Ik heb hier een nieuwe Samsung LE40M87 full HD tv met Hdmi aansluiting. Voor mijn pc heb ik een nieuwe Ati radeon 2600pro videokaart gekocht (2xDVI-I uit) met de bedoeling Full HD content op mijn tv te kijken.
Ik gebruik een DVI-I Dual link kabel met een adapter naar HDMI om deze met mijn tv te verbinden.
De software op mijn pc (Ati catalyst) met windows Vista 64 bits detecteert de tv wel maar geeft geen beeld.
De tv ziet geen aangesloten kabel, dit model detecteert als er een kabel is aangesloten en de optie verschijnt in dat geval in de source list.
Ik heb al een andere korte kabel (1.50 m zonder adapter etc.) geprobeerd probleem blijft.
Andere oudere catalyst drivers geprobeerd probleem blijft.
De tv ziet geen aangesloten hdmi apparaat, videokaart ziet tv wel.
Als ik de tv via de aanwezige vga-pc aansluiting aansluit dan heb ik wel beeld, maar dat willen we niet, we willen hdmi beeld!
Heeft iemand een idee waarom videokaart naar hdmi niet werkt?
In welke hoek moet ik het zoeken?
Tv stuk?(1 maand oud), foute drivers? DVI naar HDMI kan helemaal niet?
Wie heeft een idee?
Patrick
--------------------
dreambox 7020s, dreambox 500, cccam, Wavefrontier 90 met 8 LNB, 5,10,16,19,23,28 en 33
Ik gebruik een DVI-I Dual link kabel met een adapter naar HDMI om deze met mijn tv te verbinden.
De software op mijn pc (Ati catalyst) met windows Vista 64 bits detecteert de tv wel maar geeft geen beeld.
De tv ziet geen aangesloten kabel, dit model detecteert als er een kabel is aangesloten en de optie verschijnt in dat geval in de source list.
Ik heb al een andere korte kabel (1.50 m zonder adapter etc.) geprobeerd probleem blijft.
Andere oudere catalyst drivers geprobeerd probleem blijft.
De tv ziet geen aangesloten hdmi apparaat, videokaart ziet tv wel.
Als ik de tv via de aanwezige vga-pc aansluiting aansluit dan heb ik wel beeld, maar dat willen we niet, we willen hdmi beeld!
Heeft iemand een idee waarom videokaart naar hdmi niet werkt?
In welke hoek moet ik het zoeken?
Tv stuk?(1 maand oud), foute drivers? DVI naar HDMI kan helemaal niet?
Wie heeft een idee?
Patrick
--------------------
dreambox 7020s, dreambox 500, cccam, Wavefrontier 90 met 8 LNB, 5,10,16,19,23,28 en 33