TV's met 1:1 pixelmapping

Pagina: 1
Acties:

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik ben een 32-inch LCD televisie aan het uitzoeken. Daar wil ik een computer op aansluiten zodat ik het mooie heldere beeld heb zoals ik op mijn 24-inch computermonitor heb.

Nu blijkt dat veel tv's allerlei overscan-mogelijkheden etc hebben waardoor je vaak geen mooi computerbeeld krijgt op je TV.

Ik heb deze lijst gevonden van tv's met 1:1 pixelmapping, maar deze lijst lijkt vol te staan met verouderde modellen.
Ik heb ook de site van hyundai gevonden, maar deze modellen lijken niet beschikbaar te zijn in nederland.

Welke modellen hebben/kunnen in hemelsnaam wel 1:1 pixelmapping zodat ik straks een mooi beeldje van mijn computer op het LCD scherm te zien krijg?

Verwijderd

Dat lijstje is zo verouderd niet volgens mij. Bij Sony klopt het in ieder geval, de meeste hebben 1:1 pixelmapping met VGA. Zo ook de Sony 32V2500 die hier beneden staat.

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik heb bijna alle modellen op de lijst gecheckt.. De S serie en de V serie klopt inderdaad. Die kunnen 1:1 pixelmapping aan via d-sub.

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De Samsung M86 en M87 serie schermen hebben ook 1:1 pixel mapping via Dsub en via HDMI. Voor HDMI moet je dan wel "just scan" als beeldmode kiezen. Heb je gewoon een desktop van 1920x1080p @ 60Hz.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• MCCarrot
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-01-2023
Geld dit ook voor de n87 serie van samsung?

www.laserextreme.nl