Onbekend apparaat

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• carnelain
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03-2025
Ik hoop dat dit geen open deur is (zie sticky). Ik heb een acer aspire 9420 met vista home premium.
Nu zet ik vandaag mijn laptop aan en er is ineens een onbekend apparaat. Eerst maar eens bij apparaat beheer gekeken of ik kon bedenken welk apparaat. Niet dus, via regedit de pci codes opgezocht en nagekeken. Werd ik ook niet echt veel wijzer van. Mijn laptop werkt in principe prima afgezien dat ik vandaag in een spel een glitch in het geluid had (niets wat een keer rebooten niet oplost).
Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik heb via "programma's en onderdelen" allerlei acer $%&* verwijderd. Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ik mis het apparaat niet dus het heeft geen haast.

Carnelain

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

En wat voor acer $%& heb je verwijderd? Ik vermoed dat je je geluids chip driver heb mee ge-uninstalled zoals uit te leiden is uit je beschrijving van het probleem.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 09:42
Als jij van alles en nog wat verwijderd zonder dat je weet waar je mee bezig bent is de kans aannemelijk dat er wat fout gaat.

Ik hoop dat je begrijpt dat wij vanaf hier _onmogelijk_ kunnen vaststellen wat je hebt verwijderd en wat het onbekende apparaat is. Zet de 'acer $%&*' weer terug zou ik zeggen (je hebt er vast wel een CD o.i.d. van). Veel succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.