Negatieve feedback V&A misbruikt.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 18:35
Ik weet niet zeker of dit hier thuis hoort...
edit:
ok niet in schop een modje dus maar nu is hij goed gezet bedankt

kon mau_maus niet dm-en

Na deze V&A aangeboden: Nokia N95 Pakket advertentie en reacties vond Mau_Maus het nodig op mijn profiel een reactie te plaatsen en mij een negatieve feedback te geven dit is neem ik aan niet de bedoeling. Ik vind dat mijn reactie terecht was, deze was alleen bedoeld om de actuele prijs weer te geven (en niet de verkoper zijn prijs aan te vallen) wat voor een verkoper een kleine moeite is en wel zo netjes, ik kreeg ook bijval van mede tweakers zoals in de reacties is te zien.

Kan die negatieve feedback worden verwijderd. En dat bericht bij mijn profiel?

deze dus bij mij profiel
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2195230

dit dan bij feedback
http://tweakers.net/aanbod/userstats/135733

[ Voor 4% gewijzigd door EnderQ op 21-09-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-10 20:02

Equator

Crew Council

#whisky #barista

>> Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Voor de volledigheid ook maar een linkje naar jouw reactie erbij ;)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
Yoeri schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:53:
Voor de volledigheid ook maar een linkje naar jouw reactie erbij ;)
Bedankt maakt het wat makkelijker duidelijk. Ik wilde eigenlijk alle reacties laten zien via de betreffende advertentie en de melding van zijn reacties is meer practisch om ze weg te laten halen..
Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die andere feedbacks zijn toch ook niet de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
Kurios schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:01:
[...]

Die andere feedbacks zijn toch ook niet de bedoeling?
Ja ok ik verbreed mijn verzoek dan ook voor die andere, ja ik wilde het met een dm oplossen maar dat staat uit bij hem, daarom dit topic, maar als we toch bezig zijn...

edit:

Ik zie nu dat er een feedback draadje is ik ga pas kruisposten als daar sneller wordt gereageerd.

[ Voor 14% gewijzigd door EnderQ op 21-09-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:38

FlipFluitketel

Frontpage Admin
De beoordelingen bij de stats heb ik nu verwijderd, dit is inderdaad dus niet de bedoeling.
De reactie in je gallery heb ik nog even laten staan, ik kan die reactie wel op -2 zetten maar misschien wil een andere FPA nog iets anders er mee doen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
FlipFluitketel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:14:
De beoordelingen bij de stats heb ik nu verwijderd, dit is inderdaad dus niet de bedoeling.
De reactie in je gallery heb ik nog even laten staan, ik kan die reactie wel op -2 zetten maar misschien wil een andere FPA nog iets anders er mee doen.
Thx, bij wie moet ik zijn of vraag jij het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:38

FlipFluitketel

Frontpage Admin
EnderQ schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:15:
[...]

Thx, bij wie moet ik zijn of vraag jij het?
Que :? Als je de reactie in je profiel bedoelt, heb even geduld.
Het is niet de bedoeling dat je je probleem in meerdere topics gaat plaatsen. Ook FPA's hebben nog andere dingen te doen en er zal gegarandeerd vandaag/morgen nog wel een FPA dit topic lezen en bekijken wat er met die reactie moet gebeuren. :)

Je geeft in je 1e post aan dat je mau_maus niet kunt dm'en. Om gebruik te kunnen maken van de DM-functie zul je deze zelf ook aan moeten zetten in je voorkeuren.
Dit kun je vinden via GoT, MyReact (bovenin dus) en dan bij het onderdeel Privacy.

[edit]
Ik zie nu dus net dat mau_maus de DM-optie ook uitgeschakeld heeft. DM heb je dus wat dat betreft ook niets aan.

[ Voor 7% gewijzigd door FlipFluitketel op 21-09-2007 12:21 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
FlipFluitketel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:19:
[...]

Que :? Als je de reactie in je profiel bedoelt, heb even geduld.
Het is niet de bedoeling dat je je probleem in meerdere topics gaat plaatsen. Ook FPA's hebben nog andere dingen te doen en er zal gegarandeerd vandaag/morgen nog wel een FPA dit topic lezen en bekijken wat er met die reactie moet gebeuren. :)

Je geeft in je 1e post aan dat je mau_maus niet kunt dm'en. Om gebruik te kunnen maken van de DM-functie zul je deze zelf ook aan moeten zetten in je voorkeuren.
Dit kun je vinden via GoT, MyReact (bovenin dus) en dan bij het onderdeel Privacy.

[edit]
Ik zie nu dus net dat mau_maus de DM-optie ook uitgeschakeld heeft. DM heb je dus wat dat betreft ook niets aan.
Hmmm die kruispost opmerking was van huishoudelijke aard omdat het me opviel dat er een draadje voor feedback liep (beetje lastig om hele topic te pasten), bedankt voor het corrigeren van de feedback btw

Mijn andere opmerking was gewoon om eventueel zelf aktie ondernemen mocht het nodig zijn (lees: behulpzaam).

Ik wilde jullie niet met zoiets lastig vallen en het met de persoon zelf proberen op te lossen en liep tegen zijn dm block aan.

Ok ik heb mijn dm nu aan gezet, ik dacht dat die aan stond maar dat hoeft dus niet als je een dm conversatie voert met een ander wat ik ooit eerder heb gedaan.

Er wordt toch te vaak een verkeerd gevoel opgepakt uit mijn telgram stijl opmerkingen ik zal toch maar wat meer uitleggen.

bedankt voor de moeite.
Pagina: 1