Toon posts:

Printer die werkt onder Win Server 2003?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!
Ik heb hier al wat rondgeneusd maar niet gevonden wat ik zocht:
kennen jullie een goedkope (max 120€) printer die compatibel is met Windows Server 2003?
Liefst Canon/Epson/HP

alvast bedankt!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Als de juiste drivers geïnstalleerd worden werkt iedere printer onder Windows Server 2003.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:30

Nakebod

Nope.

Ik weet niet hoe jij zoekt, maar dit is dus niet de manier.
Er zijn 100den printers die onder Windows 2003 werken, dus zoek zelf maar.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:23
eh bijna alle??
Je kan gewoon de standaard windows drivers gebruiken vaak.

Je zou speciale functies die je printer heeft alleen niet gebruike. zoals uitlezen van je inkt niveo.

edit:
Ik heb net aantal andere berichten van je gelzen op dit forum.. Ik zou toch eens echt de FAQ gaan lezen. anders heb je best kans dat er posts van je gesloten gaan worden zonder dat er op gereageerd is.
Home Cinema aansluiten op TV
[Vista] XP,Gentoo en dan triple boot met Vista*

aandachts puntjes.

- meer zelf uitzoeken (GOT is geen helpdesk)
- bij problemen meer info geven.
- uitleg geven wat je zelf al hebt gezocht.

Vreemde blijf ik wel vinden is dat je een Gentoo en 2003 server machine hebt maar niet zelf kan uitzoeken welke printer je op een 2003 server kan aansluiten.

[ Voor 66% gewijzigd door To_Tall op 22-09-2007 00:36 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
To_Tall schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 00:28:
- bij problemen meer info geven.
- uitleg geven wat je zelf al hebt gezocht.
Het komt misschien over dat ik geen opzoekingswerk doe, maar dat is echt verkeerd. Dat komt misschien inderdaad omdat ik te weinig info geef, sorry daarvoor.

Ik heb me paar maanden geleden een Lexmark X1250 gekocht die drivers had voor Windows Server 2003; die printer werkte perfect op een XP systeem, maar niet op Windows Server 2003 !
Na alle mogelijke oplossingen (ism helpdesk Lexmark) heb ik hem teruggebracht naar de winkel.

Begrijpen jullie nu mijn argwaan? Ik heb een printer gekocht die zogezegd Windows Server 2003 ondersteunde maar dat niet doet. Nu zie ik bij de meeste printers geen ondersteuning voor dit OS (vb1 - vb2).
Mijn vraag = kennen jullie een printer die expliciet aangeeft Windows Server 2003 te ondersteunen?

@To_Tall: ik experimenteer met beide OS'en, dat wil toch nog niet zeggen dat ik pro ben > rare conclusie hoor :/

Verwijderd

Ik werk zelf met server 2003 en daarop werkten tot nu toe al mijn printers (Brother, IBM, canon, Hp) wel meestal met de drivers voor windows 2000.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Het drivermodel van Windows server 2003 is BIJNA gelijk aan dat van XP.

Dus normaal werkt dan ook iedere XP driver.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Je kunt ook even kijken bij nieuwe hardware toevoegen welke printers standaard worden ondersteund door windows 2003 en daar er 1 van kiezen. Wat ik nogal vaak zie is dat mensen voor een printer kiezen die bijvoorbeeld de HP laserjet L4 drivers kan gebruiken. (er zijn dus meerdere printers die met deze drivers werken)

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt mensen.
Dan zal ik in de winkel -op hoop van zegen- een goede printer uitzoeken en die installeren met win2000 drivers.

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:29:
Ok bedankt mensen.
Dan zal ik in de winkel -op hoop van zegen- een goede printer uitzoeken en die installeren met win2000 drivers.
Ik neem aan dat je Windows XP bedoelt.

Je kunt overigens op de websites van de div. fabrikanten vinden of er drivers zijn voor een bepaald type printer voor Windows 2003:

www.canon.com
www.hp.com
www.epson.com

(etc.)

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Pagina: 1