Toon posts:

trema's maken in engelse windows xp

Pagina: 1
Acties:
  • 603 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb nu een illegale (o_o) windows xp op mn computer staan, maar het is een engelse en als ik de < ' > en de < e > indruk krijg ik geen trema e? bij NLse windows had je zon toetsenbordje in je taakbalk, maar ik heb geen idee hoe ik dit tevoorschijn moet toveren.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Met google kan dat echt goed ;)

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:51

Just_I

What did you just say?

Ik weet ook niet precies meer waar je het vind in XP (werk nu met Vista), maar probeer eens Ctrl+Shift een keer.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik weet zo de engelse termen niet, maar in het configuratiescherm kun je bij landinstellingen (country settings?) je keyboard weer op US International installen.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
er zal ook vast spoedig weer een slotje op komen zoals gewoonlijk, maar hij staat al op US, en hij doet t nog steeds niet hoor

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:05

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:23:
[...]

er zal ook vast spoedig weer een slotje op komen zoals gewoonlijk, maar hij staat al op US, en hij doet t nog steeds niet hoor
Daar moeten we maar snel op hopen ja, geen illegale rommel 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Verwijderd

alt+130 :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zelfs een in NL XP krijg je geen trema met ' & e.. Trema is met 2 puntjes, en krijg je dus dmv " & e..

Dat heeft met je toetsenbord instellingen te maken, zet die maar gewoon op Nederlands.. En dat kan je in je configuratie vinden...

Daarbij hoef je echt niet zo patserig te doen dat je illegale software draait, want dat staat verder los van dat je niet weet hoe Windows werkt... |:(

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
lol, moet je eens op GoT zoeken naar de trefwoorden "illegale"

dan kom je erachter dat 90% illegale rotzooi op zn computer heeft hier

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:25:

Als jij dat denkt moet je dat zeker volhouden, je geeft zelf al aan dat er een slot op komt. Ik draai en met mij meerdere tweakers geen illegale shit

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Verwijderd

Topicstarter
HEYYY!! kijk eens: éúíó ëüïö èùìò

ty RaZ

Verwijderd

Topicstarter
Pierre61 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:27:
[...]

Als jij dat denkt moet je dat zeker volhouden, je geeft zelf al aan dat er een slot op komt. Ik draai en met mij meerdere tweakers geen illegale shit
jij blij dan dat je een legale hebt, als jij er 300 euro voor betaalt heb ik daar geen problemen mee :P

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Boeit mij wat jij denkt, als je al niet weet hoe je iets moet doen in Windows (Word) dan ben je wat mij betreft niet zo slim

[ Voor 93% gewijzigd door Pierre op 22-09-2007 15:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
vertaling: Ik weet niet wat ik hierop zou moeten antwoorden

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 15:31 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:28:
[...]

jij blij dan dat je een legale hebt, als jij er 300 euro voor betaalt heb ik daar geen problemen mee :P
Hou het gewoon voortaan maar gewoon achterwege of het legaal of illegaal is.. Op GoT is het overigens niet de bedoeling dat er illegale dingen besproken wordt, dus meldt het dan gewoon niet. Zoals je ziet gaan de meeste posts over wel of niet illegaal, en hebben dus 0,0 meerwaarde over het 'euvel' van je diakritische tekens...

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:25:

Gebruik jij een of andere alternatieve zoek engine voor GoT, want bij mij gebeurd dat niet.

Wat wel gebeurt is als ik in Google "trema windows" intyp, 90% van de websites jou probleem behandelen.

Verwijderd

Topicstarter
wel als je zoekt naar : "illegale windows"

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:13

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Waarom vermeldde je dat in vredesnaam in je startpost, dat je een illegale versie hebt? Het was helemaal niet nodig geweest en nu komen er zat moraalridders over je heen vallen, wat te verwachten viel.
Voor het probleem dat je had, maakte het helemaal niets uit. Het was gewoon wat taalinstellinkjes, of je nou een Chinese of een Martiaanse Windows gebruikt. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-03 13:28

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:20:
Hoi, ik heb nu een illegale (o_o) windows xp op mn computer staan
Wat ik niet begrijp is waarom je het er überhaupt bij vermeldt. Het is voor je vraagstelling volstrekt irrelevant en het enige dat er gebeurt is dat je hier de knuppel in het hoenderhok gooit en solliciteert naar een slotje.

Edit: met ^^ dus :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
okee, laten we er dan maar over ophouden

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:33:
Dan vind je 100% resultaten. Vragen van n00bs die klagen dat hun illegale Windows dingen niet goed doet, bijvoorbeeld. Dat het meestal een User-error is, dat komt niet bij ze op.

En jouw topic heeft het aantal weer met 1 verhoogd. Zowel in user-errors, alsmede topics over illegale Windows. En is er ook weer iemand die zijn eigen overtredingen probeert goed te praten door te wijzen op anderen.

Maar andere mensen beroofden ook een bank. Waarom mag ik dat dan niet?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:33:
Het is simpelweg "not done" op GoT, dus laat het achterwege.

Daarnaast kun je wellicht wat beter de FAQ doorlezen, en Google meer raadplegen.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit is, ook als je een illegale windows installeert, gewoon in 3 seconden te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.