Ik heb een Radlan quick office 2400 op de kop getikt

Het probleem nu is dat ik met geen mogelijkheid contact kan maken
Google vind bijna niks
Ik heb wel 1 site gevonden met een post uit 2005 waar de default gegevens staan maar ik kan nergens een reset knop vinden om hem naar standaard instellingen terug te zetten.
De switch neemt geen dhcp adres aan en er zit ook geen dhcp server in.
Dus ik kan ook geen gebruik maken van het "arp - a" commando.
Ik heb 30 topic doorgenomen in GoT over "mac to ip" (er staat wel een mac adres op de kast)
hier uit maak ik op dat dit niet kan.
Er zit wel een console aansluiting op de switch maar daar kan ik (zonder beschrijving) ook niks mee.
Alles op een rij
Aangesloten op een router (dhcp): wel verbinding maar via ip scan geen switch te vinden
Aangesloten op een pc: pc krijgt geen ip nummer toegewezen.
Verschillende programma's geprobeerd (ip scanners) maar ja daar wordt ik dus ook niet vrolijk van
omdat ik geen subnet / IP range weet.
Achterhalen wat de instellingen zijn kan ook niet omdat de vorige eigenaar onbekent is bij mij.
Radlan is overgekocht dus daar kan ik ook niks meer mee.
Vraag:
Kent iemand deze switch en kan mij helpen
Weet iemand hoe ik hem kan resetten.
Heeft iemand meer info over deze switch
Het probleem nu is dat ik met geen mogelijkheid contact kan maken
Google vind bijna niks
Ik heb wel 1 site gevonden met een post uit 2005 waar de default gegevens staan maar ik kan nergens een reset knop vinden om hem naar standaard instellingen terug te zetten.
De switch neemt geen dhcp adres aan en er zit ook geen dhcp server in.
Dus ik kan ook geen gebruik maken van het "arp - a" commando.
Ik heb 30 topic doorgenomen in GoT over "mac to ip" (er staat wel een mac adres op de kast)
hier uit maak ik op dat dit niet kan.
Er zit wel een console aansluiting op de switch maar daar kan ik (zonder beschrijving) ook niks mee.
Alles op een rij
Aangesloten op een router (dhcp): wel verbinding maar via ip scan geen switch te vinden
Aangesloten op een pc: pc krijgt geen ip nummer toegewezen.
Verschillende programma's geprobeerd (ip scanners) maar ja daar wordt ik dus ook niet vrolijk van
omdat ik geen subnet / IP range weet.
Achterhalen wat de instellingen zijn kan ook niet omdat de vorige eigenaar onbekent is bij mij.
Radlan is overgekocht dus daar kan ik ook niks meer mee.
Vraag:
Kent iemand deze switch en kan mij helpen
Weet iemand hoe ik hem kan resetten.
Heeft iemand meer info over deze switch
To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!