Kwalitatief blaten
Helemaal niet, hij vraagt toch onze meningen? Hij kan niet ruiken welke problemen jij als irritantste hebt ervaren ofzo. Of welke problemen het vaakst bij jou zijn opgetreden. Maar hij had bijv. alvast wat voorbeelden kunnen geven die hij heeft gevonden, wat vaak voorkwam als probleem.gerre22 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:36:
dus wij moeten jouw werk doen?
Dit is een echte site !
Gebruik als zoek worden "common errors+installation windows xp"
PS: Meest voorkomende bij mij is de BSOD
[ Voor 9% gewijzigd door speeder1988 op 20-09-2007 21:39 ]
2) Bestanden kunnen niet gelezen worden
(oplossing: slechte CD, slechte drive, fouten in geheugen of harddisk)
[ Voor 22% gewijzigd door BNX op 20-09-2007 21:42 ]
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
De install van XP geeft op driver gezeur eigenlijk weinig/geen problemen (heb het al zo vaak geinstalleerd op m'n werk en nooit echt heel vreemde dingen tegengekomen).
Ik vraag me alleen af of BSODs door brak geheugen of brakke installatiemedia vallen onder XP installatie problemen. Persoonlijk vind ik het meer hardware problemen namelijk.
http://www.justfuckinggoogleit.com/info.htmlmichel1991 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:42:
He grappig! Zie ik nou www.mrburns.nl op die schoolbord staan links in het midden?
Puntje 2: dat is inderdaad de easteregg die op de frontpage staat
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Als je eerst win XP geinstalled hebt en dan win2k wil doen dan kan dat niet als dualboot (moet andersom)
Raid drivers installeren voor XP is meestal best ruk (opgelost door geen raid meer te gebruiken want die drivers werken toch niet als je dualboot in linux).
Na installatie staat windows standaard op ik wil er zo fancy mogelijk uit zien, ik vind dat onwerkbaar dus ik vink aan dat windows zo snel mogelijk moet zijn (voor als je het niet weet dat ding bestaat
2. Je ontdekt dat het geheugen defect is.
3. Je ontdekt dat de grafische kaart defect is.
4. Je kunt de key niet goed ontcijferen door het gekozen font van de key.
5. Na de installatie gelijk een BSOD, 2 uur werk naar de kloten.
Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!
Verwijderd
installatie gaat niet goed vanwege kapotte cd
netwerk hickup bij unattended install
Of na de installatie werkt een bepaalde voor jou belangrijke feature niet, dus install je opnieuw op precies hetzelfde manier en dan werkt het wel.ODF schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:57:
5. Na de installatie gelijk een BSOD, 2 uur werk naar de kloten.
Dus eigenlijk heb ik maar een top 1.
Verwijderd
- BSOD
- Boot.ini is beschadigd en Windows moet opnieuw geïnstalleerd worden
- Vista bootloader die niet lekker samen werkt met de bootloader van XP
Verwijderd
Daarnaast wil ik een aantal mensen met klem wijzen op Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics
Dit topic is gesloten.
![]()