Toon posts:

Absolute soundrecorder en Super screen capture werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus beide programma's te weten Absolute sound recorder en Super Screen capture om bijvoorbeeld geluid fragmenten op te nemen van films die ik afspeel.
Het probleem is echter het volgende.
Ik draai en film opgenomen tijdens een hockeywedstrijd waarbij het de bedoeling is het commentaar van de coach op te nemen via een van beide programma's.
Het frappante is echter dat beide programma's wel opnemen echter ik hoor niks en het maakt niet uit of het recording format mwv, wav, of mp3 is ...
Er word dus daadwerkelijk mb's gesnoept alleen wanneer ik de opgenomen audio clips afspeel, hetzij via winamp, via mediaplayer of de recording programma's zelf ik hoor niks :S
Is dit een codec probleem of moet ik in audio settings van Windows iets wijzigen ?!
Ik heb gegoogled maar vind eens een goede gramatische zin in het engels waarmee je nuttige info vind die er toe doet.
Ik hoop dus dat er iemand is die dit bovenstaande leest en soortgelijke problemen heeft.
Ik bezit een X-fi en Windows XP 64.

*EDIT*
Heb dus even K-lite opnieuw geinstalleerd en de settings in XP sounds en audio devices herstelt naar default en probleem opgelost dus topic mag dicht !

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 05:26 ]