JBL E 20 Nortridge luidspreker

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 08:27
Hi all,

Ik probeer erachter te komen of en zo ja wat voor een bevestigingsmogelijkheid er achterop de JBL E 20 speaker zit. Dit lijkt heel makkelijk door even op de site te kijken maar helaas alleen een front aanzit en geen verdere foto's.

Ook de specs op website + manual brengen geen duidelijkheid (alleen over type ervoor de E 10) link

wie heeft toevallig zo'n speaker in huis of weet toevalllig wat voor bevestiging er achterop zit om hem eventueel op te hangen..

Verwijderd

Er is geen mogelijkheid om hem op te hangen helaas :(
Ik ga er 2 oogjes indraaien en hem daaraan op te hangen, maar moet nog even kijken hoe ik dat ga doen.
De ´lucht´ uitgang zit namelijk ook aan de achterkant. :?
Ben dus nu aan het kijken/testen wat het effect is als hij dicht tegen de muur komt te hangen.
Ze klinken verder super. Ik gebruik ze als surround speakers. Heb E80´s als front speakers. 8)

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:35
Klinkt mischien dom, maar dan hang je er toch een plankje onder?

Verwijderd

Visgek24 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:37:
Klinkt mischien dom, maar dan hang je er toch een plankje onder?
Dat zal een probleem worden want er is niet veel ruimte, dus hij komt zowie zo dicht bij de muur. Maar ik maak gebruik van oogjes met een lange steel en op dit moment klaag heb ik nog geen rare dingen gehoord.

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 08:27
@ Lasko

Is het mogelijk om een fotootje te maken van de achterkant..ben wel erg nieuwsgierig..