Hallo, normaal ben ik een console gamer, maar niet alle toppers die mij interesant lijken verschijnen op de consoles.
Maar goed, ik dus Stalker gehaald, hij start normaal op, maar als ik eenmaal een nieuw spel begin dan kom ik in een leeg level terecht met alleen en grijze achtergrond en een blauwe lucht, de hud doet het ook naar behoren.
Alles is er verder wel, die vent achter het buro praat tegen me, als ik een beetje rond kijk zie je boodschap dat de deur op slot zit.
Ik heb heb direct x 10 (opnieuw?) geinstaleerd samen met de talker 1.004 patch, Stalker uitgevoerd in xp servicepack 2 en ingame zitten klooien met instellingen..
Niets schijnt te helpen.
Ik heb gekeken voor een driver update voor mijn videokaart maar die is er niet.
Mijn laptop is een Acer 9920g met oa het volgende:
Processor: Intel® Core™ 2 Duo Processor T7300 2.0 GHz
Geheugen: 2048 MB (2x 1024 MB)
Besturingssysteem: Windows Vista™ Home Premium 32 bits
Videokaart: 512 MB nVidia GeForce 8600M-GT Turbocache
Wat zou ik nog kunnen proberen?
Maar goed, ik dus Stalker gehaald, hij start normaal op, maar als ik eenmaal een nieuw spel begin dan kom ik in een leeg level terecht met alleen en grijze achtergrond en een blauwe lucht, de hud doet het ook naar behoren.
Alles is er verder wel, die vent achter het buro praat tegen me, als ik een beetje rond kijk zie je boodschap dat de deur op slot zit.
Ik heb heb direct x 10 (opnieuw?) geinstaleerd samen met de talker 1.004 patch, Stalker uitgevoerd in xp servicepack 2 en ingame zitten klooien met instellingen..
Niets schijnt te helpen.
Ik heb gekeken voor een driver update voor mijn videokaart maar die is er niet.
Mijn laptop is een Acer 9920g met oa het volgende:
Processor: Intel® Core™ 2 Duo Processor T7300 2.0 GHz
Geheugen: 2048 MB (2x 1024 MB)
Besturingssysteem: Windows Vista™ Home Premium 32 bits
Videokaart: 512 MB nVidia GeForce 8600M-GT Turbocache
Wat zou ik nog kunnen proberen?