Frontpage nieuwslijstje verknøt

Pagina: 1
Acties:

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 22:51
Als ik met mijn Safari 3.0.3 (522.12.1 MacOS X) browsertje naar de frontpage surf kan ik netjes alles zien. Super scherp het laatste tweak nieuws.

Wat wil het geval nu echter, als ik op het prachtige nieuwe logo klik in de linker bovenhoek om even makkelijk en lui te refreshen gaat het mis. Het lijstje met nieuws is nog maar de helft van de breedte van de kolom. Pas als ik de pagina met command + r ververs komt alles weer goed.

Een plaatje ter illustratie:
Afbeeldingslocatie: http://dump.wrep.nl/mathijs/tweakersfpverknot.png

Een klein, ietwat irriterend bugje. Misschien dat iemand er eens naar wil kijken. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me overduidelijk een renderbugje in Safari zelf, en aangezien Safari 3 nog steeds bèta is lijkt het me meer iets dat je aan het Webkit team zou moeten doorgeven ;)

Intentionally left blank

• Mac_Cain13
crisp schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 01:11:
Lijkt me overduidelijk een renderbugje in Safari zelf, en aangezien Safari 3 nog steeds bèta is lijkt het me meer iets dat je aan het Webkit team zou moeten doorgeven ;)
Hmm, okay. Ik twijfelde al een beetje of het aan Safari lag, het maffe is alleen dat het enige moment dat het voorkomt is als ik op het logo heb geklikt. Het gebeurt nooit als ik gewoon naar de frontpage surf.

Maar ik zal eens kijken wat de Webkit mensen er van vinden. ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is het niet een cache die op een of andere manier niet goed ververst wordt, waardoor er een renderfout ontstaat?

• Mac_Cain13
Harm schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:20:
Is het niet een cache die op een of andere manier niet goed ververst wordt, waardoor er een renderfout ontstaat?
Hmm, blijkbaar was het wel iets cache-achtigs. Nu ik op een andere verbinding zit gaat het allemaal wel helemaal goed. Maf, want ik heb wel mijn browser cache weg geknikkerd ed. Blijkbaar zat ik achter en cachende proxy oid...

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-02 15:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik denk niet dat het slechts een cache probleem is, bij mij komt het ook regelmatig voor. Webkit bugje dan misschien :)
Pagina: 1