[Vista] Over zetten naar een RAID

Pagina: 1
Acties:

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-02 11:33
Ik heb op dit moment een PC draaien met Vista. Nu ben ik van plan om het hele zooitje over te zetten naar een hardware/firmware 3x 500GB RAID-5 opstelling inclusief de windows schijf. Nu is mijn vraag, of ik deze doormiddel van een Ghost/Acronis/Ping cd zo over kan zetten zonder dat een herinstallatie nodig is.

Ik heb deze raid nog niet en deze komt over een paar weken pas binnen. Als dit niet kan dan steek ik ook niet meer tijd in het inrichten van Vista.

Ik heb al het een en het andere gegoogeld maar kon niet echt concrete resultaten vinden, of ik gebruikte de verkeerde keywords

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

GrooV schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:50:
Ik heb al het een en het andere gegoogeld maar kon niet echt concrete resultaten vinden, of ik gebruikte de verkeerde keywords
Ik denk het laatste, als je gaat [search=non-raid migreren naar raid] moet je vast wat meer gaan tegenkomen.

In ieder geval: bedenk zelf wat een bootable RAID configuratie vereist aan driver support, en trek je conclusie zelf :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device