Toon posts:

Win XP verplaatst niet meer dan 1 bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben al vanaf vanochtend bezig met een oplossing te zoeken voor het volgende probleem:

Als ik een map met meerdere bestanden wil verplaatsen, maakt XP op de locatie waar het heen moet de mappen aan en kopieert hij alleen het 1e bestand, dus niet verplaatsen.
Vervolgens blokkeert hij het bestand in beide mappen.
Die blokkering krijg ik alleen opgeheven met een POWER OFF van me systeem.

Heeft iemand wel eens van dit probleem gehoord en evt. een oplossing ervoor.

Bedankt alvast

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is er ene bepaald proces dat actief is dat het zou kunnen blokkeren. Als je het bestand probeert te verplaatsen, wat krijg je dan precies voor melding?

Je kunt met dingen als wholockme kijken welke processen een file open hebben staan.

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg dan helemaal geen enkele melding, dat is het rare.
Normaal krijg je venster dat je ziet dat hij bestanden aan het verplaatsen is...
zelfs dat krijg ik niet te zien.

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-03 01:07

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Explorer corrupt misschien? Kijk eens of je spyware of virussen hebt die willen nog wel eens de nodige dll bestandjes aanpassen

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik kan vinden zijn er geen virussen etc. heb met meerder scannners die up to date zijn getest.

Enige wat verandert is net voordat probleem is gekomen:

heb Xamp van http://www.apachefriends.org/en/xampp-windows.html
geinstalleerd gehad en verwijdert, maar zover ik weet zijn daar geen gekke bestanden oid mee verwijdert.

Hoop dat iemand een oplossing kan aandragen, anders wordt het toch maar XP inruilen voor VISTA denk ik.