Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bestand openen in Dreamweaver CS3

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kaplan
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Misschien een domme vraag, maar ik heb net Dreamweaver CS3 geinstalleerd en verwachtte dat het hetzelfde zou werken als MX.

Maarreh, nu zit ik met een vervelend probleem. Als ik dubbelklik in de rechterkolom op een bestand, dan zou hij dat bestand moeten openen. In plaats daarvan opent hij 'ontwerpnotities'. Da's dus niet handig. De enige manier om een bestand te openen is rechts klikken en 'Openen met..' te kiezen en vervolgens Dreamweaver te kiezen.

Hoe zorg ik er voor dat het bestand direct geopend wordt bij dubbelklikken?

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:50
De rechterkolom in de verkenner van Windows? Dan moet je bij dat "openen met" -> Programma kiezen (ofzo, ik heb de engelse windows ;) ) -> vinkje onderaan aanzetten en op Dreamweaver klikken -> OK

I see red pixels.

• Kaplan
  • Niet online
Nee, de rechterkolom in Dreamweaver, de bestandenlijst.

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:50
Bij mij opent hij dan gewoon het bestand (zoals hij zou moeten).... Ik zou zeggen, ga alle settings eens bijlangs... Desnoods kun je misschien Dreamweaver eens herinstaleren?

I see red pixels.

• Kaplan
  • Niet online
Nou, het punt is misschien dat ik de sitedata op m'n ene pc heb gebackuped (MX) en vervolgens geïmporteerd heb naar CS3. Maar dan nog, 't is toch vreemd dat hij die notities opent ipv het bestand...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Programming?? Het draait hier om DreamWeaver. Move -> DTE

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1