Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er software is waarmee ik de GPS voor geocaching kan gebruiken. Geen kaarten maar alleen een pijltje dat steeds naar het cachepunt (ingegeven met Noord en Oostcoordinaat) wijst en de afstand tot dat punt. Als ik in TomTom een coordinaat buiten mijn kaartgebied ingeef accepteert hij die coordinaat niet: zou daarom dus alle kaarten moeten aanschaffen.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:03
En waar zou die software op moeten draaien? Windows, pda, smartphone, tomtom?

Verwijderd

Topicstarter
Invisible_man schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 14:38:
En waar zou die software op moeten draaien? Windows, pda, smartphone, tomtom?
Sorry, op een smartphone met GPS (Tytn II)

• Invisible_man
Die heeft toch windows mobile? in dat geval zou je eens naar nonigpsplot kunnen kijken, die is primair bedoeld om je afgelegde pad te plotten, maar volgens mij kan hij nog wel wat meer. Is gewoon gratis te downloaden, dus het proberen waard.

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kijk eens naar GPS Tuner of BeeLine, kunnen dit beide :). Ook route exporteren naar google earth is erg grappig :P

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• Invisible_man
SlinkingAnt schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 14:55:
Kijk eens naar GPS Tuner of BeeLine, kunnen dit beide :). Ook route exporteren naar google earth is erg grappig :P
Naar google earth exporteren kan nonigpsplot trouwens ook :).

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-11 00:16
Exporteren gaat bij BeeLine niet echt goed trouwens

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 19:25
Ik ben een grote fan van GPS Dash 2.

.....

Verwijderd

Topicstarter
Sabelhout schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:59:
Ik ben een grote fan van GPS Dash 2.
Heb er op internet naar gekeken: ziet er heel goed uit. Heb je misschien een vergelijking (pro/cons)met GPS Tuner?
Pagina: 1