[BF2] Vreemde ervaring. Spawn plaatsen geblokkeerd?

Pagina: 1
Acties:

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37
Ik maak dit topic omdat er ik weet niet hoe vaak topics zijn gelocked en er geen meer is maar ik toch iets heel gaars tegen ben gekomen gisteren, wat ik niet kan verklaren.

Gisteravond met de clan lekker aan het slachten op een of andere Franse server, ja nou weet ik dat het sowieso niet slim is om op Franse servers te gaan zitten, maar even daar buitenom.

Eerste Xtal maps gewonnen, af en toe wisselden hun de map omdat ze niet konden winnen. Later waren we nog maar met 2 of 3 members bij hun op de server. Karkand, leuk nog even slachten en hun waren het de 2e karkandronde beu en wisselden de map naar Dalian Plant. Wij eerst USMC, vrij lastig gehad, het bekenden J-10/F35 verhaal, maar ronde 2 toen wij de chinezen waren kon ons team ineens niet meer spawnen op de airfield, er spawnden ook geen vehicles meer en ik ben maar uit mijn J-10 gesprongen en heb op de grond wat afgeschoten.

Nou de vraag is vast al wel duidelijk, hoe kunnen ze in hemelsnaam de spawns blokkeren voor players/vehicles op een uncappable flag? Want wij konden niets meer. Owjah.... ze stonden niet in onze airfield op ieder spawnpuntje met iets.
Ondanks dat ik het idee heb dat hun de boel lopen te flessen en ik er nooit meer ga spelen vraag ik mij toch af wat het heeft kunnen zijn dat hiervoor zorgde.

Op google kon ik geen antwoorden vinden, heel vreemd maar....

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 02:50

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

geen idee of het kan maar niet druk om maken gewoon niet meer op die server komen :)

computer voor alle werkzaamheden

• Suicyder
Edwin van Cleef schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:28:
geen idee of het kan maar niet druk om maken gewoon niet meer op die server komen :)
Nee, ik kom er ook niet meer, maar vroeg het me af in hoeverre het een bug van bf2 zelf was en of anderen het ook al tegengekomen waren.

Het was een ranked server en ik zat net even te spieken, maar heb netjes mijn scores gekregen.

Verwijderd

Kan ook een bug zijn , heb wel eens meegemaakt dat een vlag niet meer omhoog of omlaag ging .

Verwijderd

Ik heb wel eens meegemaakt met Strike at Karkand dat wij het andere team helemaal hadden uitgemoord behalve één persoon. Deze zat in een gebouw (waar je normaal niet in kan) tussen vier muren te schieten. Hij kon iedereen gewoon raken, maar andersom niet.

We hebben toen alles geprobeerd: anti-tank, grenades, atillery noem maar op, maar we konden hem niet raken. Uiteindelijk na 2 uur ofzo kapte hij ermee.

Verwijderd

Custom server config? Geen idee of het kan met bf2, iig niet ranked maar met bf1942 is dat makkelijk.

• Suicyder
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:31:
Ik heb wel eens meegemaakt met Strike at Karkand dat wij het andere team helemaal hadden uitgemoord behalve één persoon. Deze zat in een gebouw (waar je normaal niet in kan) tussen vier muren te schieten. Hij kon iedereen gewoon raken, maar andersom niet.

We hebben toen alles geprobeerd: anti-tank, grenades, atillery noem maar op, maar we konden hem niet raken. Uiteindelijk na 2 uur ofzo kapte hij ermee.
Nja... bij Hotel zeker, dat zijn de standaard bugs die bekend zijn zelfs bij EA. Maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Ik bedoel het is een uncappable base, dus dat zou niet aangetast mogen worden door het een of ander, wat dus blijkbaar toch was gebeurd.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik speel zelf geen BF2, maar wel joint ops. Ik neem aan dat ook bij bf2 vehicles alleen respawnen als ze kapot gemaakt zijn. (dus niet dat er standaard om de zoveel minuten een nieuw vehicle komt als de oude weg is). Kan het niet zijn dat ze dan gewoon al jullie voertuigen hadden gejat en ergens neer hadden gezet zodat jullie geen nieuwe kregen?

Verwijderd

Klopt het dat heel weinig mensen SF spelen en de add-on service pack? ( die met die wegen en ene heli) Ik krijg het gevoel als ik online speel da er heel weinig servers zijn die hiervoor worden ingezet. Of heb ik pech dat ik niet goed kijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 20:45 ]

• Suicyder
furby-killer schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:33:
Ik speel zelf geen BF2, maar wel joint ops. Ik neem aan dat ook bij bf2 vehicles alleen respawnen als ze kapot gemaakt zijn. (dus niet dat er standaard om de zoveel minuten een nieuw vehicle komt als de oude weg is). Kan het niet zijn dat ze dan gewoon al jullie voertuigen hadden gejat en ergens neer hadden gezet zodat jullie geen nieuwe kregen?
Nou ik heb mijn eigen J-10 in de grond gewerkt en ben bij de hangar gebleven waar deze moet spawnen, er kwam dus niets meer.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik verplaats je topic even naar SPV en pas de topictitel ook gelijk even aan :)
Pagina: 1