Toon posts:

Games voor Logitech® MOMO® Racing

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Gamers,

Een vriend van mij heeft een Logitech® MOMO® Racing gekocht, nu zou hij heel graag wat leuke spelletjes willen spelen met zijn stuur alleen weet hij niet welke en op internet wordt ook niet een echte duidelijke spellen lijst aangeboden die met het stuur werken. Heeft iemand een lijst met spellen die werken met de Logitech® MOMO® Racing ?

Met vriendelijke groet en alvast super bedankt,
Pluim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Alle race-spellen werken daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 19:13
Zorg wel dat je de Logitech gaming software installeert. Zonder deze software werkt de force-feedback vaak niet naar behoren.

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:55
Aanraders:

GTR2, GT Legends, rFactor, Live for Speed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DTM3 is bij de FRS voor €9,99 verkrijgbaar, is niet al te moeilijk om te spelen en het stuur werkt er perfect op!
Race is ook erg goed, maar wel wat moeilijker dan DTM3.

Veel plezier.

edit:Vond dit spel net hier op het forum

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:23
Voor een goede online-(sim)racer kan ik je Live for Speed aanbevelen, het spel moet je even aan wennen, maar met een stuurtje kan je daar echt lekker rijden.
Met name de mogelijkheid om je gas en rem variabel te houden is daar echt een must.

Een leuke offline arcade ervaring is Colin McRae DiRT, alhoewel je bij dit spel eigenlijk alleen vol-gas of rem rijdt, is het met een stuurtje écht vet.

Ik heb een klein maandje geleden dus ook een MOMO aangeschaft (met name voor LFS) en dit zijn de twee spellen die ik er tot nu toe het meest mee gespeeld heb.

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-10 22:42
Ik kan je GTR2 aanraden.
Geweldig spel met veel mogelijkheden en leuke competities!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als GTR2 je bevalt dan bevalt RACE07 je ook zeker , de demo is inmiddels al een tijdje uit en het rijgevoel is voor mij nu op dit moment nummer 1 van de SIMBIM series , van GTR2 en RACE07 zijn dus demo,s van te downloaden , net zoals DTM 2 en 3 , eigenlijk zijn er zoveel demo's te testen dat je voorlopig nog wel even zoet bent om uit te zoeken wat je een prettig spel vindt . Als je rally spellen wil proberen check dan ook even Richard Burns Rally en de Collin mc Rae serie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 19:54
Kwestie van zoeken naar race games. Dat is niet zo moeilijk met de search lijkt me :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.