Waarom is er geen nieuwspost over de GNOME 2.20 release, maar enkel een post in de meuktracker?
Voorheen kreeg iedere GNOME release altijd een nieuwspost?
Om heel eerlijk te zijn vind ik kwa features de laatste paar Gnome releases niet zo interessant? Het is dat ubuntu een nieuw versienummer meegeeft anders zou ik het verschil geeneens merkenVerwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:46:
Waarom is er geen nieuwspost over de GNOME 2.20 release, maar enkel een post in de meuktracker?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 12:48 ]
Zowieso, dat bericht van de Macbooks was een gok.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:46:
terabyte, ik begrijp even niet hoe jij concludeert dat het publiek automatisch niet geïnteresseerd is in GNOME 2.20, omdat ze ook niet geïnteresseerd zijn in speculaties over nieuwe processors in Macbooks. Dat zijn toch twee totaal verschillende dingen, hardware upgrades van Apple en een nieuwe release van een desktop environment? Ik vond het bericht over de mogelijkheid dat Macbooks een Penryn krijgen ook totaal geen nieuwswaarde hebben, maar ik vind een nieuwe release van GNOME wel nieuwswaarde hebben.
XP SP2 gaat gewoon veel meer mensen aan. En de gevolgen zijn meestal voor systeembeheerders iets aangrijpender dan een nieuwe GNOME versie. Gnome is niet echt belangrijk of belangrijker dan kde of iets anders, het is gewoon de voorkeur van veel mensen. Dat maakt het niet automatisch beter of belangrijkerVerwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:46:
moto-moi, ik deel je mening dat de veranderingen in recente GNOME releases wel erg beperkt lijken, ik heb daar ook over geschreven in mijn comment in de vermelding van GNOME 2.20 in de meuktracker. Maar, een service pack van Windows bevat zelfs nog minder nieuwe features en vooral bugfixes. Toch krijgen service packs voor Windows vaak wel een nieuwsbericht (Windows is dan wel veel populairder, maar toch is de vergelijking die ik maak relevant).
GNOME is een zeer belangrijk onderdeel van de Linux desktop. GNOME is onderdeel van Ubuntu, Dell (en in de toekomst misschien meerdere producenten) verkoopt tegenwoordig ook al Ubuntu PC's, en er is een trend van terreinwinst van Linux op de desktop. Ook al zijn de veranderingen misschien niet zo groot als een nieuwe release van de volgende Windows of Ubuntu, of de release van KDE 4.0, het feit dat GNOME zo belangrijk is rechtvaardigt een nieuwsbericht.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq