Toon posts:

[Vista]Software HP28XX serie eindelijk uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen kontakt gehad met HP Nederland omtrend het software pakket voor hun laser 28XX AIO serie printers voor Vista. Eindelijk is de software uit, waaronder Nederlandstalig.

Aangezien HP moeite heeft om het softwarepakket via de website beschikbaar te stellen kun je nu voorlopig bellen met de helpdesk. Na het doorgeven van het serie nummer word je naar een FTP site doorverwezen waar je het pakket rechtstreeks kunt downloaden.

Je kunt het volgende nummer bellen : 0900-1170000 a 5 cent per minuut. Kies dan optie 5 en daarna 3 om met de juiste afdeliing verbinding te krijgen.

Aangezien veel mensen hier een dergelijke printer gebruiken onder Vista wilde ik dit graag met de overige gebruikers delen want eindelijk kan er weer eens softwarematig gewerkt worden met de Laser 2840 AIO. Ik heb ze nog niet kunnen testen maar ik mag verwachten na 2 jaar ontwikkeltijd dat het goed werkt.

Succes

• BuckyBoy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
thx.. is dit inmiddels ook al normaal te downloaden? met die "universal" driver op hun website krijg ik alleen maar zwart-wit.

Verwijderd

Topicstarter
BuckyBoy schreef op zondag 30 september 2007 @ 05:55:
thx.. is dit inmiddels ook al normaal te downloaden? met die "universal" driver op hun website krijg ik alleen maar zwart-wit.
Ik zie dat sinds vandaag de drivers eindelijk op hun HP site te verkrijgen zijn, hierbij de direkte link :

http://h20000.www2.hp.com...&taskId=135&swEnvOID=2093

Het betreft hier de full software solution dus ik mag er vanuit gaan dat de softwarepakket meertalig is :)

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03
helaas nog geen x64 versie van de full software solution

* vriesdude gaat proberen of de x86 het doet

edit: niet dus :|

[ Voor 17% gewijzigd door vriesdude op 08-10-2007 18:31 ]

/dev/null

• BuckyBoy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:17:
[...]

Ik zie dat sinds vandaag de drivers eindelijk op hun HP site te verkrijgen zijn, hierbij de direkte link :

http://h20000.www2.hp.com...&taskId=135&swEnvOID=2093

Het betreft hier de full software solution dus ik mag er vanuit gaan dat de softwarepakket meertalig is :)
ja die is alleen voor vista x86. :|