Toon posts:

AtiTool slaat instellingen niet op?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag begonnen met mijn nieuwe pc te OC'en (doe dit voor de eerste keer). Na enkele dagen de FAQ's doorlezen durfde ik het dan toch aan. Ik ben begonnen met mijn FSB te verhogen van 200 naar 211, dit levert al een goede verbetering op ( 8886 in 3dmark06 basic.

Daarna wilde ik beginnen met mijn videokaart, dus ik heb Atitool gedownload maar alle instellingen die ik verander worden niet opgeslagen/verwerkt. Soms lijkt het alsof hij ze opslaat, kaarttemp loopt op naar 76 graden, alleen elke keer als ik reboot zijn alle instellingen weg ?!

Gebruik ik nou niet het goede programma voor mijn kaart te OC'en of wat is dat?

Alle tips zijn welkom!

P.S. In de Deep Freeze test zie ik af en toe dat de zendmasten niet meer in een rechte lijn zijn maar een blokje verspringen (dit was ook zo op de standaard instellingen). Is dit nou een artifact of heeft iedereen dit?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Inderdaad, zodra je reboot zijn alle instellingen weg, je moet de bios flashen wil je het permanent hebben. Of je moet rivatuner automatisch laten opstarten als je de bios aanpassen te eng vindt.

en nee, dit is geen artifact, een artifact is een puntje/lijntje (of erger) die er niet thuishoort.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 15:32 ]