Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pagina opent niet in Firefox wel in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het vreemdste probleem met mijn zelfgemaakte site. Deze bestaat uit 5 paginas en op mijn pc zelf werken de links goed. Nadat ik de site publish werken de links ook nog steeds in IE, maar in Firefox is er één enkele link die maar niet wil werken. Het geeft zelf geen error wanneer ik er op click. De site blijft gewoon op de pagina waarop hij zich momenteel bevindt. Als ik de link open in een nieuw tab krijg ik (untitled) in die tab en een compleet lege pagina.

Ik heb een aantal zaken geprobeerd:
- Een andere pagina hernoemen naar de pagina waar de link naar verwijst -> geen succes (dus het probleem ligt niet aan de pagina zelf maar aan de link)
- De pagina van bestandsnaam veranderen en de links updaten -> geen succes
- Test op andere computer geeft hetzelfde probleem

Eén ding werkt:
- Wanneer ik druk op -Tools-Clear Private Data- en dan op de niet werkende link druk werkt hij en blijft hij werken.
- Wanneer ik druk op -Tools-Clear Private Data- en dan eerst op een andere link druk alvorens op de welbepaalde link te drukken werkt deze weer niet.

Verwijderd

de html is wel zo handig, op deze manier heb je een werkloze waarzegger nodig.

Verwijderd

Als je de site met bijv. dreamweaver hebt gemaakt; heb je dan wel file:// naar de nieuwe links veranderd?

• DannyCLD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09-2021
staan de /'s wel goed in je url ? firefox kan namelijk alleen maar de juiste slash hebben, en IE alletwee geloof ik.

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Kijk ook eens in de foutconsole bij Firefox. Daar staat tegenwoordig een heleboel in (zelfs CSS-fouten).

Ik ontken het bestaan van IE.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 14:59
Waar kunnen we de site uberhaupt vinden?
Pagina: 1