Er zijn een aantal vergelijkbare topics, maar daar is de situatie of net anders, of er is geen oplossing gevonden. Dus daarom wilde ik toch nog even jullie mening
Nieuw Systeem:
GA P35C DS3R
2GB Crucial ballistix pc5300
E6850
Corsair HX520W (ja 6pins connector zit in de 8800GTS)
XFX 8800GTS 320MB Extreme (de normale waren uitverkocht)
Probleem: Systeem post (1x korte beep), fans draaien, ook vd video kaart, schijven draaien, maar geen beeld op viewsonic tft, die het gisteren nog gewoon deed.
Opmerkingen:
Ik had aanvankelijk problemen met het installeren van mijn koolance wc blok op de proc, zo erg dat ik in eerste instantie de orientatie had veranderd, maar daarvoor moest ik een aantal pinnetje van de NB heatsink verbuigen, ik was bang dat ik de NB misschien had beschadigd in dit proces, maar het lijkt er niet op. UIteindelijk moest de koeler toch in oorspronkelijke orientatie want hij blokkeerde zo de 12v ingang op het mobo.
Wat heb ik geprobeerd:
- WC eraf gehaald, stock kooler erop,
- alle kabels gecontroleerd, power cable vd 8800gts verwisseld
- Kaal booten, dus 1 reepje ram, geen HD etc.
- Booten zonder ram (dit gaf de verwachtte beep errors)
- Andere PCI-E kaart, geen effect
- Booten zonder video kaart, geeft de te verwachten beep error
Mijn grote vraag:
Als het systeem post, dan betekent dit toch dat alles werkt (en de NB dus niet kapot is).
Ik kan me bijna niet voorstellen dat mijn 8800GTS DOA is maar dat zou je zo wel denken.
Nieuw Systeem:
GA P35C DS3R
2GB Crucial ballistix pc5300
E6850
Corsair HX520W (ja 6pins connector zit in de 8800GTS)
XFX 8800GTS 320MB Extreme (de normale waren uitverkocht)
Probleem: Systeem post (1x korte beep), fans draaien, ook vd video kaart, schijven draaien, maar geen beeld op viewsonic tft, die het gisteren nog gewoon deed.
Opmerkingen:
Ik had aanvankelijk problemen met het installeren van mijn koolance wc blok op de proc, zo erg dat ik in eerste instantie de orientatie had veranderd, maar daarvoor moest ik een aantal pinnetje van de NB heatsink verbuigen, ik was bang dat ik de NB misschien had beschadigd in dit proces, maar het lijkt er niet op. UIteindelijk moest de koeler toch in oorspronkelijke orientatie want hij blokkeerde zo de 12v ingang op het mobo.
Wat heb ik geprobeerd:
- WC eraf gehaald, stock kooler erop,
- alle kabels gecontroleerd, power cable vd 8800gts verwisseld
- Kaal booten, dus 1 reepje ram, geen HD etc.
- Booten zonder ram (dit gaf de verwachtte beep errors)
- Andere PCI-E kaart, geen effect
- Booten zonder video kaart, geeft de te verwachten beep error
Mijn grote vraag:
Als het systeem post, dan betekent dit toch dat alles werkt (en de NB dus niet kapot is).
Ik kan me bijna niet voorstellen dat mijn 8800GTS DOA is maar dat zou je zo wel denken.
[ Voor 11% gewijzigd door sc0rpz op 21-09-2007 17:00 ]