[TYPO] @ MAX ICT Shop USB Drive 500 GB 18 €

Pagina: 1
Acties:

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-02 16:51
Geachte Tweakers,

via de pricewatch kwam ik het volgende tegen:

http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

Zoals aangegeven een 500 GB externe harde schijf voor niet meer dan 18,00 € bestellen dus.
Contact met de Webshop heb ik nog niet gehad. Maar al mocht dit een typefout betreffen wat zijn dan mijn/onze rechten?

Zie ook de website van MAX ICT:

https://maxict.nl//?page=...ail&pid=155299&btwview=in,.. kheb er gelijk drie besteld!

[ Voor 10% gewijzigd door loewie1984 op 21-09-2007 22:34 ]

discogs

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
heb je al eens op de discaimer geklikt?
lijkt mij het eerste wat je doet:
Max ICT is op geen enkele wijze aansprakelijk voor de authenticiteit of volledigheid van de informatie beschikbaar op de website.
Aangeboden informatie dient ter ondersteuning en het staat iedere gebruiker geheel vrij telefonisch of per mail contact op te nemen met Max ICT voor een persoonlijk advies. Bij twijfel, onvolledigheid of onduidelijkheid raadpleeg altijd de verkoopafdeling van Max ICT. Bij geschillen dient de gebruiker de door Max ICT verstrekte informatie op te volgen. U kunt geen rechten ontlenen aan het door Max ICT verstrekte advies of de door Max ICT gegeven informatie.
Zou zeggen, neem even contact op met de afdeling verkoop, telefoonnummer staat onder contact ;)

[ Voor 57% gewijzigd door arjants op 21-09-2007 22:37 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
arjants schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:36:
heb je al eens op de discaimer geklikt?
lijkt mij het eerste wat je doet:

[...]

[...]
En dat is dus niet rechtsgeldig.

In dit geval is het duidelijk dat hiet niet om een stunt-aanbieding gaat: daar is het prijsverschil te groot voor.

Neem niet weg dat de TS geluk kan hebben als het bedrijf de order niet controleert.

Happy Blessings <3

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-02 09:04
IS dit niet alleen een hard-drive behuizing?

Verwijderd

Daarnaast, een prijs van 18 euro is onredelijk voor een apparaat wat gemiddeld 115 euro kost. Juridisch gezien is het bedrijf niet verplicht om het apparaat voor die prijs te leveren.

Ervanuitgaande dat het een behuizing met HD is :+

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 22:41 ]

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:27
Het gaat hier volgens mij gewoon alleen om de USB behuizing hoor :)
Er staat dan ook ook bij: Maximumcapaciteit - 500 GB

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:59
Vintendo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:38:
IS dit niet alleen een hard-drive behuizing?
Denk het ook ja :Y

En die 500GB staat voor de capaciteit wat de USB interface naar IDE/SATA maximaal aan kan.

• loewie1984
The_Doman schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:39:
Het gaat hier volgens mij gewoon alleen om de USB behuizing hoor :)
Er staat dan ook ook bij: Maximumcapaciteit - 500 GB
Ja maar als je dus in de pricewatch kijkt, zie je dus dat andere bedrijven die "behuizing" aanbieden voor prijzen boven de 100 euro. De disclaimer had ik inderdaad gelezen, er staat inderdaad onder voorbehoud van fouten. Wellicht dat ik iets te enthousiast ben geweest met het posten van dit topic.

discogs

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-02 09:04
Heeft loewie-643- nu drie external hard-drive behuizingen xD

• loewie1984
Vintendo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:43:
Heeft loewie-643- nu drie external hard-drive behuizingen xD
Nouja als de website zich berust op een fout, dan berust ik mijn order ook op een fout!

discogs

Verwijderd

loewie-643- schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:44:
[...]

Nouja als de website zich berust op een fout, dan berust ik mijn order ook op een fout!
Volgens de wet 'Kopen op Afstand' heb je recht om het product binnen 7 werkdagen retour te sturen. Geen probleem lijkt mij :) Zolang je je bestelling nog kunt annuleren, gewoon doen. Scheelt je weer een ritje naar het postkantoor ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 22:48 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02 19:16

Klippy

Still Game

Oh ja, en hier heb je dan zeker een SATA 500GB schijf in volgens jou redenatie? :P
https://maxict.nl//?page=detail&pid=155280

Het product staat verkeerd in de pricewatch.
Bij de webshop staat een heel ander artikelnummer dan bij die versies met 500GB.

En zover ik weet zijn links naar de pricewatch niet echt rechtsgeldig :+
Ik zou hem lekker annuleren, tenzij je de verzendkosten terug graag wil betalen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• loewie1984
Klippy schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:54:
Oh ja, en hier heb je dan zeker een SATA 500GB schijf in volgens jou redenatie? :P
https://maxict.nl//?page=detail&pid=155280

Het product staat verkeerd in de pricewatch.
Bij de webshop staat een heel ander artikelnummer dan bij die versies met 500GB.

En zover ik weet zijn links naar de pricewatch niet echt rechtsgeldig :+
Ik zou hem lekker annuleren, tenzij je de verzendkosten terug graag wil betalen.
Moet nog betalen, voor er iets verzonden wordt.

discogs

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ach ja, er worden veel van dit soort fouten gemaakt, net als die TV voor € 1,= (of iets meer) bij Wehkamp dacht ik.

Zat over te vinden in SG waar dit topic ook thuishoort omdat dit totaal niets met OM te maken heeft wegens het ontbreken van een technisch probleem. :)

ARME AOW’er

• loewie1984
Guardian Angel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:41:
Ach ja, er worden veel van dit soort fouten gemaakt, net als die TV voor € 1,= (of iets meer) bij Wehkamp dacht ik.

Zat over te vinden in SG waar dit topic ook thuishoort omdat dit totaal niets met OM te maken heeft wegens het ontbreken van een technisch probleem. :)
Er mag best een slotje op, kheb al eerder aangegeven dat ik wellicht iets te enthousiast was.

discogs

Pagina: 1