ik kom niet verder dan 1024x768 helaas. Maar ik dacht dat het misschien zou kunnen helpen, aangezien het bij mij wel werkte, maar helaas dus.
Verwijderd
oh oops. Heb 't spel vorige week al gedownload maar nog niet gespeeld. What has happened to me
Verwijderd
hhhmmm spel al gedownload zegt ie..... dit zijn echt spellen die ik gewoon koop. zijn altijd erg goed. en op de een of andere manier erg verslavend :-)
19e kwam die uit geloof ik toch?
19e kwam die uit geloof ik toch?
Hij heeft ook vast de demo gedownload
. Want het complete spel is nog niet uit he....19 okt. zou het moeten zijn ja.
Verwijderd
ja dat bedoel ikVos schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:33:
Hij heeft ook vast de demo gedownload. Want het complete spel is nog niet uit he....19 okt. zou het moeten zijn ja.
Verwijderd
Dit vind ik een enorme verbetering! Ik heb zojuist een demospel "uitgespeeld" met een kleine club (Gillingham, League One). En het was leuk om te lezen dat ondanks mijn verlies van 3-2 tegen de nummer 1 de supporters tevreden waren. Zo is het spelen met een kleinere club een stuk leuker!Vertrouwen - Door middel van statusbalken is nu beter te zien wat de supporters en het bestuur van je prestaties vinden. In dit geval spreekt een screen voor 1000 woorden..
Weet iemand of er nog wat aangepast is? Er zijn daar namelijk aardig wat zinnige, soms kleine, soms grote aanpassingen doorgegeven en ook erkend door de researcher. Alleen dateren die meldingen van 1 - 2 oktober. Wanneer is dat spel gold gegaan dan? Dat hebben ze nooit meer kunnen veranderen toch?Razer schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:30:
Willen jullie de fouten in de Nlse database hier vermelden?
http://community.sigames....f/5732091743/m/6832032743
Misschien wordt het voor de release nog aangepast.
de meeste veranderingen zitten in de 1e patch.bear87 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:46:
[...]
Weet iemand of er nog wat aangepast is? Er zijn daar namelijk aardig wat zinnige, soms kleine, soms grote aanpassingen doorgegeven en ook erkend door de researcher. Alleen dateren die meldingen van 1 - 2 oktober. Wanneer is dat spel gold gegaan dan? Dat hebben ze nooit meer kunnen veranderen toch?
Verwijderd
Alles wat niet klopt zal pas in de eerste update worden veranderd.
Zoals de demo is gereleased is ook het spel gold gegaan.
Dus eerste bugfixes en datafixes zullen we pas zien met update 1.
Hopelijk releasen ze die dit jaar weer vlak na de release van de game.
Zoals de demo is gereleased is ook het spel gold gegaan.
Dus eerste bugfixes en datafixes zullen we pas zien met update 1.
Hopelijk releasen ze die dit jaar weer vlak na de release van de game.
Ik mag hopen dat hij snel komt, er worden best wat dingetjes aangepast namelijk in de Nederlandse competitie
Suarez wordt flink opgewaardeerd, die waren ze vergeten. Heitinga's contract loopt af in 2008 ( 2011 ) en Addo is dus nog steeds transfervrij straks?
Dat wordt weer wachten op de patch voor ik echt begin dan:(
( Niet om te zeuren dit ofzo, ik kijk enorm uit naar dit spel! Maar Ajax met of zonder een goede Suares scheelt nogal in deze tijden
)
Dat wordt weer wachten op de patch voor ik echt begin dan:(
( Niet om te zeuren dit ofzo, ik kijk enorm uit naar dit spel! Maar Ajax met of zonder een goede Suares scheelt nogal in deze tijden
[ Voor 17% gewijzigd door bear87 op 11-10-2007 18:01 ]
Dit is niet geheel juist. Voor FM05 was er ook al een soort van trailer gemaakt:
http://www.gamespot.com/v...anager-official-trailer-1
http://www.gamespot.com/v...anager-official-trailer-1
Verwijderd
moet zeggen dat ik de trailer wel erg cool gemaakt vind. en het spel is bijna uit. das ook wel een vermelding waard
(verkapt schopje
)
(verkapt schopje
Duurt zeker niet lang meer, ben de releasedatum alweer vergeten in mijn hoofd spookt de 19de rond.. klopt dit? of was het toch nog een week later?
in ieder geval heb ik er weer zin in. De demo, liet in ieder geval een goede indruk achter. En op het moment dat de game uit is zal een schopje niet meer nodig zijn denk ik
in ieder geval heb ik er weer zin in. De demo, liet in ieder geval een goede indruk achter. En op het moment dat de game uit is zal een schopje niet meer nodig zijn denk ik
19 is inderdaad laatst officieel bevestigd door SI, maar op bol.com is de releasedatum een dag eerder gezet, naar de 18de.
* sky- kan niet wachten
Op dit moment nog steeds FM2007, maar ik kan niet wachten op de vernieuwde en nieuwe functies ! Ik speel mede daarom de demo niet, ik wacht wel opde final
Op dit moment nog steeds FM2007, maar ik kan niet wachten op de vernieuwde en nieuwe functies ! Ik speel mede daarom de demo niet, ik wacht wel opde final
Verwijderd
gaaf filmpje! Vrijdag!!!JanW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:08:
De allereerste FM trailer ooit![]()
http://fm08.footballmanager.net/de/article/161/1696.html
Verwijderd
play.com heeft hem volgens website al op voorraad, maar weet even zo niet hoesnel ze aan Nederland leveren.
Ik denk dat het een foutje is. Of ze hebben hem al maar mogen hem nog niet uitleveren.
Verwijderd
zijn er meer mensen die hem al hebben? zag dat alle mensen die met si samen hebben gewerkt dit spel al hebben. las ergens anders dat winkels hem misschien ook al hadden..
Winkels zullen hem al wel hebben ja (ze moeten immers op de 19e kunnen uitleveren), maar ik denk dat ze hem niet eerder dan de 19e mogen uitleveren, contractueel gezien.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Och genoeg winkelmedewerkers die 'm wel mee geven..wildhagen schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:14:
Winkels zullen hem al wel hebben ja (ze moeten immers op de 19e kunnen uitleveren), maar ik denk dat ze hem niet eerder dan de 19e mogen uitleveren, contractueel gezien.
Ik ben nog steeds bezig met FM07 maar zodra de eerste patch uit is (of wanneer ik lees dat er geen fouten inzitten
) ga ik FM08 spelen. Zoals altijd eerst kijken of we Ajax uit het slop kunnen trekken en daarna een klein clubje Europa veroveren
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Heb ook even het irc kanaal nieuw leven ingeblazen. Te vinden via irc.tweakers.net en dan bij kanaal #FM invullen en dan ben je er al
Ik weet uit ervaring dat Bart Smit in IJsselstein spellen vaak eerder in de verkoop doet. Ik heb ze net aan de telefoon gehad en ze hebben ze idd al in de winkel liggen.
En heb je ook gevraagd of je er al 1 kan ophalen?SuperKneus schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:14:
Ik weet uit ervaring dat Bart Smit in IJsselstein spellen vaak eerder in de verkoop doet. Ik heb ze net aan de telefoon gehad en ze hebben ze idd al in de winkel liggen.
Ze hebben het spel al in de winkel liggen en ja hij is gewoon te koop. Ik heb het al vaker meegemaakt dat deze winkel het niet zo nou neemt met de verkoop datum van een spel. Pes 6 en Fifa 2008 lagen daar ook een paar dagen eerder dan normaal te koop in de winkel.
echt vervelend om dit te lezen
...mn FM08 ligt vrijdag met de pre-order in huis terwijl ik m nu eigenlijk al zou willen
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dan ga ik morgenmiddag ook maar even in de stad gaan kijken.