Macroprogje dat ook kan versnellen

Pagina: 1
Acties:

• bits
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04 13:54
Ik ben op zoek naar een macroprogrammaatje (of hoe je dat ook spelt :/) dat ook macro's kan versnellen. Zo hoef ik dus niet uren te wachten op een paar simpele (niet-computerintensieve) handelingen, zoals het afhandelen van een paar vensters.
Workspace Macro zou dit moeten doen, maar nog niet snel genoeg (moet eigenlijk 20 keer worden versneld). Nu wacht ik heel de tijd op dezelfde slome muisbewegingen :(

De search en Cnet boden helaas geen goede uitkomst. Help mij! :>

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

slome muisbewegingen
Waar heb je de muis voor nodig? In de regel kan je het prima zonder af, middels toetsindrukken. AL was het maar "simpelweg" met WSH's SendKeys. Je wilt ook nooit zomaar opnemen & afspelen maar altijd "programmeren".

Ook kan ik me niet anders voorstellen dan dat je middels parameters of hard door een script aan te passen de snelheid kan verhogen.

Anders: welke werken niet voldoende? <-- anders weten we niet welke niet aan te raden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

probeer deze eens:
http://www.aldostools.com/macro.html

kan je in opnemen en programmeren. Ook na opname de tijd tussen clicks aanpassen.

• bits
Ik doelde meer op de menselijke vertraging voor het zoeken naar toetsaanslagen, vensters etc. Ik wil snel, snel, snel!! :9
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:43:
probeer deze eens:
http://www.aldostools.com/macro.html

kan je in opnemen en programmeren. Ook na opname de tijd tussen clicks aanpassen.
Perfect! Bedankt! :D

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Woei :)
JNolten schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:52:
Ik doelde meer op de menselijke vertraging voor het zoeken naar toetsaanslagen, vensters etc. Ik wil snel, snel, snel!! :9
Opneemsnelheid mag niets uitmaken voor afspeelsnelheid. Dan heb je toch heel erg de verkeerde tools geprobeerd. Dus voor als iemand anders hetzelfde zoekt: welke?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• bits
Ik heb gewoon maar wat ingetikt op Cnet, gedownload, en getest... als die niet goed werken ga ik er vanuit dat zo'n functie niet algemeen is!

De werkende is Aldo's Macro Recorder 4.1
Pagina: 1