• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
De HTC Omni

:? Wat is een HTC Omni?
De HTC Omni is een alleskunner als bijvoorbeeld de bekende MDA Vario. Alleen de Omni is een grote stap verder gegaan met de huidige mogelijkheden in de gsm-wereld.,

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2007/07/htc-omni_mockup.jpg
render van de Omni

:? Wat kan de Omni?
link naar alle specificaties: http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=790
samenvatting:
cpu: 400 MHz
schermresolutie: 800 x 480
Verder: BT, ingebouwde GPS, WiFi, 2 camera\'s (1 van 3MP en 1 voor beeldbellen), netwerken: CSD, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, HSUPA
:? Wanneer zou de Omni moeten uitkomen?
Volgens mij in oktober van dit jaar.

Links:
http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=790
nieuws: Pics en specs HTC Omni lekken uit
http://www.pocketinfo.nl/...n-nieuwe-htc-de-omni.html
http://www.engadget.com/2...specifications-unearthed/
http://www.engadget.com/2...-with-gps-and-vga-tv-out/

De vraag die rest: Weet iemand meer van de Omni en dan vooral, wanneer komt hij uit?

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:58
De Omni wordt volledig herontworpen en zal zeker niet meer dit jaar uitkomen. Voor meer info verwijs ik je graag naar www.howardforums.com, waar men in het PPC forum met smart op de Omni zit te wachten. Verschillende leden daar die redelijk goede contacten met HTC hebben zeggen dat de Omni wel zal komen, maar pas volgend jaar en totaal geredesigned wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
ik ben benieuwd. je linkt werkt trouwens niet, ik denk dat het .com moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Is er al meer info bekend? In de OP staat dat ie in Oktober uit zou moeten komen. Dat lijkt me sterk..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 17:58
Djerique schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:47:
ik ben benieuwd. je linkt werkt trouwens niet, ik denk dat het .com moet zijn
Sorry, heb het aangepast.

@ Las Vegas: nogmaals, voorlopig komt er niets uit, check de link die ik postte voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Op PDAdb.net staat dat ie december 2007 uit zou moeten komen. Ik denk dat het niet gaat lukken want dan zou er nu al meer informatie over moeten zijn.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:23

tijmeng

Panasonic 7J

argghh ik wil geen google phone.. ik wil gewoon de omni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 10:00
Heb liever windows mobile dan Google OS. Heb nu een aantal goede WM apps, geen idee of deze ook werken onder Andriod. Misschien is er een optie om een keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:00
Wow, wat een beauty! Dit zou een mooie vervanging zijn van mijn Tytn! Ik hou het in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik hoop echt dat dit toestel ook met windows mobile/ppc uit gaat komen. Ik zit echt niet te wachten op een ander OS. Het voordeel van HTC toestellen is voor mij altijd geweest dat ik mn apps naar mn nieuwe toestel kon verhuizen. Dit is eindelijk een waardige opvolger voor mn Qtek9000. Als ze het OS tenminste niet laten verkrachten door Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

nou me compact 3 maar snel inleveren voor deze!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik zie net dat de Omni hier maar weinig in de gaten wordt gehouden, maar er is sinds november nog wel wat nieuws over geweest:
A new device from HTC called the Clio has just cleared the US Federal Communications Commission's (FCC) testing stage.

According to the test report issued by the FCC the unit supports GSM, EDGE and HSDPA, features Wi-Fi and Bluetooth 2.0 connectivity, and boasts two cameras for videocalls.

At the request of HTC, no photographs of the device are included with the filing, however, the schematic shows a horizontal FCC badge hinting that the device is meant to be held horizontally, suggesting a QWERTY keyboard.

There is speculation this could be the long-rumoured Omni, which was apparently the device Google used to demonstrate its Android mobile operating system back in November.
Meerdere sites onderschrijven de mening dat de Clio wel eens de definitieve naam van de Omni kan zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door curry684 op 27-12-2007 15:57 ]

Professionele website nodig?

• Djerique
Thanks voor deze nieuwe info. :*)
Net zoals de andere Tweakers ben ik maar weinig op de hoogte v/d Omin(Clio) ontwikkelingen. De grootste telefoon/PDA sites heb ik er al een aantal maanden niet meer over horen praten. :'(

De enige Clio telefoons/PDA's die ik kan vinden komen uit 2005 of eerder.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Clio wordt ook overal gezien als een misleidende naam daar er al vergelijkbare devices met zo'n naam zijn geweest. Er zijn overigens ook vermoedens dat dat FCC-rapport gaat over de Shift, maar daar is vrijwel zeker van dat die als Shift op de markt komt, die is al zowat uit, dus dat is wat onwaarschijnlijk.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 00:26
Mijn excuses om dit (relatief) oude topic omhoog te schoppen. Ik vroeg me echter af of en zoja wanneer deze telefoon uitkomt. Mijn huidige telefoon de HTC tytn is eigenlijk wel toe aan vervanging en ik wou eigenlijk de htc tytn II maar deze telefoon ziet er ook erg interessant uit. De berichten op internet zijn echter allemaal vrij oud, bijv. newmobile.nl geeft wel aan dat deze telefoon in Q1 2008 moet uitkomen, maar hou betrouwbaar zijn die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik zou even het World Mobile Congress 2008 (11-14 februari) afwachten, als het geen vaporware is zal hier toch zeker e.e.a. over de omni uit de doeken worden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
Het World Mobile Congress 2008 en ik heb er niks van gelezen, misschien iemand anders wel? Wel is de Sony Ericsson XPERIA X1 aangekondigd wat een heel mooi toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Nee niks over bekend idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 00:26
Deze telefoon wordt gewoon de HTC xperia.

Als je goed kijkt zijn ze zo goed als hetzelfde. Enkel de volgende punten verschillen;
- design/vormgeving
- xperia ondersteund ook hsupa
- xperia 400 mb geheugen, omni 128/256mb
- xperia heeft FMradio
- de omni zou een video out hebben.

Kortom een zeer kleine lijst verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
HTC XPERIA?

Ik meende dat het een Sony Ericsson XPERIA is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:28
Wat silvos waarschijnlijk bedoelt is dat de Sony Ericsson Xperia de plaatsvervanger is geworden van de HTC Omni. Dit is ook makkelijk te verklaren , aangezien de Sony Ericsson Xperia door HTC is ontwikkeld icm met Sony Ericsson.
De verschillen tussen de 2 toestellen Xperia/Omni zijn dus zodanig klein dat waarschijnlijk HTC heeft besloten om de Omni om te dopen tot de Xperia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
En wat kenny89 bedoeld is dat dit eigenlijk allemaal natte vingerwerk is en dat niemand het echt weet en kan onderbouwen, ook niet door de treffende ( :? ) overeenkomsten met de X1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
de HTC Omni heeft video out, zodat je die op je tv aan kan sluiten. Dit heeft de experia x1 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de HTC Omni niet ook GPS wat de Sonyericsson Experia X1 niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:11:
Heeft de HTC Omni niet ook GPS wat de Sonyericsson Experia X1 niet heeft?
De Xperia X1 heeft ook GPS en is, voor zover de netwerken het aanbieden (aangezien de aanbieders hier in NL zo lekker 'innovatief' zijn, verwacht ik zelf van niet), zelfs enhanced met de aGPS technologie.
Zie ook het de ts in dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001

mulder

ik spuug op het trottoir

Van dezelfde fotograaf van het monster van Loch Ness komen deze foto's:
http://www.engadget.com/2...-sprint-and-looking-good/

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
En volgens mij ook van die fotograaf: foto's van de HTC Touch opvolgers.

Ik kan het niet goed zien maar het lijkt wel enorm op het Omni concept alleen is het afgebeelde exemplaar volgens mij een slider.
Trouwens ook nieuw voor mij: eGPS...
Pagina: 1