Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

Topicstarter
Ik heb een gesprek bij BT gehad, toen lied de persoon waar ik het gesprek mee had een schema zien van functies waar je mee begint en waarin je door kan groeien.

Nu is mijn vraag heeft er iemand zo'n schema en weet er iemand hoelang het duurt voordat je een stapje hoger gaat.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik dacht dat het topic over Bluetooth ging, maarja.
Is dit niet bij elk bedrijf anders en als iemand zo'n schema van BT heeft dan is het waarschijnlijk niet gewenst dat dit zomaar op internet gezet wordt. Als ze het openbaar willen hebben staat het waarschijnlijk gewoon op hun website. Je zou die persoon bij BT kunnen mailen of ze het schema kunnen sturen.

Wat is BT eigenlijk

☻/
/▌
/ \

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
BT is Britisch Telecom

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 14:17
Brittish Telecom

Mareh dat doorgroei schema´tje is een standaard lokkertje voor nieuwe mensen. Gemiddeld mag je wel verwachten dat je doorgroeid naar een hogere functie binnen 3 jaar doe je dat niet zou ik elders werk gaan zoeken. Althans op consultancy niveau ik weet niet waar je precies voor gesoliciteerd hebt, misschien dat het voor andere taken anders uitpakt.

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
IK zou als Service operator2/senior beginnen, dan me itil en ccna gaan halen.

Zit dan al in de hoogste service operator schaal.

Heb alleen me CV naar hun opgestuurd, niet zelf op een speciale vacature gesolliciteerd.

[ Voor 26% gewijzigd door racoon op 21-09-2007 10:22 ]