Ik heb het vreemdste probleem met mijn zelfgemaakte site. Deze bestaat uit 5 paginas en op mijn pc zelf werken de links goed. Nadat ik de site publish werken de links ook nog steeds in IE, maar in Firefox is er één enkele link die maar niet wil werken. Het geeft zelf geen error wanneer ik er op click. De site blijft gewoon op de pagina waarop hij zich momenteel bevindt. Als ik de link open in een nieuw tab krijg ik (untitled) in die tab en een compleet lege pagina.
Ik heb een aantal zaken geprobeerd:
- Een andere pagina hernoemen naar de pagina waar de link naar verwijst -> geen succes (dus het probleem ligt niet aan de pagina zelf maar aan de link)
- De pagina van bestandsnaam veranderen en de links updaten -> geen succes
- Test op andere computer geeft hetzelfde probleem
Eén ding werkt:
- Wanneer ik druk op -Tools-Clear Private Data- en dan op de niet werkende link druk werkt hij en blijft hij werken.
- Wanneer ik druk op -Tools-Clear Private Data- en dan eerst op een andere link druk alvorens op de welbepaalde link te drukken werkt deze weer niet.
Ik heb een aantal zaken geprobeerd:
- Een andere pagina hernoemen naar de pagina waar de link naar verwijst -> geen succes (dus het probleem ligt niet aan de pagina zelf maar aan de link)
- De pagina van bestandsnaam veranderen en de links updaten -> geen succes
- Test op andere computer geeft hetzelfde probleem
Eén ding werkt:
- Wanneer ik druk op -Tools-Clear Private Data- en dan op de niet werkende link druk werkt hij en blijft hij werken.
- Wanneer ik druk op -Tools-Clear Private Data- en dan eerst op een andere link druk alvorens op de welbepaalde link te drukken werkt deze weer niet.