Het gaat om een Acer Aspire 5610, een laptop van slechts enkele weken jong/oud. De laptop liep vast tijdens het kopieeren van een aantal afbeeldingen, waardoor deze 'crashte'. Nu heb ik de laptop opnieuw geinstalleerd met Windows Vista Home Premium (alle bestanden zijn gekopieerd naar de schijf, en de installatie is aan het afronden), geeft Windows de melding: "Kan de computer niet voorbereiden voor het opstarten in de volgende fase van de installatie. Start de installatie opnieuw als u Windows wilt installeren." Dit heb ik inmiddels al vier keer gedaan, helpt natuurlijk niets. Ook heb ik geprobeerd met normale cd's te booten/installeren, i.p.v. mijn ISO DVD.
Op internet gezocht naar dit soort foutmeldingen, een aantal mogelijke oplossingen gevonden, zoals het disabelen van videokaart, of proberen van andere DVD drive....videokaart disabelen van notebook lijkt me niet alles, andere DVD-speler heb ik momenteel niet bij de hand.
Iemand een idee of ervaring met dit probleem?
Op internet gezocht naar dit soort foutmeldingen, een aantal mogelijke oplossingen gevonden, zoals het disabelen van videokaart, of proberen van andere DVD drive....videokaart disabelen van notebook lijkt me niet alles, andere DVD-speler heb ik momenteel niet bij de hand.
Iemand een idee of ervaring met dit probleem?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 11:56 ]