Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Irritant geluid bij CTRL + SHIFT

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks heb ik Windows XP opnieuw geinstalleerd. Maar telkens als ik CTRL + SHIFT tegelijk indruk hoor ik de PC speaker 2 verschillende tonen maken continue 1x per seconde.

Ik heb bij toegankelijksopties alle audiotieve waarschuwingen reeds uitgezet. En bij Volume Controls de PC speaker gedempt. Maar dat mocht beide niet baten.

Iemand een idee?

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:38

Pinobigbird

doesn't share food!

CTRL + Shift is veranderen van toetsenbordindeling.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik heb maar 1 invoertaal aanstaan. En de knop toetsinstellingen is dus ook verborgen bij de landinstellingen.

Ik druk met programmeren constant op CTRL + SHIFT en wordt dan ook echt horendool van die piepjes. Ik ben inmiddels in staat om de PC speaker eruit te trekken.

Ik heb hotkeys ook uitgeschakeld bij mijn ATI control panel. Ook heb ik een extra invoertaal geinstalleerd en alle opties van sneltoetsen uitgeschakeld.

Het heeft toch iets met de toegankelijksheidsopties te maken. Want als ik daar kies voor een visuele waarschuwing krijg ik die ook nog extra cado bij CTRL + SHIFT. Maar uit krijg ik het niet... :(

Sysoc.inf ge-edit zodat ik accesability opties helemaal kon verwijderen... mocht ook niet baten |:(

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 15:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de PC-Speaker eruit gerukt.. lekker rustig :o

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:47:
Ja maar dan mis je de piep bij het aanzetten van je pc :'(

• herbalx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 12:57
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:47:
Ja goed idee ! superhandig bij de bios-check , kun je die teminste niet horen :P

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-11 12:52

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Plaktoetsen stonden misschien aan :P

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-11 12:31
Sorry voor de enorme bump, maar 't is beter dan een nieuw topic openen.

Ik wil de toetsenbordindelings toetsen uitschakelen. Ik word er bloednerveus van als steeds alle leestekens verwisselt worden. Hoe kan ik de toetsencombinatie ctrl+shift uitschakelen?

Google is geraadpleegd, maar kan niks vinden.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 17:37

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Control Panel -> Regional and Language Options -> Languages tabblad -> Details en daar verwijderen wat je niet wilt hebben. Ik heb enkel English - US International en dus doet Ctrl-Shft ook helemaal niks.

This footer is intentionally left blank

Pagina: 1