Sega Rally 2007 (PC / Xbox 360 / PS3)

Pagina: 1
Acties:
  • 3.308 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:23
Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/510/kopnd4.jpg

Het legendarische rallyspel is terug! SEGA Rally, dat met recht een next-gengame mag worden genoemd, oogt en speelt beter dan ooit. Kleef bumper aan bumper terwijl je het hart in je keel voelt kloppen, de adrenaline door je lichaam voelt stromen en een grijns op je gezicht voelt komen.

Het spel is ontwikkeld door SEGA's eigen racestudio, een team dat zorgvuldig is samengesteld uit de crème de la crème van talentvolle raceontwikkelaars. De terugkeer van de koning der speelhalspellen belooft dan ook een nieuw precedent te scheppen voor de Xbox 360, de PlayStation 3, de PSP en de pc.

SEGA Rally zit evenals zijn voorgangers boordevol loopings, in plaats van de gebruikelijke 'van-A-naar-B-parcoursen' die je in veel andere titels vindt. Deze en andere eigenschappen staan borg voor spannende races, waarin rivaliserende auto's allemaal als eerste over de finish willen gaan om de meeste punten te scoren. SEGA Rally is terug van weggeweest!

o Race en voel de adrenaline door je lichaam stromen: Spannende races over loopings met talloze oppervlakken.
o Vervormbare omgevingen en oppervlakken: Geen twee rondes - laat staan hele races - zijn hetzelfde in deze volledig interactieve omgevingen.
o Talloze (30+) wagens: Kies uit een selectie van klassieke wagens en wagens met vier-/tweewielaandrijving.
o Multiplayer: Splitscreen- en online modi.
o Een ongeëvenaarde mix: Plezier, speelbaarheid, door rallies geïnspireerde oppervlakken en auto's die op elk parcours weer anders reageren.

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/4923/sega1na7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/7904/sega2lb0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/9051/sneewfb0.jpg

De game is erg arcade en roept herinneringen op aan de sega race games in arcade hallen

Release date : 28 september 2007

Nog een tipje voor de gebruikers waarbij de gamecontroler niet werkt in de game (zoals de G25) :

Als het opstart scherm verschenen is en er staat "press a button" zorg er voor dat je een button van je controler indrukt, dan wordt deze door de game herkent.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
Op de PC versie van deze spel kan ik geen toesten verandere. Bij het opstarten van de game zie ik alleen een xbox controler en ik wil gewoon met mijn toetsenbord spelen.
Ik kan alleen gas geven met ''A'', verder kan ik niks.

• Henkus
Je moet de game via de launcher starter en middels de tab-bladen aan de bovenzijde je controls toewijzen

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Heb demo op mijn 360 geprobeerd, en vind het echt verschrikkelijk, ook beetje overdreven. :P
Misschien omdat ik ouder ben en nu wat meer van iets realistischere race games hou. Maar heb vroeger Sega rally wel met veel plezier gespeeld maar nu was het echt zo van. Tja is dit alles.

Enigste wat ik kreeg is beetje dat ouderwetse gevoel maar daar koop ik geen game voor. :P
Oh en leuk detail is dat als je auto echt door de andere tracks van anddere auto's rijd, net als in motorstorm.

• Henkus
De game zal wel meer door mijn zoontje gespeeld worden dan door mij.

Als:

Richard Burns Rally een sim is

DIRT arcade is

Wat is deze game dan ??????

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 21:54

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Weet iemand wat de systeemeisen voor dit spel zijn? (PC) kan het nergens terugvinden? :S

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:00
Ik vind het echt supervet.. dankzij dit topic dus zojuist erachter gekomen hoe je het G25 stuurtje erbij aan de praat kan krijgen, en het arcade gevoel is echt 100% aanwezig !

Grafisch ook geweldig mooi. Ook heel vet gedaan dat je eigen auto en die van de tegenstanders gravel achterlaten (dus sporen in het zand/modder/etc).

57696520646974206c65657374206973206e657264

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
Ik heb nogsteeds de controls van mijn toetsenbord gefixed bij de PC versie. Staat ook nergens waar ik dat kan veranderen..

• Prozac[NL]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-02 20:05

Prozac[NL]

zucht.......

Heb de xbox 360 demo gespeeld, moet zeggen dat ik er weinig aanvind....nu houd ook ik meer van racesims die wat realistischer zijn.

Het leek veelbelovend nadat ik die filmpjes had gezien, maar viel me erg tegen dus.

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:36
Is deze versie een beetje te spelen met het toetsenbord? Ik ken sega rally nog wel van vroeger en heb me er erg mee vermaakt, die versie werkte ook prima met de pijltjestoetsen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Verwijderd

Dukeh schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 13:50:
Weet iemand wat de systeemeisen voor dit spel zijn? (PC) kan het nergens terugvinden? :S
Uit het leesmij bestand
(1) SYSTEM REQUIREMENTS:
To play SEGA Rally your PC must meet the following minimum requirements:
DVD-ROM Drive
2.0 GHz Pentium 4ョ or equivalent AMDョ Athlon 64
1 GB RAM
128 MB Graphics Card supporting Shader Model 2.0 - 100% DirectXョ 9.0c compatible
DirectXョ Compatible Sound Card*
5.0 GB of free Hard Drive Space
Microsoftョ Windowsョ XP (SP2) or Vista・
DirectXョ 9.0c (Included on the disc)
Monitor with minimum resolution 640x480
Internet Play - Broadband required - 512kbs connection minimum

*Turtle Beachョ - Catalina model needs hardware acceleration setting to 'normal'

Recommended requirements:

Core Duo 2ョ 2GHz or an equivalent AMDョ Athlon 64
2 GB RAM
Graphics cards - Nvidiaョ Geforce 7800 or ATi Radeonョ X1800 with Shader Model 3.0, 256MB or greater - 100% DirectXョ 9.0c compatible

Supported Graphics Chipsets:

NVIDIAョ GeForce FX 5 series
GeForce 6 series
GeForce 7 series
GeForce 8 series

ATi Radeonョ 9600 pro and above
Radeonョ X200 series**
Radeonョ X300 series
Radeonョ X550 series
Radeonョ X600 series
Radeonョ X700 series
Radeonョ X800 series
Radeonョ X850 series
Radeonョ X1300 series
Radeonョ X1600 series
Radeonョ X1800 series
Radeonョ X1900 series
Radeonョ HD2000 series
Limited support for the following Intelョ Graphics integrated graphics cards:
Intelョ Graphics i945 series
Intelョ Graphics i965 series
**Graphics cards with integrated chipsets have limited support. User may have to switch to low quality details in order to play the game.

Anything outside this list is not supported.

• Dukeh
  • Laatst online: 30-09 21:54

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Bedankt. :)

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09 16:35
roberto652 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:27:
Op de PC versie van deze spel kan ik geen toesten verandere. Bij het opstarten van de game zie ik alleen een xbox controler en ik wil gewoon met mijn toetsenbord spelen.
Ik kan alleen gas geven met ''A'', verder kan ik niks.
Uit de handleiding:
Configuration 1 (Keyboard)
A - Accelerate
Z - Brake/Reverse
, - Steer Left
. - Steer Right
Space Bar - Handbrake
S - Upshift
X - Downshift
Left Ctrl - Change Camera
Tab - Toggle Driver Name
O - Time Trial Class Select Up
P - Time Trial Class Select Down
Ik kan deze instellingen echter nergens wijzigen? Iemand die weet waar?
In de launcher kan het niet, en ook niet in het options menu terwijl dit wel in de handleiding staat.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Verwijderd

Zoek de verschillen ;) :
SEGA RALLY 1995
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/SEGA-Rally-1995.jpg
SEGA RALLY2 uit 1999
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/SEGA-RALLY-2.jpg
SEGA RALLY 2007
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/SEGA-Rally-2007.jpg

Overigens gaat de toetsenbordbesturing bij SEGA RALLY2 beter (minder gevoelig).

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 19:40 ]

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 07:17
Voor technische informatie achter deze demo:
http://youtube.com/watch?v=Me9C00BpTwI

Enorm vet dat de track verandert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
krijg hem niet geinstalleerd onder vista. Als ik hem wil installeren, krijg ik de melding:

"kan dit installatiepakket niet openen"

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:05:
krijg hem niet geinstalleerd onder vista. Als ik hem wil installeren, krijg ik de melding:

"kan dit installatiepakket niet openen"

Iemand?
Uit het leesmij bestand:
Vista Installation note :

You will get a benign "Program Compatibility" warning for Windows Media Technologies (setup_wm.exe), please click "cancel" & installation will complete successfully
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik zou zo slecht in zoeken of zijn de sites die ik gebruik nog niet up to date ofzo?

Jullie hebben het hier over installeren en weet ik veel allemaal, en volgens mij is het spel nog geen eens uit en is er ook nog geen demo? De illegale manier lijkt me sterk omdat het spel niet uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:51:
Ben ik zou zo slecht in zoeken of zijn de sites die ik gebruik nog niet up to date ofzo?

Jullie hebben het hier over installeren en weet ik veel allemaal, en volgens mij is het spel nog geen eens uit en is er ook nog geen demo? De illegale manier lijkt me sterk omdat het spel niet uit is?
Sega Rally (c) is anders prima te vinden via google :)

De demo is volgens mij alleen uit voor de xbox360 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat te rommelen met de instellingen om hem in een window op m´n scherm te krijgen, maar dat lukte niet. Ben toen op internet gaan zoeken en kwam uit op 3D_Analyze_v236B enige nadeel is dat hij in een vast formaat op het scherm komt.
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/SEGA_Window.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Demo is ook uit voor de ps3 bezitters via de us store.

Ik spel hem met de controller en de G25. Ben helemaal hooked. OK Dirt ziet er meer next gen uit, maar Sega Rally speelt gewoon echt heel lekker.

De psp versie (mag ook wel aan topic titel worden toegevoegd), krijgt ook super goede previews.

Wordt lastig kiezen, psp of ps3 versie. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Controls zijn niet in te stellen voor de pc ??? das mooi k*t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:49:
Controls zijn niet in te stellen voor de pc ??? das mooi k*t
Wel als je een joystick hebt of een stuur, niet voor het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Henkus schreef op maandag 24 september 2007 @ 06:56:
[...]

Wel als je een joystick hebt of een stuur, niet voor het toetsenbord
Creëren ze een Next-gen game waarbij de bovenste laag van de track verandert doordat je eroverheen raced, kunnen ze niet fatsoenlijk een keyboard mapping maken die door een user ingesteld kan worden? Wat een k*t-game! Boeit mij die bovenste laag nou, ik wil gewoon racen zoals ik dat gewend ben, met mijn eigen instellingen!

Excuus voor het taalgebruik, zoals je merkt kan ik me eraan ergeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Wat boeit ons dat nou dat jij gewoon wilt racen met je keyboard. Je kunt toch een pad of stuurtje gebruiken. Als jij dat niet wilt, ga je toch lekker je shooters op je pctje spelen.

Velen zullen de track deformation wel leuk vinden. Met de G25 aangesloten op de ps3 voelt het echt super. De FFB laat de spoorvorming goed voelen. Dit was in Motorstorm een zichtbare nieuwigheid. In Sega Rally is het ook iets dat de gameplay beinvloedt.

Jammer dat de graphics niet zo nextgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
MarcoM schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:20:
Wat boeit ons dat nou dat jij gewoon wilt racen met je keyboard. Je kunt toch een pad of stuurtje gebruiken. Als jij dat niet wilt, ga je toch lekker je shooters op je pctje spelen.

Velen zullen de track deformation wel leuk vinden. Met de G25 aangesloten op de ps3 voelt het echt super. De FFB laat de spoorvorming goed voelen. Dit was in Motorstorm een zichtbare nieuwigheid. In Sega Rally is het ook iets dat de gameplay beinvloedt.

Jammer dat de graphics niet zo nextgen zijn.
Wat dat boeit? Vind je het niet wat kort door de bocht om te zeggen dat wanneer er niet gemapped kan worden, direct shooters gespeeld moeten worden? Dat jij een PS3 hebt, betekend niet dat een pc gamer een pad of stuur moet hebben. Ieder zijn wens, dus ook die van mij dat ik graag toetsen wil mappen. En als je mappen voor een Xbox controller op een pc kan, dan kan het helemaal voor het toetsenbord. Als je als Sega een doelgroep aanspreekt doe het dan goed, en niet volgens jouw theorie: als je niet kan mappen en alleen een toetsenbord hebt, ga dan shooters spelen.

Een gemiste kans voor Sega!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik bedoel eigenlijk dat de pc gebruikers van Sega Rally momenteel gebruik maken van een minder legale versie. Wacht even op de officiele versie en misschien wel een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam op dit topic omdat ik mijn joypad (Logitech Dual Action) niet werkend kreeg. Na het lezen van de tip onderaan de startpost was dit geen probleem meer.

Het spel even gespeeld. Graphics zijn redelijk. Ondanks het ontbreken van schade aan de auto, speelde het best goed. Maar het geluid is barslecht, dus ga ik maar weer Dirt spelen ;)

(mijn pc : C2D6600, 4gbOCZ, Evga8800gtsKO, X-Fi extreme music, Logitech Z5500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Het geluid is inderdaad zwaar Kilo Utrecht Tango

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:44:
Het geluid is inderdaad zwaar Kilo Utrecht Tango
en het spel lagged als een gek, op elke resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Blijkbaar is de PC versie niet een beste. Erg jammer.

Wat mij wel opvalt is dat de ps3 geen vlammen uit de uitlaat heeft en de psp versie wel. Nou weet ik wel dat Bugbear de psp versie heeft gemaakt. Maar ik zou het toch leuk vinden als dat in de grote broer versie ook zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 10:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

heb het spel maar iemand een iedee waarom hij steeds vastloopt met mijn 8800gtx. zelfde probleem als wat er eerst met TestdriveUnlimited was Boom! opeens een voledig gekleurd scherm en hangen geen bsod gewoon hang. iemand een fix hiervoor ? draai nu 163.71 in xp en 163.69 in vista bijde osen zelfde probleem.

heb alles max staan en ipv shader 3 eens 2 gekozen toen deed hij het wel een paar uur dacht yes dat was probleem alles werkt goed. maar start hem net weer op zelfde probleem.

alle andere games werken perfect het is geen hardware probleem voordat jullie daarmee komen als tip

[ Voor 9% gewijzigd door BruceLee op 24-09-2007 18:40 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

ik vind dus spel wel een stuk leuker als Dirt, Dirt speelt echt bagger met een stuur...sega rally werkt daarintegen goed, ook goeie force feedback effecten, je voelt echt hoe baan de aan gort wordt gereden :)

Het is gewoon goeie arcade fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:37:
heb het spel maar iemand een iedee waarom hij steeds vastloopt met mijn 8800gtx. zelfde probleem als wat er eerst met TestdriveUnlimited was Boom! opeens een voledig gekleurd scherm en hangen geen bsod gewoon hang. iemand een fix hiervoor ? draai nu 163.71 in xp en 163.69 in vista bijde osen zelfde probleem.

heb alles max staan en ipv shader 3 eens 2 gekozen toen deed hij het wel een paar uur dacht yes dat was probleem alles werkt goed. maar start hem net weer op zelfde probleem.

alle andere games werken perfect het is geen hardware probleem voordat jullie daarmee komen als tip
Lijkt me toch een probleem met je videokaart in combinatie met dit spel. Dit spel heeft volgens mij behoorlijk wat power nodig, want ook ik heb last van slowdowns tijdens het spelen en ik gebruik de default instellingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 10:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:17:
[...]

Lijkt me toch een probleem met je videokaart in combinatie met dit spel. Dit spel heeft volgens mij behoorlijk wat power nodig, want ook ik heb last van slowdowns tijdens het spelen en ik gebruik de default instellingen 8)7
power is echt het probleem niet ! had eerst dit probleem met een hele andere game en is later opgelost. 850 watt thermaltake voeding hier Geforce 8800 GTX XXX Intel C2D e6700

en toen het wel draaide echt geen fps problemen !!! @ 1680x1050 4x aa

[ Voor 6% gewijzigd door BruceLee op 25-09-2007 10:38 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 15:33

zAo

GPLv2 Fanboy

De oudere versies van Sega Rally heb ik nooit echt gespeeld (alleen in een speelhal volgens mij), maar van deze demo heb ik echt genoten. In het begin is het wat lastig om 1e te worden, maar als je de tracks kent is het weer te makkelijk :)

Weet iemand hoeveel tracks er in de final versie zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
5 environenments
3 tracks per environment
Mirrored tracks
Bonus track (ben benieuw welke dat is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Ik draai het spel met alles op max op 1920 x 1200 zonder problemen.

Slecht 1 keer heb ik gehad dat ik de canyon rare textures kreeg en dan ook alleen maar in het gedeelte tussen de rotsen.

Dit moet volgens mij aan de drivers of het spel liggen, wat met waterkoeling blijft zowel mij cpu als mijn videokaart super koel en ik geen problemen bij andere games

Voor de rest loopt het perfect alleen errug jammer van het geluid.

[ Voor 24% gewijzigd door Henkus op 25-09-2007 15:17 ]

Verwijderd

Besturing is inderdaad heel erg slecht met de toetsenbord. Ik hoop dat dit verholpen wordt met een patch. Met A gas geven en met Z remmen is best irritant. Ik gewoon met de spatie-toets remmen en met de pijltjes toetsen racen. :D

• MarcoM
Ik heb de psp en ps3 versie gehaald. Beiden bevallen erg goed. De ps3 versie doe ik met de G25. Daar is zelfs een aparte optie voor ingebouwd. Geen H shifter helaas.

Het voelt zo wel erg lekker. Je voelt de ribbels van de weg erg goed.

De psp versie is een juweeltje. Lekker besturing, mooie graphics. Goede laadtijden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Nou, zojuist even getest voor de pc. Godsallemachtig zeg, wat een aanfluiting van Sega!
Okay, racegames hoor je niet op je toetsenbord te spelen, maar een custom mapping daarvoor ontbreekt compleet en dat is nou niet echt iets wat moeilijk is om erin te knallen Sega!

Verder krijg ik mijn stuur niet goed aan de praat. Als ik alles doorklik met mn stuur tot in het menu dan doet ie het simpelweg niet. Zowel met combined axis als aparte.

Het enige wat werkt bij mij om mn stuur aan de praat te krijgen is om mn gas en rem in de SegaLauncher om te draaien.

Nee dat is lekker, nu moet ik remmen om gas te geven en gas geven om te remmen :( !

Wat een flutspel zeg. Echt ronduit schandalig dat Sega zoiets op de markt durft te flikkerenn anno 2007, bahbah, shift-delete voor mij :)

Verwijderd

Echt geweldig spel. Na Screamer 2 en Screamer rally eindelijk een waardige arcade racer voor de PC, die echt leuk is om te doen.

_/-\o_ _/-\o_

• BladeRacer
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

MarcoM schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:48:
Ik heb de psp en ps3 versie gehaald. Beiden bevallen erg goed. De ps3 versie doe ik met de G25. Daar is zelfs een aparte optie voor ingebouwd. Geen H shifter helaas.

Het voelt zo wel erg lekker. Je voelt de ribbels van de weg erg goed.

De psp versie is een juweeltje. Lekker besturing, mooie graphics. Goede laadtijden ook.
Ik was vandaag in de winkel, heb 'm in m'n handen gehad en... weer teruggezet. :D
Niet dat ik vies ben van een potje Sega Rally maar ik ben toch vooral benieuwd naar de online mogelijkheden. Hoe is het daarmee, Marco? Worden headsets ondersteund, hoe is de servert en zijn er online stats?

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Demo op de 360 gespeeld. Ziet er leuk uit, maar dat is dan ook het enige pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de patch al gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
BladeRacer schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:41:
[...]

Ik was vandaag in de winkel, heb 'm in m'n handen gehad en... weer teruggezet. :D
Niet dat ik vies ben van een potje Sega Rally maar ik ben toch vooral benieuwd naar de online mogelijkheden. Hoe is het daarmee, Marco? Worden headsets ondersteund, hoe is de servert en zijn er online stats?
Ik heb nog niet veel online gespeeld. Het halfuurtje dat ik dat deed, ging prima. Zowel op de psp als op de ps3. Naar stats heb ik nog niet gekeken. Ik speel namelijk niet graag online. Ik speel liever tegen bekenden via lan of ad-hoc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Welke patch? Heb je zelf al gezocht? De patch waarover gesproken wordt in dit topic kan ik iig nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:05:
[...]

Welke patch? Heb je zelf al gezocht? De patch waarover gesproken wordt in dit topic kan ik iig nog niet vinden.
http://rally.sega-europe.com/en/

Klik op downloads en dan staat er groot in het wit: Download the Sega Rally Patch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Wauw, tjek dit:
SEGA Rally Patch 4.060

Shader 2.0 shadow fix
Player change button disabled when rewinding Time Attack Replay
Thread-safe network statistics
Timeout for network start-up
Improved Ghost Upload
Graphical Shadow improvement
Improved Ghost car behaviour when online
Loading screen correction after failed ghost upload
Ghost file handling improvement
Ghost upload no longer takes place when rank is below 100
Cursor fix on On-Screen Keyboard used for chat
Leaderboard fixes to place '?' until leaderboard update takes place
Fix to allow online ghosts to be accessible
Head to Head user interface fix for overlapping icon
User Interface flow issue fixed
Shadows and Motion blur removed from Front End
Fix for lock buffer exception crash
Improvements to the Chat system
Online Session update fix
Improved game compatibility
Online fix for connectivity
Fix for displaying total car miles
Improved online game search
Timeout added to account creation and deletion
Front end flow improved for Head to Head
Account creation timeout fixed
Connection dropout handling improved
Uploading and Downloading Ghosts fixed
Account Sign In fix
Legal Screens can no longer be skipped
Improved language support
Missing icon replaced in Front End
Icons fixed for Russian distributions
Alt-F4 now handled more gracefully
Improved online experience with updated server data
Blank leaderboard fixed
Sign In buttons fixed
Updated Chat menu
Chat file handling fix
Gamer Pictures added to online experience
Text Scaling fix in Front End menu system
Chatting whilst going into an online race fixed
Audio loading moved to improve performance
Improved Alt-TAB support
Online Menu update in Front End
Leaderboard caching to improve leaderboard performance
Aspect Ratio in Launcher corrected and filtered
Flashing Textures fixed
Graphic tab in launcher layout improved
Audio fix to Front End
Fix for exiting the game with an Xbox 360 Controller
Fix for car mud at low resolutions causing a crash
Improved PC Clock update accuracy
Main menu and Pause menu audio matched
Co-Driver audio faded out on entering menus
Fix for race not starting in specific circumstances in lobby
Audio fix for post race glitches
Multiplayer online championship points reset between championships
Lap counter fixed in online games
Online game searches fixed when a large number of games exist
Font corrections for hi resolution displays
Front end flow to highlight correct menu item in lobby
Shadow improvements
Game Launcher improvements
Improved game clock synchronisation
Improved Xbox 360 Controller support
SSE1 Optimisations
Head to Head enabled
Bonnet flash between camera cuts fixed
Glow reset between races
Front end fixes for help text
Helaas kan ik keyboard mapping niet ontdekken... Ik heb hem overigens nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:42:
Wauw, tjek dit:

[...]

Helaas kan ik keyboard mapping niet ontdekken... Ik heb hem overigens nog niet getest.
Vanmiddag ga ik het wel uittesten. Ik hoop dat er bij de volgende patch uiteindelijk de keyboard mapping erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

MarcoM schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 08:50:
[...]

Ik heb nog niet veel online gespeeld. Het halfuurtje dat ik dat deed, ging prima. Zowel op de psp als op de ps3. Naar stats heb ik nog niet gekeken. Ik speel namelijk niet graag online. Ik speel liever tegen bekenden via lan of ad-hoc.
Bedankt voor je reactie. Nou, dan zal ik het spel ook eens halen.
Om de tijd te overbruggen tussen nu en GT5 Prologue, zeg maar....

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
Wat een superspel zeg..
Ik had er eigenlijk niet veel van verwacht maar het is echt leuk om te doen!
Waar Colin MCrae Dirt mij eigenlijk tegenviel is dit een positieve verrassing.
Het ziet er allemaal gelikt uit, besturing is lekker (gebruik een DFP stuur), en het oude Sega gevoel is helemaal terug! Weer lekker head to head scheuren is ook wel weer eens leuk.
Ook de locaties zijn erg sfeervol, iets wat lang niet altijd is bij een rally game. Ik waan me echt in Zwitserland of in de woestijn met het geluid van olifanten op de achtergrond etc. De veranderende baan is ook prachtig en als je bv met je vuile modderbak door een plas rijdt is de auto meteen weer bijna schoon, ook iets wat ik nog nooit eerder gezien heb in een spel.
Na de wat negatieve geluiden kan ik alleen maar positief zijn over dit spel, en ik ben normaal nogal kritisch. Ik heb ook geprobeerd online te rijden, maar ik ben nog nergens ingekomen. Er waren slechts 2 races te vinden op de server en die waren allebei in gebruik. Hopelijk vanavond eens online ervaren. Dus mensen die twijfelen: niet doen! Je moet wel echt een stuur hebben!

[ Voor 49% gewijzigd door Jeroenit op 01-10-2007 15:41 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
BladeRacer schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:55:
[...]

Bedankt voor je reactie. Nou, dan zal ik het spel ook eens halen.
Om de tijd te overbruggen tussen nu en GT5 Prologue, zeg maar....
Om het na GT5 P niet snel meer aan te raken. Verwacht geen sim maar wel een action packed, puntje van je stoel, ik haal het net wel / niet, arcade racer. Dan beleef je veel plezier met SRally. Vooral met de G25. Die kan wel wat 'mishandeling' hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

Ik heb mn eigen ook heel erg vermaakt om dit gewoon op me toetsenbordje te spelen hoor! Zo erg is het eigenlijk helemaal niet met dat toetsenbord... Enige nadeel dat je bij de start eerst alleen 2 seconde de grond in staat te boren vor je wegkomt.. :p
Maar online is ook leuk, ik won van iedereen met mijn Audi Quattro (niet gek tbh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik heb 'm op PSP, en ik moet zeggen: de eerste race game die ik echt leuk vind erop. Beter als Ridge Racer imo!

Alleen vind ik het jammer, dat het introscherm zo lang duurt, met al die licenties. Mijn PSP is namelijk een van de allereersten, (batterij begint te verouderen). Ik zet 'm dus echt uit als ik gedaan heb met spelen, om de batterij te sparen. Maar dan duurt het opstarten ZO lang.

[ Voor 57% gewijzigd door Snake op 01-10-2007 17:33 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
is het normaal dat je maar heel weinig "rooms" vindt online?
Ik zoek bv met quick search en vind dan steeds maar 1 hooguit 2 games, die eigenlijk altijd niet meer "available" zijn. Het is me pas 1 keer gelukt om online te racen...

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:51:
Nou, zojuist even getest voor de pc. Godsallemachtig zeg, wat een aanfluiting van Sega!
Okay, racegames hoor je niet op je toetsenbord te spelen, maar een custom mapping daarvoor ontbreekt compleet en dat is nou niet echt iets wat moeilijk is om erin te knallen Sega!

Verder krijg ik mijn stuur niet goed aan de praat. Als ik alles doorklik met mn stuur tot in het menu dan doet ie het simpelweg niet. Zowel met combined axis als aparte.

Het enige wat werkt bij mij om mn stuur aan de praat te krijgen is om mn gas en rem in de SegaLauncher om te draaien.

Nee dat is lekker, nu moet ik remmen om gas te geven en gas geven om te remmen :( !

Wat een flutspel zeg. Echt ronduit schandalig dat Sega zoiets op de markt durft te flikkerenn anno 2007, bahbah, shift-delete voor mij :)
TS lezen had je een hoop frustratie gescheelt....
Quote uit de TS "Nog een tipje voor de gebruikers waarbij de gamecontroler niet werkt in de game (zoals de G25) :
Als het opstart scherm verschenen is en er staat "press a button" zorg er voor dat je een button van je controler indrukt, dan wordt deze door de game herkent."

Verder vind ik het niveau van de AI-autos best hoog, veel te hoog voor een beginner.
Wordt nog ff flink oefenen, wil ik in de top 3 komen....

Wel een kickuh spel! (PC versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg langzamerhand de Subaru Impreza onder controle met de de Keyboard mappings. Zo slecht is het niet. Vet spel, the memories... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Het valt mij op dat de ps3 versie veeeeel moeilijker is dan de psp versie.

Zojuist nog 3 kwartier gespeeld met de G25. Ik was zowaar aan het zweten. Je moet constant opletten en corrigeren. Echt super intensief werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Heb het op de xbox360, speelt best goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Speel het op de pc en het knalt heerlijk. ik zou dit hele topic wel vol willen spammen met screenshots van een 'afgeragde' Subaru.

Heerlijk om als 'vanouds' weer in de blubber te mogen spelen. weegt bij mij wel op tegen het missen van een schademodel trouwens. maar jammer is het wel. had het spel helemaal afgemaakt als dat er bij zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
zou idd leuk zijn. Maar dan wel niet dusdanig dat het je de rijprestaties van je kar beinvloedt. Dan zou het namelijk erg snel Game Over zijn.

Opvallend trouwens dat ze de teksten in beeld Race Over of Game Over oid niet en flashe transparent gradient doen. Je ziet echt de stapjes in de kleuren. Zouden ze dit express gedaan hebben om het old scool te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
leuk spel, net de demo gespeeld, vind wel dat het echt weer een arcade game is, maar de graphics zien er goed uit en het speelt lekker snel! :) (denk over 2 jaar hebben we wel een lega sega rally game ) ;)

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
hallo,

ik had ook MEGA lag in sommige gedeeltes van enkele tracks. anderen draaiden dan weer volledig soepel...

OPLOSSING: mud uitzetten in de opties en het draait hier super vloeiend en zonder enige problemen! wel jammer want nu mis ik modder op mijn bumpers :'(
alle andere opties hielpen niks, maar net die laatste instelling uitzetten was de doorbraak.

volgens mij is dit een vista probleem, en velen hebben het met een 8800gtx kaart als ik zo online kijk (ik heb trouwens een x1900xt 512mb)

zal het nu ff in xp draaien en zien hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meljor
  • Nu online
trouwens niet de demo maar de retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Zijn er ook anderen die problemen hebben met het Joinen van Online games met SR2007?
is hier een oplossing voor?
het gaat om de ge-update versie 4.060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meljor
  • Nu online
vreemd, ik heb net een nieuwe install van xp met allemaal nieuwe drivers etc. en sega rally crashed gelijk.

volledig onspeelbaar voor mij in xp dus (met patch).
iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
met patch bedoel je de patch van sega rally?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn FFB op mijn Sidewinder niet werkend.......hij staat wel aangevinkt in het launch menu. Meer mensen met dit probleem? Met zo'n slappe stick racen is niet veel aan natuurlijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 21:32
Ik heb al een tijdje Colin MCRae Dirt op Xbox360 maar ik blijf terug keren naar de Sega Rally demo die ik gedownload heb van Xbox Live. Man wat een gaaf racespel, dit is echt de game voor mij en ga hem binnenkort dan ook halen. Als je een tijdje Sega Rally hebt gespeeld en dan weer Dirt dan slinger je alle kanten op. Andersom geldt dit ook hoor :) Besturing is zo verschillend maar geef mij Sega Rally dus maar ... echt kicken.

[ Voor 3% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 09-10-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krolls
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-04 10:41
Geweldig spel dat Sega rally, MAAR naarmate je het een tijdje speelt begint mij 1 ding te irriteren...
Het is namelijk het geval dat als je in een race eenmaal op kop rijdt en iets te ver uitloopt, het spel de auto qua acceleratie en topsnelheid automatisch begrenst |:(

Dit is misschien wel spannend voor het verloop van een race, maar je kan je dus nooit onderscheiden door een betere prestatie...tenzij je tegen een bunch of losers racet natuurlijk :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Al in het PS2 topic genoemd, maar hier vast ook wel OT: Play-Asia heeft deze week Sega Rally 2006 in de aanbieding voor € 10,60. Het is de eerste druk inclusief de remake-disc van Sega Rally 1995. Prima spel voor deze prijs! Waarschijnlijk prijzen ze hem nu af omdat Sega Rally Revo nu uit is.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Hmm, ik vind het spel erg leuk om te spelen, maar hij draait niet helemaal 100% op mijn pc. Hij stottert constant, om de seconde ongeveer. Vreemd dat ATI tray tools wel altijd 60fps aangeeft. Helemaal vreemd is dat wanneer ik een replay afspeel, het spel wel helemaal soepel draait... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zorg je ervoor dat je stuur op de Xbox360 het gewoon doet?

Ik en mijn vader hebben al verscheinde dingen geprobeerd, geen resultaat!

We snappen er simpel gezegt geen ene Kan U Tennisen van!
Pagina: 1