Toon posts:

WRGT54G V1.1 geen harde reset mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al enige tijd tevergeefs een WRT54G V1.1 te resetten, dit lukt alleen helemaal niet.

Er is openWRT op het apparaat geïnstalleerd wat volgens mij geen probleem mag opleveren.

Normaal gesproken is het:

- reset knop in drukken, stroom erop, 10-15 sec de resetknop vasthouden en het is gebeurd.

Nu zijn er wat gebruiksaanwijzingen met verschillende WRT's waarbij je soms een minuut de reset knop in moet houden, stroom eraf an dan weer 10 sec... hele verhaal.

Gek is dat sommige mensen spreken over dat de 4 LAN lampjes 2x kort oplichten en dat je dan de reset knop los moet laten. Ik lees regelmatig dat iedereen dit maar 1x ziet gebeuren.

Nu heb ik ook een V2.2 en die is heel makkelijk en snel te resetten, deze 1.1 doet dus gewoon lastig.

Heeft iemand tops of ervaring met dit euvel op een V1.1 ? Of zou het aan openWRT liggen wat er nu op staat ?

Ik heb namelijk een wachtwoord-reset nodig. :9

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na nog meer geklooi toch in de failsafe mode kunnen komen van OpenWRT :)

• Pipooow
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-03 17:02
De truc is om de resetknop ingedrukt te houden TERWIJL je de stroom er weer op zet.

Dus eerst zonder stroom 30seconden. *knop niet loslaten* en stekker er in doen, en nog eens 30 seconden wachten.

Dat zou het moeten doen.

Verwijderd

Topicstarter
Pipooow schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 00:08:
De truc is om de resetknop ingedrukt te houden TERWIJL je de stroom er weer op zet.

Dus eerst zonder stroom 30seconden. *knop niet loslaten* en stekker er in doen, en nog eens 30 seconden wachten.

Dat zou het moeten doen.
Werkt niet met de OpenWRT software erop.