Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Offerte voor een website

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik ben op zoek naar twee offertes voor het ontwerpen van een website (om te analyseren voor mijn studie). Als ik google, vindt ik alleen maar prijsindicaties.

Wie heeft er nog een offerte voor me liggen ?

danke sehr

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:30

_Apache_

For life.

- groeten en danken word niet op prijs gesteld..
- Contact eens ontwikkelaars en laat hun eens een prijsje maken

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

offerte = prijsindicatie :+
en anders maak je toch ff contact met een webdesignburo en vraag je om een offerte? :P offertes zijn vrijblijvend.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 16:03

Arethusa

Niet die server

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

_Apache_ schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:52:

Een prijsje maken voor een student :') Het bedrijfsleven heeft wel betere dingen te doen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zo algemeen als je het nu stelt is het natuurlijk niet te zeggen hoe de offerte eruit ziet. Waarom stel je niet gewoon op aan welke eisen de site moet voldoen en bouw je hier de offerte omheen? Dan kun je alle eisen meenemen.

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:54:
[...]

Een prijsje maken voor een student :') Het bedrijfsleven heeft wel betere dingen te doen.
Zijn genoeg ontwikkelaars die met studenten praten, lobbymachine is een krachtige machine..

Tuurlijk zijn er grenzen, maar vaak zijn wel bereid om je wat informatie te geven.

Verwijderd

Topicstarter
_Apache_ schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:52:
- groeten en danken word niet op prijs gesteld..
groeten en danken word door jou misschien niet op prijs gesteld, ik vind het niks meer als normaal
McKaamos schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:53:
offerte = prijsindicatie :+
en anders maak je toch ff contact met een webdesignburo en vraag je om een offerte? :P offertes zijn vrijblijvend.
Het moet een officiele offerte zijn, dus ook begeleidende tekst, werkwijze, etc etc. Aanvragen bij een bedrijf is nogal een probleem omdat de meesten een gesprek willen, en ik moet hem vandaag hebben :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erm vandaag is nog 2 uurtjes :+
Over groet/dank, dat staat in de faq dat het niet op prijs wordt gesteld :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:01:
Groeten en danken word door jou misschien niet op prijs gesteld, ik vind het niks meer als normaal
offtopic:
Zie Het Algemeen Beleid Het algemeen beleid #groeten

Verwijderd

en je kent niemand die zelfstandige is en die al ooit een offerte daarvoor heeft aangevraagd?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:06:
en je kent niemand die zelfstandige is en die al ooit een offerte daarvoor heeft aangevraagd?
Uhm neeh, anders had ik het wel aan diegene gevraagd

• _Apache_

_Apache_

For life.

De term 'website' is nogal ruim genomen. Wat ik bedoel is dat je CMS kan laten bouwen, een lay-out kan laten ontwerpen, combinatie van beide, wat is je budget, wat voor technieken heb je nodig, wat voor tijdsbestek mag het geheel beslaan etc, heb je hier meer info over? Wellicht kunnen we je sturen.

Verwijderd

Topicstarter
_Apache_ schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:13:
De term 'website' is nogal ruim genomen. Wat ik bedoel is dat je CMS kan laten bouwen, een lay-out kan laten ontwerpen, combinatie van beide, wat is je budget, wat voor technieken heb je nodig, wat voor tijdsbestek mag het geheel beslaan etc, heb je hier meer info over? Wellicht kunnen we je sturen.
Dat maakt eigenlijk helemaal niks uit, ook de prijs niet. Het gaat er eigenlijk meer om de opbouw van de offerte, en de manier van presenteren (en uiteraard de berekeningen e.d.)

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:16:
[...]
Dat maakt eigenlijk helemaal niks uit, ook de prijs niet. Het gaat er eigenlijk meer om de opbouw van de offerte, en de manier van presenteren (en uiteraard de berekeningen e.d.)
• Item 1
code:
1
uurloon x uren

• Item 2
code:
1
uurloon x uren

• Etc.

Tis niets anders dan de bon van de Albert Heijn ofzo?
Of snap ik je nu niet?

Verwijderd

Topicstarter
SH4D3H schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:21:
[...]

• Item 1
code:
1
uurloon x uren

• Item 2
code:
1
uurloon x uren

• Etc.

Tis niets anders dan de bon van de Albert Heijn ofzo?
Of snap ik je nu niet?
Klopt, is toch wel wat anders dan de bon van de Albert Heijn

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:31:
[...]

Klopt, is toch wel wat anders dan de bon van de Albert Heijn
Wat is er dan anders aan?
Je hebt een aantal uren, dat maal prijs en je hebt een bedrag. Dit per item uitgesplits. Of het nu uren of producten zin die je betaalt, dat maakt niets uit.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:31
Een beetje offerte bevat ook een omschrijving van gewenste functionaliteit en andere eisen. Dat gekoppeld aan prijzen is dan een offerte.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:55

Barrycade

Through the...

Ik ruik hier een: help ik moet morgen een paper inleveren waarvan ik al 3 maanden wist dat de deadline vrijdag 21 september is. En ik heb er nog geen %^&*( aan gedaan.

Je kan volgens mij net zo goed naar een offerte voor het bouwen van een tuinhuisje vragen.
Daar zal dezelfde opbouw in zitten:
-inleiding/aanleiding
-gevraagd product door klant
-aangeboden product en levertijd door leverancier
-prijsopbouw van product dus hoeveel uren voor het bouwen en kosten van grondstoffen of lease auto van consultant ;)
-betalingscondities
-hoop uit spreken dat klant zijn portemonnaie om wil keren voor een te duur product met hoge marge en groeten (ja hier wel :p)

ctrl F en tuinhuisje vervangen voor website en klaar is je huiswerk!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Ramon schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:35:
Een beetje offerte bevat ook een omschrijving van gewenste functionaliteit en andere eisen. Dat gekoppeld aan prijzen is dan een offerte.
'Item N' wordt dan ook vervangen door de naam en de omschrijving van het te leveren product lijkt me.
Ik bedoelde dat zijn idee over een offerte wellicht anders is/was dan de (simpele) werkelijkheid.

Verwijderd

Topicstarter
littlejoannes schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:39:
Ik ruik hier een: help ik moet morgen een paper inleveren waarvan ik al 3 maanden wist dat de deadline vrijdag 21 september is. En ik heb er nog geen %^&*( aan gedaan.

Je kan volgens mij net zo goed naar een offerte voor het bouwen van een tuinhuisje vragen.
Daar zal dezelfde opbouw in zitten:
-inleiding/aanleiding
-gevraagd product door klant
-aangeboden product en levertijd door leverancier
-prijsopbouw van product dus hoeveel uren voor het bouwen en kosten van grondstoffen of lease auto van consultant ;)
-betalingscondities
-hoop uit spreken dat klant zijn portemonnaie om wil keren voor een te duur product met hoge marge en groeten (ja hier wel :p)

ctrl F en tuinhuisje vervangen voor website en klaar is je huiswerk!
En ik ruik een wijsneus.
De helft van de mensen is alleen maar bezig met het zaniken op een post (omdat er bijvoorbeeld dankje onder staat).

Lekker boeiend

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat de helft van de mensen zanikt heeft naast dat je je niet aan alle regels houdt, ook te maken met het feit dat je niet bepaald duidelijk bent met wat je nu precies wilt.

Jij hebt blijkbaar een andere opvatting van een offerte dan de meeste van ons doen. Ik denk ook niet dat een offerte die ik zou opstellen aan jouw eisen voldoet, maar als je niet aangeeft wat je nu precies wilt en wat er exact in moet komen, dan kunnen wij er natuurlijk ook weinig mee.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik vind het wel leuk geweest; ten eerste hoort dit niet in WEB en daarnaast is de inzet van TS nihil en is het meeste hierover al gezegd door anderen in dit topic.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.