[F.Fox] Nieuwe pagina's openen genereren steeds foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:04
Telkens als ik Firefox herstart door een nieuwe pagina te openen krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://magical.tweakdsl.nl/GoT/foutmelding.png

Ik gebruik Firefox 2.0.0.7.
Het maakt geen verschil of ik de pagina start vanaf het bureaublad of vanuit de aparte toolbar met links.
Ook maakt het niet uit naar welke pagina ik ga, of dit nu GoT, Space Pioneers of iets anders is. :? :?
De geopende pagina komt overigens wel tevoorschijn en de foutmelding blijft op de achtergrond staan.

Heeft iemand een idee wat dit veroorzaakt? Mijn vermoeden zegt dat het iets te maken heeft tussen Internet Explorer en Firefox, dat ik Firefox als standaard browser gebruik, maar de pagina's openen met een (oorspronkelijke) Internet Explorer icoon. Echter ook al trek ik een link uit de bookmarks van Firefox naar het bureaublad, dezelfde foutmelding blijft dan komen. De foutmelding komt daarentegen niet als ik eenmaal een venster heb openstaan en een nieuw tabblad maak en dan vanuit bookmarks een andere pagina open.

Iemand een idee wat dit veroorzaakt?

FireFox v.2.0.0.7

[ Voor 15% gewijzigd door Snowwie op 21-09-2007 00:53 ]

Mijn YouTube Channel

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je toevallig je homepage aangepast naar een bijzondere link? Of heb je dit ook als je Firefox met een schoon profiel start?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

naar ik meen geeft Firefox idd geen alert-melding bij een 404, en deed enkel Explorer dat (maar IE7 ook niet meer die stuurt dan de url door naar je search-engine)...

het komt idd een beetje over alsof explorer wél dat request behandeld ergens op de achtergrond...
Ik zou kijken of de default browser wel correct is ingericht, desnoods deze weer terugzetten naar IE en dan weer omzetten naar firefox

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Little Penguin
  • Laatst online: 16-07 13:13
Ik zou je systeem maar eens nalopen op virussen, mal- of spyware - dit is namelijk geen fout die Firefox normaliter geeft.

Normaliter krijg je een pagina te zien met de volgende inhoud:

Server not found

Firefox can't find the server at www.tweakers.niet

* Check the address for typing errors such as
ww.example.com instead of
www.example.com

* If you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.

* If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
that Firefox is permitted to access the Web.

Als je een popup krijgt lijkt dat meer op een Windows systeem fout (eventueel kan deze afkomstig zijn van AntiVirus software die niet meer correct werkt)...

• Snowwie
Spider.007 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:23:
Heb je toevallig je homepage aangepast naar een bijzondere link? Of heb je dit ook als je Firefox met een schoon profiel start?
De homepage staat ingesteld op de www.google.nl

Ik heb geen virussen op m'n computer, want gisteren heb ik Kaspersky nog de gehele computer laten doorlopen.

Leid even tot de volgende vraag, hoe maken jullie een Firefox link op het bureaublad? Ik sleep ze gewoon vanuit de bookmarks naar het bureaublad.

Mijn YouTube Channel

• RM-rf
  • Laatst online: 00:27

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Snowwie schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:46:

Leid even tot de volgende vraag, hoe maken jullie een Firefox link op het bureaublad? Ik sleep ze gewoon vanuit de bookmarks naar het bureaublad.
dat is geen 'firefox-link' maar gewoon een link naar een webadres... in dat geval is het nog steeds afhankelijk wat je standaard browser is, in welke browser die link geopend wordt ...

verander je je standaard browser in bv Opera, worden diezelfde links direkt in Opera geopend.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Snowwie
Na de installatie van Firefox werd er gevraagd of ik Firefox als standaard browers wou gebruiken. Dit heb ik bevestigd.

edit: deze pagina:

De oplossing voor dit probleem is te vinden op deze site:
http://johnhaller.com/jh/mozilla/firefox_bug_246078.asp

[ Voor 37% gewijzigd door Snowwie op 22-06-2008 21:19 ]

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1