Vraag over verversing FP

Pagina: 1
Acties:

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik heb http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2197680 geschreven.
Hier heb ik door omstandigheden er bijna 10 minuten over gedaan.
Nadat ik op verzenden heb gedrukt, zag ik mijn post als enige reactie op de reactie waarop ik reageerde.

Nu kijk ik na een half uur weer om de nieuwe reacties te lezen, en zie dat er ineens 3 reacties in die tussentijd zijn gepost.
Waarschijnlijk komt dit door de Ajax functionaliteit om niet de volledige pagina te laden. Kan dit op een of andere manier anders? Want in principe heb ik nu een overbodige post gemaakt aangezien de posts daarvoor al het zelfde antwoord geven.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, html is niet geschikt als pushmedium, dus het enige wat er mogelijk is automatisch na een minuut refreshen, maar da's iritant, want dan raak je je posting-in-wording kwijt, of je drukt vlak voordat je gaat posten even op ctrl-a, ctrl-c, ctrl-r, waardoor je de nieuwste postings ziet en kunt dan eventueel met ctrl-v intypen om je reactie alsnog te posten :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:03

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Kun je met ajax niet ook de tussentijds geposte posts binnenhalen? Ofwel tijdens het plaatsen van de eigen post, danwel met een speciale knop?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tuurlijk kan dat, maar dan nog, http is geen push protocol, dus dan ga je tig keer vragen 'hey, is er wat nieuws', terwijl er misschien helemaal niet gepost wordt, dat is ook niet bepaald efficiënt.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Tsja, alles kan. Maar het is nogal een complexe aangelegenheid dan om alles overal op de goede plek in te passen.

En zo'n speciale knop is er in wezen al, gewoon de refresh knop gebruiken :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Met hierboven ^^

Ik ben nog wel van plan om iets in te bouwen dat na een post een volledige refresh doet indien er meer nieuwe reacties op hetzelfde niveau zijn bijgekomen of als de uiteindelijk reactie uiteindelijk op een andere pagina (bij veel reacties) terechtkomt.

Intentionally left blank

Pagina: 1