Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bij sommige toestellen kan je op het scherm zien of een binnenkomende oproep een doorgeschakelde is of niet. Als het een doorgeschakelde is dan zie je soms een '>'-teken of iets dergelijks. Ik had dit vroeger bij mijn Siemens S55 ook. Nu heb ik een HTC Touch (windows mobile 6). En daarvoor een MDA Vario en daarvoor weer een SDA. Allen met Windows erop.
Bij geen van deze toestellen zie ik een herkenning van een doorgeschakelde oproep.
Weet iemand of dit niet mogelijk is met de Windows-phones? Is het misschien mogelijk via een extern progje? Is het mogelijk hier zelf iets voor te bouwen?

In alle gevallen gaat het om T-mobile. Het probleem lijkt dus bij de toestellen te liggen, aangezien het bij de Siemens wel werkt.

Ik hoop dat iemand mij hier wat meer info over kan geven. Ben al een hele tijd op zoek naar een oplossing.

• ione
  • Niet online
Echt niemand die mij verder kan helpen??? :'(

Misschien heeft iemand ook keywords (waar dit onder valt) waarmee ik verder kan zoeken op google?

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

voor zover ik weet is het wel software geregeld, maar niet alle abo's ondersteunen (of ondersteunen het goed) doorschakelen....

ikzelf run op een LG en ik zie niet dat nummer doorgeschakeld zijn, maar kan dan wel weer zien dat ze doorgeschakeld worden

Wabbawabbawabbawabba

• ione
  • Niet online
Met dezelfde sim in een Siemens-telefoon (S35) krijg ik wel een indicatie. Het is dus waarschijnlijk niet (helemaal) gebonden aan je abo. Meer aan het toestel denk ik.

Heeft er iemand ook een idee waar ik zou moeten beginnen als ik zoiets zelf zou willen bouwen. Zit er in het .Net Compact framework hier functionaliteit voor? Om iets uit te lezen bij een binnenkomende oproep ofzo.

• AEZscf
  • Laatst online: 22:47
Heeft iemand hier al iets voor? Kom het nu tegen op mijn HTC s730, terwijl mijn nokia n73 netjes een pijltje aangeeft.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Topic moved van GSM's naar Windows Based Mobiles & PDA's

• ione
  • Niet online
Gelukkig, mijn oude topic leeft nog.... Ik heb er helaas ook nog steeds geen oplossing voor.

Was al wel even bezig geweest om zelf iets te bouwen op het .Net Compact framework, maar wegens tijdgebrek niet veel verder gekomen. Staat wel op de planning om er iets mee te doen (zolang ik er nog niks voor heb gevonden)

• AEZscf
  • Laatst online: 22:47
Het is ook gewoon irritant, waarom bouwt nokia dat er wel in, en zit het in zo''n uitgebreid toestel er niet in.
Wil gewoon overdag mijn prive telefoon thuislaten, maar er wel bereikbaar op blijven dus doorschakelen naar mijn zakelijke telefoon. Deze hoef ik immers niet met de uitgebreidere naam op te pakken, maar met de gebruikelijke "moi".
Pagina: 1