problemen met de eerste c&c

Pagina: 1
Acties:

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57
Ik las dat je gratis c&c kon downloaden die onder xp werkt.
Heb dit gedaan en ben weer nostalgie aan het ophalen.
Echter nu heb ik het volgende probleem.
In een gdi missie moet je dr moebius beschermen tegen de nod.
Het probleem is dat de mensjes erom heen zichzelf steeds doodmaken door door de tiberium te lopen.
Gaan er teveel mensjes dood, dan is de mission a failure.
Heb deze missie al wel 30 keer overgedaan, maar kan hem niet uitgespeeld krijgen.
Wie kan me helpen?
Op internet kan ik geen goede walkthrough vinden van deze missie en op GOT vind ik ook geen oplossing.

Verwijderd

jenk schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:07:
Ik las dat je gratis c&c kon downloaden die onder xp werkt.
Heb dit gedaan en ben weer nostalgie aan het ophalen.
Echter nu heb ik het volgende probleem.
In een gdi missie moet je dr moebius beschermen tegen de nod.
Het probleem is dat de mensjes erom heen zichzelf steeds doodmaken door door de tiberium te lopen.
Gaan er teveel mensjes dood, dan is de mission a failure.
Heb deze missie al wel 30 keer overgedaan, maar kan hem niet uitgespeeld krijgen.
Wie kan me helpen?
Op internet kan ik geen goede walkthrough vinden van deze missie en op GOT vind ik ook geen oplossing.
Lang geleden dat ik dit gespeeld heb hoor dus kan je niet direct vertellen hoe ik het deed, maar kun je die mensjes niet zelf besturen? Want dan zou ik zeggen dat je gewoon wat meer moet klikken om de infanterie om de tiberium heen te leiden. Of heb je misschien APC's waar je ze in kan doen?
Ik heb echt geen flauw idee meer hoe dat level ging, alleen die naam zegt me iets, dus misschien heb je hier helemaal niets aan, maar toch. :P

• jenk
Ik kan die mensjes niet besturen.
Ze lopen maar wat rond (ook in de weg) en komen dan in aanraking met tiberium waardoor ze na een tijdje kapot gaan.
Ik heb gewoon de tijd niet om de tiberium in de buurt te harvesten zodat ze niet meer kapot gaan.

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 15:52
kon je in die missie niet een ziekenhuis bouwen?
of medics?
of lopen die mensjes misschien achter dr moebius aan (er van uitgaande dat die wel te besturen is)?
of die tiberium spugende boom kapot maken (ctrl-click)?

• jenk
dr moebius is inderdaad wel te besturen, dus dat ga ik even proberen.

Edit: helpt niets, ze gaan gewoon dood.

[ Voor 23% gewijzigd door jenk op 21-09-2007 20:25 ]

Verwijderd

Mischien niet echt ontopic maar dat je dit spel nog wilt spelen... knap hoor. Ik heb het spel een tijdje terug ook gespeeld maar eerlijkheidshalve vond ik het niet echt boeiend meer. Heb het dan ook voortijdig afgekapt en C&C 2 geinstalleerd. ;)

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:41:
Mischien niet echt ontopic maar dat je dit spel nog wilt spelen... knap hoor. Ik heb het spel een tijdje terug ook gespeeld maar eerlijkheidshalve vond ik het niet echt boeiend meer. Heb het dan ook voortijdig afgekapt en C&C 2 geinstalleerd. ;)
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nuttig, bedankt voor je bijdrage.

I.ig. er moet ene manier zijn om die frikallen er niet overheen te laten lopen. Als je apc's kan bouwen om die lui in te doen is er niets aan de hand. Maar je moet ze op een of andere manier zien te stoppen met daarnaar toe lopen. Is er iets wat rechtstreeks in de buurt komt en waar ze naar toe willen; probeer dat dan om te leidne.

T60P Widescreen

• jenk
c&c2 kan ik hierna altijd nog spelen; eerst maar eens dit spel :)
Pagina: 1